Hallo allemaal!!
Ik wilde jullie even laten weten dat ik de Guild een beetje ga opschonen. Dat betekent dus dat ik ga proberen elk subforum niet meer topics te laten hebben dan dat er op de eerste pagina past. Er zullen dus, met name in Entertainment, veel topics gesloten worden.
Wil je dat iets ABSOLUUT niet gesloten wordt, PM me dan even als hij al dicht is, of meldt het in de topic zelf. Geef trouwens dan wel een duidelijke reden aan.
De meeste gesloten topics blijven zoals altijd een paar weken staan en dan pas verplaatst naar archief of verwijderd. Je kan dus altijd in beroep gaan!!
Uiteraard zijn er ook topics die meteen verwijderd worden, zoals topics niet meer dan 3 berichten (en niet meer sinds bv. december 2005 gepost) en topics die al maanden gesloten zijn! Maar, de meesten krijgen eerst een 'gesloten' periode.
Ook wil ik kijken of alle dode RPG's naar het archief kunnen, om daar ook met een schone lei mee te beginnen.
De Main Forum is trouwens prima zo; alle topics staan op 1 pagina! Mods; helpen jullie een handje met sluiten van topics die echt afgesloten kunnen worden? Zoals altijd ben ik verantwoordelijk voor het verwijderen ^_^. Let ook op dubbele topics aub!
Ik denk dat het meeste werk in de Off Topic, Entertainment en Discussies zit, maar weet niet zeker ^_^ . Heb nog niet echt gekeken!!
Edit: Darlaa had een brilliant idee! De Regels en Updates Sticky topic is heden GESLOTEN! Nu kunnen alleen nog de mods posten ^_^ En als iemand eens toestemming krijgt, kunnen we hem weer openen! Geen mogelijkheid meer dat mensen per ongeluk op reply drukken! Kudos Darlaa!
Art Auction/Quest heart
I made all the images myself! Do not steal them please!