Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Regels, Updates en Banners van de Guild - Laatste Nieuws Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun May 14, 2006 7:53 am

PostPosted: Mon May 15, 2006 11:34 am

Reacties hierop graag in de Reactie Topic!!!

Deze gedachte speelde laatst door mijn hoofd; ik heb hem ook in het Gedichten Forum/ Topic geplaatst.

De site www.geefjeboekuit.nl geeft gratis boeken uit; die mensen dan online kunnen kopen.

Ik zat zo te denken, wat dachten we er van om als Guild samen een boek te maken? Ik dacht dan aan korte verhalen, gedichten, stuff like that. De opbrengst kan dan naar een goed doel gaan. 3nodding

Het gaat dan met name om teksten, en niet tekeningen. En het moet 100% origineel zijn (daar moeten we dan ook op kunnen vertrouwen).

Als je dit idee wat lijkt, kijk dan op de site. Stel desnoods wat vragen. (mag ook aan de site XD).

Reageer graag op deze gedachte in de Reactie Topic. Niets staat vast, dus het is maar een los idee.

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 31, 2006 1:02 pm

Briljant Idee van Darlaa!!

Omdat Guild PM's nog niet mogelijk zijn, is er wel een andere mogelijkheid: Voeg Gaya_von_Dutch aan je Friendslist toe!! Haar zullen we gebruiken om een soort van nieuwsbrieven te verzenden!

Ik wil morgen ook Project: PM de Guildleden terug de Guild in - starten (hier zal ik JULLIE hulp nodig bij hebben), maar nu kunnen jullie al Gaya toevoegen!!!!

Briljant Darlaa! Briljant!
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 5:40 am

Okee, ik heb een kleine mededeling, miss voor sommige wel een trieste.
Mijn computer is gisteren gecrashed, of in ieder geval het onderdeel van de software dat dat ding nodig heeft om op te starten, dus ik kom voorlopig niet meer online.
Hoe ik nu online kom? Tja, ik heb nu de computer van mijn zusje even gekaapt, maar die komt zo ook weer thuis.
ow en gezien ik volgende week jarig ben kun je me pas halverwege augustus terug verwachten crying

Bahbah, dat wordt afkicken xDD
Ik wens jullie allemaal alvast een fijne vakantie en voor degene die nog een toets week of dergelijk voor de boeg hebben: veel succes!!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 05, 2006 1:58 am

Wil je nog mee met de meeting mid-juli? Lees de meeting topic en geef je op als je ECHT mee wilt. Je hoeft niet alle pagina's te lezen, maar zeker de laatste paar zouden goed uitkomen!

Geef je echt alleen op als je echt van plan bent om te komen!!!
PostPosted: Wed Jul 26, 2006 11:22 am

Even een mededeling:
Ik heb vernomen van kitty dan het mensen is opgevallen dat ik al een tijdje niet meer actief ben in de guild/gaia.
Ik wist van mezelf al dat ik al een hele tijd geen reet gedaan heb op gaia in het algemeen. Als ik terug kwam van vakantie wilde ik weer helemaal actief worden. Jammer genoeg is m'n oma gevallen en met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Vanochtend heeft m'n vader een gesprek gehad met een intensivist, die zei dat ze niks meer voor m'n oma konden doen behalve pijnmedicatie. Binnenkort zal ze sterven in het ziekenhuis.

Misschien nu een beetje 'duh'-opmerking: Maar ik ben dus deze week ook niet erg veel online, en misschien volgende week ook niet. Ik hoop dat jullie dit allemaal wel begrijpen. Zodra het kan wil ik wel weer actief meedoen met alles hier.

EDIT: Helaas is vannacht (28-07) om iets over 1 mijn oma overleden
...

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 29, 2006 5:58 am

uw guild owner is tot 21 Augustus niet te bereiken. Probeer me niet te veel te missen wink

PM's graag uitstellen tot ik er ben.

De aanwezige mods zijn verantwoordelijk voor de Guild ^_^ Maar, ook de leden zijn hier verantwoordelijk voor! We doen het immers samen!!

Zelfde regels als altijd dus!!
PostPosted: Fri Aug 11, 2006 3:08 pm

Kleine mededeling: Ik ben vanaf zondag tot dinsdag op vakantie naar limbrugs blokhutje, van na mijn verjaardag ongeveer tot het einde van de vakantie( beekse bergen). Verder kan je me tussentijds nog wel berijken.

Modje .~Horsie~Anne~.

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 3:55 am

I LIVE!!!

Maar verwacht nog niet dat ik actief kan meedoen XD Moet veel inhalen etc etc. En ik heb donderdag mijn meesterstuk presentatie.

Wel leuk: iemand heeft me 2 augustus letters gedonated! Woei!!

Dus, ik ben er wel, maar verwacht nog niet super activiteit deze week. Komt vanzelf wel weer!
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 10:32 am

ik heb eenmalig (voor de tweede keer) toestemming om hier te posten van kittyocean gekregen

oke ik heb van kitty toestemming te geven om een beetje het te beheeren en het een beetje te veranderen en uit te breiden ik ben in dat subforum nu dus bezig met een paar testen en een hele hoop typen.

dus wil je daar alsjeblieft niet posten (als je iets wil voorstellen aan mij kun je me gewoon pmen of het gewoon vragen uin de chatterbox van de guild ofzo)

je bent erg welkom om gewoon te lezen

als je iets ziet dat jou niet bevalt of waarvan je denkt dat kitty of de andere mods het niet bevallen kun je dat gewoon aan kitty melden. en dat vindt ik ook niet vervelend ik doe dit om te helpen

Edit by Kitty Ocean: Hij heeft het over de Battle Zone van de Guild 3nodding
edit XD sad stom dat ik dat vergete was erbij te zetten XD)

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 20, 2006 2:05 pm

User Image
User ImageUser Image
Hallo allemaal!!

Ik wilde jullie even laten weten dat ik de Guild een beetje ga opschonen. Dat betekent dus dat ik ga proberen elk subforum niet meer topics te laten hebben dan dat er op de eerste pagina past. Er zullen dus, met name in Entertainment, veel topics gesloten worden.
Wil je dat iets ABSOLUUT niet gesloten wordt, PM me dan even als hij al dicht is, of meldt het in de topic zelf. Geef trouwens dan wel een duidelijke reden aan.
De meeste gesloten topics blijven zoals altijd een paar weken staan en dan pas verplaatst naar archief of verwijderd. Je kan dus altijd in beroep gaan!!
Uiteraard zijn er ook topics die meteen verwijderd worden, zoals topics niet meer dan 3 berichten (en niet meer sinds bv. december 2005 gepost) en topics die al maanden gesloten zijn! Maar, de meesten krijgen eerst een 'gesloten' periode.

Ook wil ik kijken of alle dode RPG's naar het archief kunnen, om daar ook met een schone lei mee te beginnen.

De Main Forum is trouwens prima zo; alle topics staan op 1 pagina! Mods; helpen jullie een handje met sluiten van topics die echt afgesloten kunnen worden? Zoals altijd ben ik verantwoordelijk voor het verwijderen ^_^. Let ook op dubbele topics aub!

Ik denk dat het meeste werk in de Off Topic, Entertainment en Discussies zit, maar weet niet zeker ^_^ . Heb nog niet echt gekeken!!

Edit: Darlaa had een brilliant idee! De Regels en Updates Sticky topic is heden GESLOTEN! Nu kunnen alleen nog de mods posten ^_^ En als iemand eens toestemming krijgt, kunnen we hem weer openen! Geen mogelijkheid meer dat mensen per ongeluk op reply drukken! Kudos Darlaa!
Art Auction/Quest heart
I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Fri Sep 22, 2006 4:03 am

Kort Nieuws:

Uw Guildowner is tot en met maandag niet bereikbaar ^_^ Mocht ik eerder weer online kunnen, dan merken jullie het wel. Reden? ZWEMKAMP! WOOHOO!!!

Mods, kunnen jullie de boel in de gaten houden, net zo goed als altijd ^_^ Tuurlijk wel!

Ennuh, kunnen jullie ook de fora eens doorbladeren op zoek naar topics die gesloten kunnen worden?

Ennuh 2, Kudos naar Darlaa toe vanwege haar fantastische inzet!!

kittyocean
Captain

Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out