|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 8:47 am
een huis-spook =3 dat spookje naast mijn avi's hoofd 3nodding en ik denk het het =3
-plaatst een neon pijl naast Calahara die naar haar wijst- lokmiddel geregeld =P en later komt meer informatie ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 8:58 am
NEEEEEEEEEEEEEY, *sleurt aan Dashinator's broek* laat me niet achter alleen en onbeschermd? *puppy eyes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 9:01 am
gelukkig heb ik radolf_hunter als maat die zorgt er wel voor dat ik niet geïnfecteerd wordt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 10:01 am
-kijkt naar Calabare- als je stopt met mijn broek omlaag te trekken... dan help ik je...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 10:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 10:28 am
-geeft je 1 blauw vlammetje- alsjeblieft =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 11:11 am
Een spook die van mensen bezet probeert te nemen..... Wat moeten we eigenlijk met Gaya doen nu het spook van haar bezit heeft genomen? Haar opsluiten in een cel om er voor te zorgen dat er geen mensen meer worden besmet? Of heeft het spook haar verlaten op zoek naar een nieuw lichaam? Ik ben vast wel veilig, ik heb een hamer en ik ben niet bang om die te gebruiken. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 11:38 am
ik kan er nog niet veel over zeggen =3
en een hamer tegen een spook? ga je er dan nie doorheen? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 11:50 am
veilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (en een leuk mooi blauw vlammetje (dat ik graag had willen stelen))
welke Items kunnen dienen als bescherming? mischien als iedereen zich als spook zou verkleeden zou het spook dan denken dat er geen mensen meer zijn? ja hoe slim is dat spook en hoe zouden we contact kunnen leggen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 12:45 pm
Dashinator ik kan er nog niet veel over zeggen =3 en een hamer tegen een spook? ga je er dan nie doorheen? rolleyes Goh, das waar ook.... sweatdrop Het is een spook.... dan is die stofzuiger inderdaad handiger. XD Ach, wie weet is dit spook wel slaanbaar. (waarschijnlijk niet hé?) XD Moet gewoon wachten op de resultaten van Dash. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 2:09 pm
ik kan nog niet iemand echt veilig stellen... dat moet nog even wachten... maar ik zal het wel proberen... =3
en welke items doen als bescherming?... moet nog even onderzoek naar gedaan worden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 2:46 pm
Ik ben benieuwd naar de bescherming items! Hopelijk is het geen Halo of mini wings, want die krengen zijn veel te duur! c;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 12, 2009 2:57 pm
waarsch zijn het betaalbare items =3 dat is gewoon een voorgevoel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 1:46 am
Hey, ik zit gewoon gedurende de gehele halloween onder water XP Spoken kunnen niet door water dus ik ben veeeeeeeilig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 13, 2009 3:00 am
kittyocean Hey, ik zit gewoon gedurende de gehele halloween onder water XP Spoken kunnen niet door water dus ik ben veeeeeeeilig! bwahahaa proest ehem ik moet iets opniew tekenen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |