|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 7:32 am
Oranjekorfbalpizza!  Is dit als host wat? XD doe er zo'n nieuw schortje bij die roze uit GO, die koksmuts lijkt wel wat op een kussen/wolk of anders die witte bollige hoed, en miss wittig haar? Anders wil ik ook wel wat items naar je sturen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 12, 2006 8:33 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza!  Is dit als host wat? XD doe er zo'n nieuw schortje bij die roze uit GO, die koksmuts lijkt wel wat op een kussen/wolk of anders die witte bollige hoed, en miss wittig haar? Anders wil ik ook wel wat items naar je sturen ^_^ waarom doet dat meisje mij nou aan een rode grunny denken whee en ik krijg weer een ideetje voor de verhaallijn ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 1:59 am
met zown roze schortje is ze eng XDDD  Ik denk dat ik maar voor die ene ga ^.^; Items needed:  Elk item dat ik kan lenen is welkom, de rest koop ik wel ^^ Of heb ik nu toevallig een 100k item er tussen zonder dat ik het door heb? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 9:30 am
Oranjekorfbalpizza! met zown roze schortje is ze eng XDDD  Ik denk dat ik maar voor die ene ga ^.^; Items needed:  Elk item dat ik kan lenen is welkom, de rest koop ik wel ^^ Of heb ik nu toevallig een 100k item er tussen zonder dat ik het door heb? XD de eerste heeft geen strikje? of slaapmuts? er is volgens mij een roze...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 2:22 pm
Die roze stond niet..  lols Nu is ze en pillow xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 2:19 am
Darlaa Die roze stond niet..  lols Nu is ze en pillow xp Haha x3 Die vind ik wel goed, laten we die dan maar doen smile Heb jij toevallig die muts? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 5:04 am
Jah, de handschoentjes en ketting heb ik ook. Had je al een account aangemaakt waar ik het naartoe kan sturen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 7:41 am
Darlaa Jah, de handschoentjes en ketting heb ik ook. Had je al een account aangemaakt waar ik het naartoe kan sturen? ik heb nog een paar buck teeth ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:05 am
leuke host ^_^
Is er eigenlijk al een exacte tijd bekent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 7:41 am
OKP?
Wat vinden jullie van zaterdag 7:00 pm tot maandag 1:00 am?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 9:15 am
Aanstaande? O.o; Dat lijkt me iets te vroeg. Ik maak de host vanavond.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 10:08 am
Darlaa OKP? Wat vinden jullie van zaterdag 7:00 pm tot maandag 1:00 am? tja ik vind het goed, maar dan kan ik er niet bij zijn. dan is de laatste dag van mijn comeptitie en ik ben dan van 's morgens vroeg tot 's avonds laat weg. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 10:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 11:41 am
Ok, Pillow_von_Dutch is aangemaakt.. ^_^;; Je kan de items daarheen sturen, via het giftsysteem, want ze heeft nog geen tradingpasje.
6/7mei klinkt ok ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 12:41 pm
Net na bevrijdingsdag smile Leuk! Vergeet me niet op de hoogte te houden!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |