|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:54 am
Yannah Jag tror att det är minst lika spännande att hitta ett växtfossil som ett djurfossil. Man får veta väldigt mycket om jordens utveckling på det sättet. T.ex att det bara fanns barrträd och ormbunksväxter när dinosaurierna levde... Ja men de är ändå drygt... fascinerande men dyyyygt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:56 am
Nu lämnar vi det.. smile 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:57 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:58 am
Kul gå runt o kolla på döda växter biggrin Nja.. Då kan man gå till en kompost istället..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:00 am
Dogcamp Kul gå runt o kolla på döda växter biggrin Nja.. Då kan man gå till en kompost istället.. eller till min Skola.... (den värsta i länet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:01 am
Jalkazar Dogcamp Kul gå runt o kolla på döda växter biggrin Nja.. Då kan man gå till en kompost istället.. eller till min Skola.... (den värsta i länet) Bara för att du går där razz Haha! Skoja Ska dra nu, käka.. vi höres grabbar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:01 am
Rawr, jag ska satsa på att bli någon form av serietecknare. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:25 am
Sångare i något Gothic Metal band. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:26 am
Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:28 am
Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:30 am
Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:31 am
Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara. Jag har aldrig hört dom.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 7:32 am
Blixtra Nightmare Asura Blixtra Nightmare Asura Filthy Sångare i något Gothic Metal band. domokun Children of Bodom... xp Sångaren där är snygg.. redface Men han låter hemskt. gonk Growlar ju bara. Jag har aldrig hört dom.. xp Lyssna på någon låt. Dom spelar ganska bra tills sångaren börjar. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|