|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 8:52 am
Raining_blood_tears no niin jonkun pitais oikeesti ruveta jarjesteleen tata Mina oon tassa varmaan paajrjestaja, mutta en paase kovin usein gaiaan ni on vahan hiljaista. Kesalla Tampereella, sen jarjestan mina. Katsellaan sita myohemmin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 6:16 am
Miun mielesta Helsinki ja Kouvola olis Etela-Suomen parhaat miittipaikat, mut Tamperekin onnistuis varmaan.
Ja tosiaan ihan fiksu idea jarjestaa useampi miitti eri puolille Suomea niin etta useampi henkilo paasee osallistumaan edes johonkin niista. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 7:46 am
Aargh, olisi ihanaa lahtea miittailemaan, mutta mun liput helsinkiin ja takaisin tekis 120e domokun Eli melkein puolet opintotuesta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 7:41 am
samira_kerokero Raining_blood_tears no niin jonkun pitais oikeesti ruveta jarjesteleen tata Mina oon tassa varmaan paajrjestaja, mutta en paase kovin usein gaiaan ni on vahan hiljaista. Kesalla Tampereella, sen jarjestan mina. Katsellaan sita myohemmin. mie olisin valmis auttaan kans Tampereen miitin kans
mitenon hesan laita?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 4:13 am
Raining_blood_tears samira_kerokero Raining_blood_tears no niin jonkun pitais oikeesti ruveta jarjesteleen tata Mina oon tassa varmaan paajrjestaja, mutta en paase kovin usein gaiaan ni on vahan hiljaista. Kesalla Tampereella, sen jarjestan mina. Katsellaan sita myohemmin. mie olisin valmis auttaan kans Tampereen miitin kans
mitenon hesan laita? Jos Helsinkiin loytyy lahtijoita niin jarjestetaan.ps. vaihda varia ja kuvia, sun viesteja on ilkea lukea. D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 5:30 am
samira_kerokero Raining_blood_tears samira_kerokero Raining_blood_tears no niin jonkun pitais oikeesti ruveta jarjesteleen tata Mina oon tassa varmaan paajrjestaja, mutta en paase kovin usein gaiaan ni on vahan hiljaista. Kesalla Tampereella, sen jarjestan mina. Katsellaan sita myohemmin. mie olisin valmis auttaan kans Tampereen miitin kans
mitenon hesan laita? Jos Helsinkiin loytyy lahtijoita niin jarjestetaan.ps. vaihda varia ja kuvia, sun viesteja on ilkea lukea. D: I know XD
tiian ainakin kolme jokka ois Hesaan lahos ^__^ jos jarjestettais
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 7:04 am
Asun jo valmiiksi paakaupunkiseudulla Eathlinnin kanssa, joten eikohan mekin tultaisi paikalle jos vaan voidaan. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 5:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 3:46 am
oisin ruveta jarjestaan jos asuisin itte Helsingis. Voisin ruveta oikeestaan suunnitteleen 3nodding 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|