Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 1:15 pm

Minas_max
Dit topic heb ik over het hoofd gezien.. Ben ook al een poosje niet meer op gaia geweest maar goes. Here goes!

Hoi, Ik ben Martijn uit Veenendaal.

ik ben op het ogenblik twintig jaar en woon een kleine 2 jaar op mezelf. Ben via de Aniway(Nederlands manga blad) op deze site gekomen en blijven hangen. Ben net begonnen aan een mbo administrateur opleiding in Arnhem. Voor de rest ben ik een rusig type die elke maandag met zijn vrienden magic speelt en voor de rest van lezen, schrijven, anime, koken(ja echt waar) en nog wat andere dingen houd. 3nodding

Ben zoals gezegt een poosje weg geweest maar ben van plan weer wat meer mijn gezicht te laten zien.

Welkomheid =D Leuke hobbies ook =D Ik hou ook wel van koken, maar doe meer op mijn gevoel smile Aniway heb ik nog nooit ingekeken XD *schande!*
En tja, welkom dus =D Weeee!
PostPosted: Thu Oct 12, 2006 1:04 am

Welkom max! ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Minas_max

PostPosted: Sat Oct 14, 2006 4:20 pm

Thanx allemaal biggrin !

Oh Anne, ik ben een poos Yu-Gi-Oh! Duelist geweest. Maar mijn vrienden raakten hun intresse kwijt in het spel en de intresse voor magic bleef. Vandaar blaugh .
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 12:55 pm

Hey!
Ik ben Elise en ben 20 jaar.
Momenteel ben ik tweedejaars studente Nederlands in Utrecht, maar woon nog gewoon thuis in Harderwijk.

Anderhalf jaar geleden was ik ook al op Gaia aangemeld, maar ik ben er ff tussen uitgeweest. And now I'm back 3nodding

Ik ben voornamelijk manga en anime fan. Fullmetal Alchemist (de manga), Fushigi Yugi Genbu Kaiden, Fruits Basket, Naruto en Spiral zijn een paar van mijn favorieten.
Ik lees ook graag. Nederlandse literatuur vind ik over het algemeen wel leuk. Zolang ik het maar niet verplicht hoef te lezen. razz
Maar lees zo nu en dan ook wel Engelse boeken.

Tekenen, muziek luisteren, internetten en nog wel meer dingen vind ik ook leuk om te doen.

Aldrya

Shady Senshi

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 1:59 pm

Hoi, ^_^ welkom

*geeft koekies*
PostPosted: Wed Oct 18, 2006 10:58 pm

User Image
User ImageUser Image
We have a new member! Yay! Yay! Welkom!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 12:19 am

Wow! xO Harderwijk! Heel dicht bij mij xD

Welkom in de guild!
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:06 am

Hoihoi, Ik ben Kim. Ik ben 16 jaar en woon in Hoorn.
Ik ben aardig anime/manga verslaafd. Mijn favo's zijn Bleach, TRC, en Death Note ehhm en nog een paar xd
Ik dans veel en ben dol op tekenen. Ik ben al een tijdje op gaia, maar ik ben er een tijdje tussenuit geweest. Ik ben ook verslaafd aan de computer en games.

Michuru

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:08 am

Welkom welkom allebei!!!
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:10 am

Hi, mijn naam is Katrise. Ik leef in Amerika, in de staat van Virginia. Ik ben 19 en geniet van lezing en kook en internet komieken. Het genoegen zal u ontmoeten!

Hatelijk_en_bloeden

Michuru

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:15 am

Hatelijk_en_bloeden
Hi, mijn naam is Katrise. Ik leef in Amerika, in de staat van Virginia. Ik ben 19 en geniet van lezing en kook en internet komieken. Het genoegen zal u ontmoeten!

oké, de grammatica is een tikkie raar, maar het is nederlands X3
welkom biggrin
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 5:27 am

Welkom ^_^
Ze is engels en heeft nederlandse voorouders. En ze wilde graag meer nederlands leren. Vandaar wink

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Michuru

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 9:30 am

oooooooooooooow.... das cool!
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 9:37 am

Hatelijk_en_bloeden
Welkom. Hoelang leer je Nederlands nu?

DavidGemmell

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 10:51 pm

Hatelijk_en_bloeden

User Image
User ImageUser Image
De Guild heet u welkom!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games