|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 09, 2004 11:55 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2004 9:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 2:20 am
 Jag for snart tva ar sedan... i botaniska tradgarden i Vasteras.  Jag... for tva veckor sedan i sthlm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 2:57 am
Mikusagi Nathaniel Mea  Jag for snart tva ar sedan... i botaniska tradgarden i Vasteras.  Jag... for tva veckor sedan i sthlm. Ohm.. ar du en tjej? Neeee. Inte. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:13 am
Sephyre Tvärtom? Öh... o.o Så du är en tjej som inte har opererat dit bröst på dig själv? xd xp (det skulle vara helt tvärtom) Jag är tjej, till utseendet, och som inte opererat mig utan vill ta bort allt som har med tjej-grejs att göra.. ? Get it? sweatdrop ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:14 am
Sephyre Mushi Sephyre Mikusagi Nathaniel Mea  Jag for snart tva ar sedan... i botaniska tradgarden i Vasteras.  Jag... for tva veckor sedan i sthlm. Ohm.. ar du en tjej? Nej han 䲠en kille som bara har opererat dit br? Som mig, fast tvärt om. Jag var fel från början! xd Eh... ninja sweatdrop Tvärtom? Öh... o.o Så du är en tjej som inte har opererat dit bröst på dig själv? xd xp (det skulle vara helt tvärtom) jag tror hon menar att hon 䲠tjej fasst skulle ha blivit f?till man...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:15 am
Mushi Sephyre Tvärtom? Öh... o.o Så du är en tjej som inte har opererat dit bröst på dig själv? xd xp (det skulle vara helt tvärtom) Jag är tjej, till utseendet, och som inte opererat mig utan vill ta bort allt som har med tjej-grejs att göra.. ? Get it? sweatdrop ninja Vet vad du menade. I was just joking around a little ;>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:24 am
Sephyre he was laughing out LOUD! .. tillochmed Bah, whatever...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:26 am
Sephyre Men det betyder ändå laughing out loud eller nåt i den wink : men jag säger bara "lol" för jag gör det...är beroende av att säga det xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 5:44 am
Lord Senyoru Sephyre Mushi Sephyre Mikusagi Nathaniel Mea  Jag for snart tva ar sedan... i botaniska tradgarden i Vasteras.  Jag... for tva veckor sedan i sthlm. Ohm.. ar du en tjej? Nej han 䲠en kille som bara har opererat dit br? Som mig, fast tvärt om. Jag var fel från början! xd Eh... ninja sweatdrop Tvärtom? Öh... o.o Så du är en tjej som inte har opererat dit bröst på dig själv? xd xp (det skulle vara helt tvärtom) jag tror hon menar att hon 䲠tjej fasst skulle ha blivit f?till man... Klart jag borde ha vart.. Jag ar tjej ja... men jag beter mej som en kille med sa kallade "killintressen"...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 12, 2004 8:32 am
Nathaniel Mea  Jag for snart tva ar sedan... i botaniska tradgarden i Vasteras.  Jag... for tva veckor sedan i sthlm. J*vlar, visste inte att du var svensk surprised Inte att du var tjej heller xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|