Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Hoi, ik ben nieuw! (Stel je zelf voor) Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jolanda14

PostPosted: Tue Sep 26, 2006 12:42 pm

Welkom
PostPosted: Tue Sep 26, 2006 2:28 pm

neverwinter33
Yay^^ ik ben ook toegelaten.
Uhm, ik ben babs, woon in Drente, en ik ben 17 jaar oud.
Verder.. ik hou van foto's maken -fotonica opleiding-, wat achter de pc zitten, mn vriend en eten^^ (kon niks beters verzinnen).
Dat is het zo'n beetje, hardrock en gewoon bands als fall out boy en panic at the disco vind ik coole muziek.

welkom
ja egt wel coole muziek
geen *%$#*# hiphip of rmb

wants secky men pen0r

Asheyria

1,550 Points
  • Beta Treasure Hunter 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Gaian 0
PostPosted: Sat Sep 30, 2006 11:17 am

Hoi hoi,

Ben net toegelaten tot deze guild (nou ja, gisteren) dus laat ik me even voorstellen.

Mijn naam is Joyce, ik ben... nou ja, oud vergeleken met de meeste mensen op Gaia. Ik studeer (af en toe) maar zit vooral VEEL op internet. Sinds kort lid van Gaia en al helemaal verslaafd.

Toen ik zag dat er een Nederlandstalige guild was leek het me wel leuk om lid te worden en wat andere Neder-Gaia-ers te leren kennen. Ja, dat woord heb ik net zelf bedacht, vond 'm wel mooi.

Nou ja ik ga het hier weer even bij laten, als je wat wil vragen doe dat dan vooral.

Groetjes
Joyce
PostPosted: Sat Sep 30, 2006 12:20 pm

User Image
User ImageUser Image
Jij? Oud XD HA! Er zit er 1 van boven de 30! (no offense XD) en ikzelf ben 23 ^_^ Welkom!!

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

kittyocean
Captain

Asheyria

1,550 Points
  • Beta Treasure Hunter 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Gaian 0
PostPosted: Sat Sep 30, 2006 3:14 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Jij? Oud XD HA! Er zit er 1 van boven de 30! (no offense XD) en ikzelf ben 23 ^_^ Welkom!!

User Image

Haha nou ik ben ook al bijna 27, vergeleken met veel mensen op Gaia is dat toch redelijk bejaard!

Dank je smile
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 3:50 am

Hoi, iedereen. Ik heet Jay, Leon, Hawk of Eckhart.. alle zijn namen die ik in tijd verworven heb. Ik ben 17 jaren oud. Ik ben Amerikaans, maar ik heb een voornamelijk Nederlandse (en Duitse) stamboom. Sommige dag zou ik graag naar Nederland gaan.

Ook is mijn Nederlands slecht (mijn Duits is heel beter), zo wil ik hier voor het verbeteren van mijn Nederlands zijn.

Hawk_McKrakken

Illusion of Freedom

PostPosted: Thu Oct 05, 2006 6:17 am

Welkom 3nodding
PostPosted: Thu Oct 05, 2006 7:45 am

Nou Jay, ten eerste Welkom blaugh heart en ten tweede, klinkt al behoorlijk goed :3 Als ik zo vlot duits kon praten...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 06, 2006 1:34 am

Welkom Jay =D Leuk dat je zoveel nederlands kent ^_^ Ik ben jaloers op je Duits XD Ik had er altijd hele lage cijfers voor!
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 8:01 am

Hallo allemaal,

ik ben sweet616 ben 22 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik zit nog op school, zit nu in mijn derde jaar van de opleiding pedagogiek.
Verder hou ik van lezen, muziek luisteren en uitgaan met vrienden.

groetjes
sweet616

sweet616

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 9:06 am

Welkom welkom!!
PostPosted: Fri Oct 06, 2006 10:53 am

sweet616
Hallo allemaal,

ik ben sweet616 ben 22 jaar en woon in Noord-Brabant. Ik zit nog op school, zit nu in mijn derde jaar van de opleiding pedagogiek.
Verder hou ik van lezen, muziek luisteren en uitgaan met vrienden.

groetjes
sweet616

User Image
User ImageUser Image
Heee, nog een pedagoog hier =D Leuk!

User Image

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat Oct 07, 2006 7:03 am

welkom allemaal!!
PostPosted: Wed Oct 11, 2006 11:03 am

Dit topic heb ik over het hoofd gezien.. Ben ook al een poosje niet meer op gaia geweest maar goes. Here goes!

Hoi, Ik ben Martijn uit Veenendaal.

ik ben op het ogenblik twintig jaar en woon een kleine 2 jaar op mezelf. Ben via de Aniway(Nederlands manga blad) op deze site gekomen en blijven hangen. Ben net begonnen aan een mbo administrateur opleiding in Arnhem. Voor de rest ben ik een rusig type die elke maandag met zijn vrienden magic speelt en voor de rest van lezen, schrijven, anime, koken(ja echt waar) en nog wat andere dingen houd. 3nodding

Ben zoals gezegt een poosje weg geweest maar ben van plan weer wat meer mijn gezicht te laten zien.

Minas_max

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Wed Oct 11, 2006 12:42 pm

Minas_max
Dit topic heb ik over het hoofd gezien.. Ben ook al een poosje niet meer op gaia geweest maar goes. Here goes!

Hoi, Ik ben Martijn uit Veenendaal.

ik ben op het ogenblik twintig jaar en woon een kleine 2 jaar op mezelf. Ben via de Aniway(Nederlands manga blad) op deze site gekomen en blijven hangen. Ben net begonnen aan een mbo administrateur opleiding in Arnhem. Voor de rest ben ik een rusig type die elke maandag met zijn vrienden magic speelt en voor de rest van lezen, schrijven, anime, koken(ja echt waar) en nog wat andere dingen houd. 3nodding

Ben zoals gezegt een poosje weg geweest maar ben van plan weer wat meer mijn gezicht te laten zien.

Magic hier Magic daar, waarom nou nooit een yugioh duelist! XD
Even goede vrienden welkom op de guild! blaugh
*schud hand* Hoi ik ben Anne ik ben moderator biggrin
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 154 155 156 157 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games