|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 1:03 pm
 my future avi maybe if I'm in a good mood I'll color it someday if you feel like coloring it, feel free to do so smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 1:50 pm
Ziet er goed uit! Technisch puntje: er is heel veel wit bovenaan; misschien had je dat eraf kunnen snijden?
Ik vind de schetsigheid van de image in ieder geval prachtig!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 10, 2006 1:59 pm
ik had a4 geselecteerd en begon gewoon te tekenen, heb niet echt veel moeite gedaan om het goed in het midden te zetten of de verkeerde lijntjes weg te gummen. was mee omdat ik me verveelde ^^; tis in een paar min gemaakt
edit: oeps, ik zie nu pas dat ik per ongeluk de tekst onder de tekening engels heb gedaan razz ik ben steeds in de war, de site in engels maar deze guild is ned XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 5:21 am
Ziet er goed uit Tranbo! *thumb up*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 12, 2006 8:56 am
Vet joh! wink
btw, wat vinden jullie van m'n Torino 2006 edit (in m'n siggy) die jurkjes hadden de meisjes aan die voor alle landen liepen met ook ongeveer zo'n bordje ^_^ ( als je er boven klikt kan je er ook een krijgen *probeert reclame beetje achter te houden*)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 13, 2006 10:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:38 pm
Heel, HEEL veel nieuwe art in mijn gallery op Mijn DeviantArt Pagina . Nou ja... nieuw. Het zijn veel oude tekeningen die nog nooit online zijn gezet. En als je de gallery bekijkt...er zijn ook veel Scraps toegevoegd. Alle nieuwe updates zijn allemaal Forever Young images!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 9:12 am
18 kitty? O.o
dat doet me eraan denken... ik moet ook echt eens alles wat ik net gemaakt heb erop zetten *smacks head* don't forget!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 10:24 am
Zeg Zakou, heb jij ook al in de Scraps sectie gekeken wink ? Want ook daar upload ik nieuwe dingen in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 10:54 am
jip net gezien! en ik moet zeggen die eerste ontwerpen van iedereen zijn best geinig, vooral sushi... ze is een verrek een echte dame xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 11:50 am
Zakou Nenharma jip net gezien! en ik moet zeggen die eerste ontwerpen van iedereen zijn best geinig, vooral sushi... ze is een verrek een echte dame xD Wat bedoel je met dat laatste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 16, 2006 1:48 pm
Eindelijk klaar met uploaden!! Kijk gerust in mijn DA gallery (signature) rond!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|