|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 8:44 am
•♥• whee (goh ik vraag me af wie haar dan helpt) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 9:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 10:51 am
   It wasn't me! I swear!!! Okay... misschien lieg ik nu een beetje XD I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 08, 2006 3:02 pm
Jolanda14 ik doe aan vmbo tl en jij?? Dat meen je niet, kikkke! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 11:47 am
Hai! Ik ben Aelin, ik ben 17 jaartjes oud en woon somewhere in Limburg. Ik heb een aantal vrienden waarvan ik zielsveel hou en ook nog wat i-net vrienden (waaronder .~Horsie~Anne~. die ik al heel wat jaartjes ken) Ik heb een heel lief vriendje waarmee ik al anderhalf jaar samen ben (en van wie ik nog steeds heel erg veel hou) Ik zit momenteel in 5 havo (eindexamen beeeuuuhh) waar ik ontzettend veel moeite heb met economie maar ben wel dol op muziek. Zelf speel ik al een aantal jaartjes viool, speel ook piano en gitaar en hou ontzettend veel van zingen. Mijn voorkeur voor muziek gaat uit naar gothic, rock, metal en die zooi maar ik hou ook van disney muziek, keltische muziek, folk, gewoon pop muziek heel af en toe r&b. Van alles eigenlijk. Ik ben gek op schapen, ik ben er zelf ook één dus ik hoop dat ik geen blauwtong krijg. euhm...ja volgens mij was dat wel weer genoeg over mijzelf razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 12:46 pm
lol, leuke/spontane intro smile . welcome in de guild ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 1:41 pm
Welkom! (het enige waar mijn docenten het op het moment over hebben is EXAMENS @.@)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 14, 2006 1:49 pm
pffff ik weet hoe vervelend t is kiekje, maar niks van aantrekken gewoon je ding doen en dan naar huis. Stress alsjeblieft niet want t examen is echt minder eng/erg dan je denkt. heb 3 jaar geleden ook gedaan en t viel reeeuuuuuzzzeeee mee biggrin .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 1:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 2:14 am
hoi ik ben Brian ik ben 17 jaar maar ik word 19 sept 18 ik woon in zuid holland ik hou van nirvana, ramones, the strokes en dat soort rock bandjes ik game ook veel ik zit vaak achter gaia, gta en chatte met vriende
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 15, 2006 6:48 am