|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 6:16 am
 Ik vind em best wel mislukt... >.>; toch beter dan ik had verwacht eig.... dat wel :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 6:17 am
Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 11:06 am
Ice-kit Hey Sannieh, dat ziet er goed uit joh! redface de 1ste keer dat avi art lukt en nog eens lijkt ook redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 28, 2006 1:15 pm
kittyocean Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D Jah, echt mooi gedaan 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 1:42 am
Darlaa kittyocean Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D Jah, echt mooi gedaan 3nodding Thanks :3 @ Darlaa: Die zelfgemaakte edits van je zien er goed uit :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 5:43 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D Jah, echt mooi gedaan 3nodding Thanks :3 @ Darlaa: Die zelfgemaakte edits van je zien er goed uit :3 ehe, ik heb alleen maar die eerste gemaakt, bij die andere heb ik mijn pruik ingestuurt bij anderen mensen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 9:32 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D Jah, echt mooi gedaan 3nodding Thanks :3 @ Darlaa: Die zelfgemaakte edits van je zien er goed uit :3 ehe, ik heb alleen maar die eerste gemaakt, bij die andere heb ik mijn pruik ingestuurt bij anderen mensen. XD Ok.... normaal zetten mensen dan hun nick erbij op de manier zoals jouw naam er staat... dus dacht dat jij die had gemaakt ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 29, 2006 9:53 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Cooooooooool!! Wat een mooie zachte kleuren ook =D Jah, echt mooi gedaan 3nodding Thanks :3 @ Darlaa: Die zelfgemaakte edits van je zien er goed uit :3 ehe, ik heb alleen maar die eerste gemaakt, bij die andere heb ik mijn pruik ingestuurt bij anderen mensen. XD Ok.... normaal zetten mensen dan hun nick erbij op de manier zoals jouw naam er staat... dus dacht dat jij die had gemaakt ^^; Ik postte ze openbaar en wilde niet dat mijn pruik gejat werd (daarbij staat het wel cool XD ) Bij de eerste twee staan ook de handtekeningen van de mensen die het gemaakt hebben maar dat andere meisje deed daar niet aan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 31, 2006 11:11 am
Deze heb ik wel zelf gemaakt Links is Anne de andere is een roze versie van mezelf ^_^ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 2:21 am
Ik vind de blauwe prachtig! Die lijkt meer transparant smile En verder is het gewoon mooi en ben ik meer een blauw type smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 01, 2006 8:44 am
OEW! Pwitty!!!
ik vind ze beide even prachtig! ze zijn super goed gelukt =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 8:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 1:44 am
Hmm, idd erg goed gelukt :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 2:51 am
Oranjekorfbalpizza!  Ik vind em best wel mislukt... >.>; toch beter dan ik had verwacht eig.... dat wel :3 Hij is prachtig 3nodding euh..mislukt beejte...wow dus jij k**t nog veel beter???? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|