|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 10:10 am
hah, ach, je moet gewoon soms een beetje gaan klooien, en dan lukt t vanzelf.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:12 am
 Okey ^_^ dit is mijn eerste echte avatar edit. Verbazingwekkend, wat ik dacht dat me niet zou lukken is me toch gelukt, het haar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:15 am
Heel stijlvol :3 al mocht het rokje en de schoenen wel iets meer shading gebruiken, maar het haar is echt super gelukt ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 15, 2006 11:36 am
^_^ dank jullie Ik heb lekker niet de randjes gepixelleert, al die vierkantjes.. maar goed er zijn toch wel meer mensen die het niet pixelleren?
Nu is het afvragen; is het logische om een haarband te dragen met staartjes? en; zou het lekker zitten als je ene kous op word gehouden door een charatel en de ander met elastiek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 12:19 pm
Tuurlijk kan dat allemaal =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 6:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 12:23 pm
Het lijkt voor mij niet te werken crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 3:09 pm
Het lijkt voor mij niet te werken crying Mij duurde het ook heel erg lang... voordat het bovenste stukje alleen verscheen, Imageschack is een beetje aan het etteren de laatste dagen probeer anders photobucket. XD Ai kijk hoe zielig mijn editje daar staat naast de lolita edit *points to sig* Ja Chibs heeft gelijk zeker meer shading in het rokje nodig. Maar er moet een wonder overheen gaan wil je ooit het niveau van NoFlutter berijken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2006 5:01 am
Het lijkt voor mij niet te werken crying imageshack is heel raar aan het doen want als ik het met img doe pakt hij het als rood kruisje dan maar met photobucket nu maar hopen dat ie het wel doet en niet verkleint
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|