|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 10, 2006 7:44 am
Elfin Brill Hoi ik ben Sandra en ik woon in een klein gat net boven Leeuwarden. Ik ben 27 en ben verloofd met Alex. We hebben samen 5 katten. Ik hou van tekenen, mythologie, heksen en elfjes, en my little ponies. Dit is mijn ElfQuest cosplay account. (Ik heb er nog een als Sandraugiga) En ik probeer zo veel mogelijk op deze elf te lijken. Klikook hallo enw elkom ! =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 13, 2006 5:35 am
Welkom Elfin Brill 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 4:34 am
Haloha!
Sky is de naam, tekenen is mijn faam!...Oké, dat was afgezaagd xD In ieder geval, noem me maar gewoon Sky, want ik ben niet van plan mijn echte naam te verklappen, hoe graag je 'm ook wil weten! MWUHAHAHA! twisted Ehum. Laat maar.
Ik ben dertien (nee, niks ongeluk), maar op de ene of andere manier schatten mensen mij altijd rond de 15, 16 in ofzo xD Erg grappig. En ik ben meestal erg hyper, en een beetje melig. Wen er dus maar aan als je besluit rond me te blijven hangen.
Mensen beschrijven me vaak als een gezellig en vriendelijk persoon...En dat wil ik graag zo houden! Ik wordt niet snel kwaad, maar doe iets gemeens tegen een ander als ik in de buurt ben, en ik kan wel eens degene worden die gemeen gaat doen. Ik ben een meester in tong-fu, dus opgepast!
Ik denk dat het wel zo'n beetje was...Als je nog wat meer wil weten, *klik* dan maar op mijn profiel. Daar staat nog het een en ander. Nou, adios voor nu dan!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 5:35 am
Elfin Brill Hoi ik ben Sandra en ik woon in een klein gat net boven Leeuwarden. Ik ben 27 en ben verloofd met Alex. We hebben samen 5 katten. Ik hou van tekenen, mythologie, heksen en elfjes, en my little ponies. Dit is mijn ElfQuest cosplay account. (Ik heb er nog een als Sandraugiga) En ik probeer zo veel mogelijk op deze elf te lijken. Klik.....Elf....quest..... *points in disbelief* ......een Elfquest fan......... *faints* (Ik ben helemaal weg van Ember en Khavi XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 24, 2006 5:36 am
Skybloom Greenbow Haloha!
Sky is de naam, tekenen is mijn faam!...Oké, dat was afgezaagd xD In ieder geval, noem me maar gewoon Sky, want ik ben niet van plan mijn echte naam te verklappen, hoe graag je 'm ook wil weten! MWUHAHAHA! twisted Ehum. Laat maar.
Ik ben dertien (nee, niks ongeluk), maar op de ene of andere manier schatten mensen mij altijd rond de 15, 16 in ofzo xD Erg grappig. En ik ben meestal erg hyper, en een beetje melig. Wen er dus maar aan als je besluit rond me te blijven hangen.
Mensen beschrijven me vaak als een gezellig en vriendelijk persoon...En dat wil ik graag zo houden! Ik wordt niet snel kwaad, maar doe iets gemeens tegen een ander als ik in de buurt ben, en ik kan wel eens degene worden die gemeen gaat doen. Ik ben een meester in tong-fu, dus opgepast!
Ik denk dat het wel zo'n beetje was...Als je nog wat meer wil weten, *klik* dan maar op mijn profiel. Daar staat nog het een en ander. Nou, adios voor nu dan! Ach, geen zorgen. 75% van deze Guild leeft op suiker wink Dus je past er perfect bij! Welkom!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:07 pm
Ik ben Liselotte ^_^ Ik ben 15 jaar oud, op 13 oktober word ik 16. Ik zit nog maar 3 maand ofzo op gaia.. Mijn hobbies zijn: shoppen, anime, manga, msn en gaia natuurlijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:11 pm
haaii ik ben charlotte, 'k ben 14 jaar en wordt er 30 september 15*jippie* kben nu ongeveer een weekje lid van gaia geloof ik. mijn hobbies zijn; msn'en, sinds kort ook gaia'en, anime en manga, babbelen, muziek luisteren, tekenen, lezen en zwemmen. nog iets weten? vraag maar raak 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:18 pm
Haihai! Welkom allemaal! Leuk dat jullie er zijn ^_^
En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:40 pm
kittyocean En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim??? Op veel polls stemmen, daardoor kon ik ongeveer 5k per dag krijgen.. Maar laatste tijd ben ik te lui om dat te doen lol..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:51 pm
Lizsel kittyocean En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim??? Op veel polls stemmen, daardoor kon ik ongeveer 5k per dag krijgen.. Maar laatste tijd ben ik te lui om dat te doen lol..Maar dan nog..... als je pas 3 maanden hier bent moet je nog een poll cap hebben =S Of is die weer weg? Volgens mij is je signature trouwens veel te groot; hij mag maar 500x500 pixels in totaal zijn, en 100,000 bytes (dus geen 100 kb!); en volgens mij zit hij er qua pizelgrootte ver overheen! Zou zonde zijn als je schattige signature door Gaia geblocked wordt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 26, 2006 1:57 pm
kittyocean Lizsel kittyocean En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim??? Op veel polls stemmen, daardoor kon ik ongeveer 5k per dag krijgen.. Maar laatste tijd ben ik te lui om dat te doen lol..Maar dan nog..... als je pas 3 maanden hier bent moet je nog een poll cap hebben =S Of is die weer weg? Volgens mij is je signature trouwens veel te groot; hij mag maar 500x500 pixels in totaal zijn, en 100,000 bytes (dus geen 100 kb!); en volgens mij zit hij er qua pizelgrootte ver overheen! Zou zonde zijn als je schattige signature door Gaia geblocked wordt Sja, ik deed het echt heel veel enzo. Eigenlijk is de signature wel te groot maarja. Wat moet ik eraan doen dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 2:44 am
Lizsel kittyocean Lizsel kittyocean En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim??? Op veel polls stemmen, daardoor kon ik ongeveer 5k per dag krijgen.. Maar laatste tijd ben ik te lui om dat te doen lol..Maar dan nog..... als je pas 3 maanden hier bent moet je nog een poll cap hebben =S Of is die weer weg? Volgens mij is je signature trouwens veel te groot; hij mag maar 500x500 pixels in totaal zijn, en 100,000 bytes (dus geen 100 kb!); en volgens mij zit hij er qua pizelgrootte ver overheen! Zou zonde zijn als je schattige signature door Gaia geblocked wordt Sja, ik deed het echt heel veel enzo. Eigenlijk is de signature wel te groot maarja. Wat moet ik eraan doen dan?je k**t een plaatje verwijderen of ze verkleinen. Ik zou het ook maar snel doen, voordat iemand besluit je te reporten bij een mod, en die je signature blokkeert. Verkleinen kun je met een art programm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:42 am
kittyocean Lizsel kittyocean Lizsel kittyocean En Lizsel, wat leuk dat je hier pas 3 maanden zit, en al zo veel items hebt! (meestal hebben mensen de eerste 3 maanden niet zulke dure items). Wat is je geheim??? Op veel polls stemmen, daardoor kon ik ongeveer 5k per dag krijgen.. Maar laatste tijd ben ik te lui om dat te doen lol..Maar dan nog..... als je pas 3 maanden hier bent moet je nog een poll cap hebben =S Of is die weer weg? Volgens mij is je signature trouwens veel te groot; hij mag maar 500x500 pixels in totaal zijn, en 100,000 bytes (dus geen 100 kb!); en volgens mij zit hij er qua pizelgrootte ver overheen! Zou zonde zijn als je schattige signature door Gaia geblocked wordt Sja, ik deed het echt heel veel enzo. Eigenlijk is de signature wel te groot maarja. Wat moet ik eraan doen dan?je k**t een plaatje verwijderen of ze verkleinen. Ik zou het ook maar snel doen, voordat iemand besluit je te reporten bij een mod, en die je signature blokkeert. Verkleinen kun je met een art programm. maar een mod heeft het waarschijnlijk al gezien en er niks aan gedaan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 5:53 am
•♥• Dat weet je niet zoveel mods zijn er ook weer niet en anders hebben ze het wel te druk om op mensen hun siggies te letten, vaak worden mensen door andere users gereporteert. maar als er toevallig een mod je sig ziet is ie weg en moet jem terugkopen (dat word steeds duurder)
trouwens, dat zijn banners die door andere mensen zijn gemaakt mag je die wel verkleinen? sweatdrop
Oh nog welkom btw ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 8:42 am
Darlaa •♥• Dat weet je niet zoveel mods zijn er ook weer niet en anders hebben ze het wel te druk om op mensen hun siggies te letten, vaak worden mensen door andere users gereporteert. maar als er toevallig een mod je sig ziet is ie weg en moet jem terugkopen (dat word steeds duurder)
trouwens, dat zijn banners die door andere mensen zijn gemaakt mag je die wel verkleinen? sweatdrop
Oh nog welkom btw ^_^ •♥• eentje had mijn topic verplaatst.. dus het lijkt me raar als hij dan niet mijn signature gezien heeft..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|