|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 1:59 pm
[Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * oma kitty whahaha dat klinkt melig razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:52 am
hoe oud ben je dan kitty? ergens in de 20 toch? dat is toch niet erg ik nader namelijk ook de 20 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 1:42 pm
XDmaster4 [Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * oma kitty whahaha dat klinkt melig razz Als we ooit meeten, waag me dan niet zo te noemen XD Want dan ga ik mijn autoriteit als juffrouw ook gebruiken ! XD En dat betekent dan: IN DE PAUZE BINNENBLIJVEN AAN JE TAFEL! twisted En ik ben 23 Kisara smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 9:32 am
kittyocean XDmaster4 [Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * oma kitty whahaha dat klinkt melig razz Als we ooit meeten, waag me dan niet zo te noemen XD Want dan ga ik mijn autoriteit als juffrouw ook gebruiken ! XD En dat betekent dan: IN DE PAUZE BINNENBLIJVEN AAN JE TAFEL! twisted Waar geef je les dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 10:31 am
Double_D_1993 kittyocean XDmaster4 [Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * oma kitty whahaha dat klinkt melig razz Als we ooit meeten, waag me dan niet zo te noemen XD Want dan ga ik mijn autoriteit als juffrouw ook gebruiken ! XD En dat betekent dan: IN DE PAUZE BINNENBLIJVEN AAN JE TAFEL! twisted Waar geef je les dan? •♥• Ze geeft nog geen les ze is net afgestudeert of bijna afgestudeert..
(ik geef effe andwoord want ze is op vakantie anders kun je lang wachten XD ) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 30, 2006 10:34 am
kittyocean XDmaster4 [Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * oma kitty whahaha dat klinkt melig razz Als we ooit meeten, waag me dan niet zo te noemen XD Want dan ga ik mijn autoriteit als juffrouw ook gebruiken ! XD En dat betekent dan: IN DE PAUZE BINNENBLIJVEN AAN JE TAFEL! twisted En ik ben 23 Kisara smile zouk willen binnen blijven in de pauze alleen dat tafel bevalt me niet als ik noun eens gewoon ehm de a weglaat ga je dan acoord met binnenblijven aan de computertafel ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:07 pm
Hai ik ben net nieuw in deze guild ^^ Ik ben Lisette en 17 jaar en woon in Vlissingen biggrin Dat ligt in zeeland xd Mijn zus zwerft hier ook ergens rond.. Kisaragirl heet ze dankzij haar ben ik verslaafd aan gaia geworden whee Maargoe, als je nog meer vragen heb pm je me maar ofzo^^ Owja en die foto hier onder is me cavia biggrin Vop is der nickname en betekend: Vet Op Pootjes xd Ze heet eigelijk yasmin maar vop klinkt wel lollig razz
XxX LiliBal En De VOP surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:22 pm
•♥• ^_^ hihi schattig.
Welkommm in de adpe 3nodding •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 1:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 02, 2006 10:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:42 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 5:06 pm
Hoi ik ben Sandra en ik woon in een klein gat net boven Leeuwarden. Ik ben 27 en ben verloofd met Alex. We hebben samen 5 katten. Ik hou van tekenen, mythologie, heksen en elfjes, en my little ponies. Dit is mijn ElfQuest cosplay account. (Ik heb er nog een als Sandraugiga) En ik probeer zo veel mogelijk op deze elf te lijken. Klik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 4:11 am
Welkom in de guild!!!
lol VOP, klinkt als ons konijn. xD
Ow ja: en lekker blijven plakken he. Okee niet grappig rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 04, 2006 9:03 am
Zakou Nenharma Welkom in de guild!!!
lol VOP, klinkt als ons konijn. xD
Ow ja: en lekker blijven plakken he. Okee niet grappig rolleyes •♥• rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl wahaahahahaha......
.......
Ehm jah hij is wel grappig... neutral •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|