|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 12:45 pm
Mooi =D Zolang het maar bij sneeuwvlokken blijft en we het nog niet over kerst gaan hebben =P Eerst sint het land uit!! =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 1:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 6:42 am
Ik heb glitterplaatjes gemaakt, voor de eerste keer, wat vinden jullie er van? Ik heb alle glittertjes een voor een gemaakt (en dan gekopieert natuurlijk) Ik was er gisteravond me bezig, toen ik naar bed ging en mijn ogen dicht deed zag ik alemaal glittertjes voor me @_@ 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 7:55 am
oooooeeeeehhhhh shiiiiiinyyyyy >.<
ik vind ze super!!!! ik denk niet dat ik daar ooit het geduld voor zou hebben xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 7:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2005 1:59 pm
Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???!
En Zakou: hij is mooi, en nu weet ik dat Demi het niet snel erg vindt als iemand wat voor Serenay Moon maakt en dan zo'n logo erin verwerkt, maar ik ben daar heel kippig op (zeker als het om mijn eigen art gaat enzo). Dus de volgende keer even eerst vragen he? =D En dan wel aan degene die het heeft gemaakt =D Oh ja, en je zei in het gastenboek dat je nog roze, rood en.... nog wattes miste XD
Officieel zijn alle kleuren:
Blauw (Kitt, RB, Lady Aqua), Rood (Zach, Rocket Stevo, Lady Ignis), Groen (Derak, Lady Gaia), Roze (Mika, Lady Kim, Starleen), Wit (Moka, Lady Luna) Paars (Liz, Tiamat, Kem) en IJsblauw (Liberty)
Maar Starleen, Kem en RB wisselen nog wel eens van kleur (qua outfits), maar de image kleur is die in ieder geval!
En voor evils: Courage - Bruin, Tempus - Groen, Aletheia - Paars, Ryu - eigenlijk onbekend. Ik denk blauw. Queen BlackHeart - Zwart of paars, Princess Vena - Wit of Zachtroze, Black Soldiers - allemaal zwart, duh XD, Lord Inferno - GITZWART etc etc.
Any perticular characters you wanna know?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 6:03 am
kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! En Zakou: hij is mooi, en nu weet ik dat Demi het niet snel erg vindt als iemand wat voor Serenay Moon maakt en dan zo'n logo erin verwerkt, maar ik ben daar heel kippig op (zeker als het om mijn eigen art gaat enzo). Dus de volgende keer even eerst vragen he? =D En dan wel aan degene die het heeft gemaakt =D Oh ja, en je zei in het gastenboek dat je nog roze, rood en.... nog wattes miste XD Officieel zijn alle kleuren: Blauw (Kitt, RB, Lady Aqua), Rood (Zach, Rocket Stevo, Lady Ignis), Groen (Derak, Lady Gaia), Roze (Mika, Lady Kim, Starleen), Wit (Moka, Lady Luna) Paars (Liz, Tiamat, Kem) en IJsblauw (Liberty) Maar Starleen, Kem en RB wisselen nog wel eens van kleur (qua outfits), maar de image kleur is die in ieder geval! En voor evils: Courage - Bruin, Tempus - Groen, Aletheia - Paars, Ryu - eigenlijk onbekend. Ik denk blauw. Queen BlackHeart - Zwart of paars, Princess Vena - Wit of Zachtroze, Black Soldiers - allemaal zwart, duh XD, Lord Inferno - GITZWART etc etc. Any perticular characters you wanna know? ik was het helemaal vergeten *slaat zichzelf op haar hoofd* ik zal volgende keer vragen 3nodding mmmm, dat wordt moeilijk kiezen. ik denk dat ik eerst mika, zach en moka ga maken. en dat terwijl ik bij andere al een heel leuk idee heb en bij hun echt niet >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 7:58 am
kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! Best wel makkelijk eigenlijk, als je de glittertjes eenmaal hebt, ik heb ze zelf getekend maar normaal heb je daar speciale brushes voor. Die had ik natuurlijk niet, kon geen vinden die werkte en die zijn natuurlijk ook weer gecopyright, dus.. Alleen het uitknippen van de gedeeltes die moeten glitteren is een rotklusje waar je wel een tijdje mee bezig bent. Origineel op de achtergrond, glittertjes erover heen in een aantal frames/lagen en plaatje met de glittergedeeltes uitgeknipt daar weer overheen. (normaal verf je dus de glittertjes rechtstreeks op het plaatje)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 10:43 am
Darlaa kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! Best wel makkelijk eigenlijk, als je de glittertjes eenmaal hebt, ik heb ze zelf getekend maar normaal heb je daar speciale brushes voor. Die had ik natuurlijk niet, kon geen vinden die werkte en die zijn natuurlijk ook weer gecopyright, dus.. Alleen het uitknippen van de gedeeltes die moeten glitteren is een rotklusje waar je wel een tijdje mee bezig bent. Origineel op de achtergrond, glittertjes erover heen in een aantal frames/lagen en plaatje met de glittergedeeltes uitgeknipt daar weer overheen. (normaal verf je dus de glittertjes rechtstreeks op het plaatje) Heb je speciale basisplaatjes daarvoor ofzo?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 11:09 am
kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! Best wel makkelijk eigenlijk, als je de glittertjes eenmaal hebt, ik heb ze zelf getekend maar normaal heb je daar speciale brushes voor. Die had ik natuurlijk niet, kon geen vinden die werkte en die zijn natuurlijk ook weer gecopyright, dus.. Alleen het uitknippen van de gedeeltes die moeten glitteren is een rotklusje waar je wel een tijdje mee bezig bent. Origineel op de achtergrond, glittertjes erover heen in een aantal frames/lagen en plaatje met de glittergedeeltes uitgeknipt daar weer overheen. (normaal verf je dus de glittertjes rechtstreeks op het plaatje) Heb je speciale basisplaatjes daarvoor ofzo? ? hoe bedoel je? Ik heb een standaard animeplaatje gebruikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 9:59 am
Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! Best wel makkelijk eigenlijk, als je de glittertjes eenmaal hebt, ik heb ze zelf getekend maar normaal heb je daar speciale brushes voor. Die had ik natuurlijk niet, kon geen vinden die werkte en die zijn natuurlijk ook weer gecopyright, dus.. Alleen het uitknippen van de gedeeltes die moeten glitteren is een rotklusje waar je wel een tijdje mee bezig bent. Origineel op de achtergrond, glittertjes erover heen in een aantal frames/lagen en plaatje met de glittergedeeltes uitgeknipt daar weer overheen. (normaal verf je dus de glittertjes rechtstreeks op het plaatje) Heb je speciale basisplaatjes daarvoor ofzo? ? hoe bedoel je? Ik heb een standaard animeplaatje gebruikt. Hoe heb je die plaatjes laten glitteren, maar dan NIET de glimmende glittertjes; de 'achtergrond'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 10:23 am
kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa kittyocean Darlaa WOW!!!!! Prachtig! Hoe doe je dat???! Best wel makkelijk eigenlijk, als je de glittertjes eenmaal hebt, ik heb ze zelf getekend maar normaal heb je daar speciale brushes voor. Die had ik natuurlijk niet, kon geen vinden die werkte en die zijn natuurlijk ook weer gecopyright, dus.. Alleen het uitknippen van de gedeeltes die moeten glitteren is een rotklusje waar je wel een tijdje mee bezig bent. Origineel op de achtergrond, glittertjes erover heen in een aantal frames/lagen en plaatje met de glittergedeeltes uitgeknipt daar weer overheen. (normaal verf je dus de glittertjes rechtstreeks op het plaatje) Heb je speciale basisplaatjes daarvoor ofzo? ? hoe bedoel je? Ik heb een standaard animeplaatje gebruikt. Hoe heb je die plaatjes laten glitteren, maar dan NIET de glimmende glittertjes; de 'achtergrond' Dat is een ruis filter ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 12:01 pm
uhhh....ik ben niet zo supergoed in tekenen, maar ik wil graag weten wat jullie hiervan vinden 3nodding
 (ik weet, er zitten nogal wat fouten in redface )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|