|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 1:16 am
Pandameisje Wow surprised De meeste zijn zo niet hoor. wink Wij hebben ook bijna te weinig leden om de huur te betalen van het zwembad. stare Maar daarom doen we veel demonstraties, om leden te trekken. Het is gewoon niet een populaire sport, en ik heb geluk dat de meeste Nederlanders weten wat het is. In Amerika weten dus in iedergeval de helft van de mensen niet wat het is. sweatdrop Op het moment hebben we 3 groepen, en twee kleintjes. We zwemmen ook op nationaal niveau. Toen ik jong was heb ik ook snorkel lessen genomen. biggrin Aleen ik wou steeds te laag, en toen verlsikte ik me elke keer weer. xd hebben ze je nooit geleerd je pijp leeg te blazen? XD En nu je het zegt Darlaa, ligt me wel iets van bij ja.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 1:23 am
kittyocean Pandameisje Wow surprised De meeste zijn zo niet hoor. wink Wij hebben ook bijna te weinig leden om de huur te betalen van het zwembad. stare Maar daarom doen we veel demonstraties, om leden te trekken. Het is gewoon niet een populaire sport, en ik heb geluk dat de meeste Nederlanders weten wat het is. In Amerika weten dus in iedergeval de helft van de mensen niet wat het is. sweatdrop Op het moment hebben we 3 groepen, en twee kleintjes. We zwemmen ook op nationaal niveau. Toen ik jong was heb ik ook snorkel lessen genomen. biggrin Aleen ik wou steeds te laag, en toen verlsikte ik me elke keer weer. xd hebben ze je nooit geleerd je pijp leeg te blazen? XD En nu je het zegt Darlaa, ligt me wel iets van bij ja....... Nee, dat hebben ze niet verteld. Ik moest gewoon uit het water komen, en dan de snorkel leeg schudden. confused Maar het was wel in Duitsland, dus mischien doen ze het daar anders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 1:26 am
Pandameisje kittyocean Pandameisje Wow surprised De meeste zijn zo niet hoor. wink Wij hebben ook bijna te weinig leden om de huur te betalen van het zwembad. stare Maar daarom doen we veel demonstraties, om leden te trekken. Het is gewoon niet een populaire sport, en ik heb geluk dat de meeste Nederlanders weten wat het is. In Amerika weten dus in iedergeval de helft van de mensen niet wat het is. sweatdrop Op het moment hebben we 3 groepen, en twee kleintjes. We zwemmen ook op nationaal niveau. Toen ik jong was heb ik ook snorkel lessen genomen. biggrin Aleen ik wou steeds te laag, en toen verlsikte ik me elke keer weer. xd hebben ze je nooit geleerd je pijp leeg te blazen? XD En nu je het zegt Darlaa, ligt me wel iets van bij ja....... Nee, dat hebben ze niet verteld. Ik moest gewoon uit het water komen, en dan de snorkel leeg schudden. confused Maar het was wel in Duitsland, dus mischien doen ze het daar anders? Wat de Freak was dat voor een les??! XD Als ik een beetje een redelijke groep heb, kunnen ze aan het einde van les 1 basis snorkelen. MET pijp leegblazen XD Bij een wat langzamere groep aan het einde van les 2! Ik geef HEEL anders les. Ik zorg dat de kids zichzelf kunnen redden en dat ze niet bang zijn voor onder water gaan... want dat is juist het leukste aan snorkelen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 14, 2006 5:51 am
kittyocean Pandameisje kittyocean Pandameisje Wow surprised De meeste zijn zo niet hoor. wink Wij hebben ook bijna te weinig leden om de huur te betalen van het zwembad. stare Maar daarom doen we veel demonstraties, om leden te trekken. Het is gewoon niet een populaire sport, en ik heb geluk dat de meeste Nederlanders weten wat het is. In Amerika weten dus in iedergeval de helft van de mensen niet wat het is. sweatdrop Op het moment hebben we 3 groepen, en twee kleintjes. We zwemmen ook op nationaal niveau. Toen ik jong was heb ik ook snorkel lessen genomen. biggrin Aleen ik wou steeds te laag, en toen verlsikte ik me elke keer weer. xd hebben ze je nooit geleerd je pijp leeg te blazen? XD En nu je het zegt Darlaa, ligt me wel iets van bij ja....... Nee, dat hebben ze niet verteld. Ik moest gewoon uit het water komen, en dan de snorkel leeg schudden. confused Maar het was wel in Duitsland, dus mischien doen ze het daar anders? Wat de Freak was dat voor een les??! XD Als ik een beetje een redelijke groep heb, kunnen ze aan het einde van les 1 basis snorkelen. MET pijp leegblazen XD Bij een wat langzamere groep aan het einde van les 2! Ik geef HEEL anders les. Ik zorg dat de kids zichzelf kunnen redden en dat ze niet bang zijn voor onder water gaan... want dat is juist het leukste aan snorkelen! Sommigen waren ook voort bang om onderwater te gaan, maar ik vond het altijd al leuk, dus ik bleef het gewoon doen. 3nodding Misschien als ik ooit nog de tijd heb, begin ik wel weer met snorkelen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 8:11 am
Over zwemmen gesproken, ik kan nog steeds geen salto doen onder water. Al moet ik zeggen dat ik dat de afgelopen 5 jaar ook niet echt heb geprobeerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 9:10 am
Het draait om snelheid en klein maken ^_^ , en als je een judorol kent, ga je meestal over je schouder heen XD
Zullen we de rest van dit gesprek voortzetten in de Chatterbox, om deze topic weer wat ontopic te brengen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 1:55 pm
kittyocean Het draait om snelheid en klein maken ^_^ , en als je een judorol kent, ga je meestal over je schouder heen XD Zullen we de rest van dit gesprek voortzetten in de Chatterbox, om deze topic weer wat ontopic te brengen? Goed wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 5:32 am
Hey, ik ben Harry ik ben 8 juli 14 geworden ik woon in drenthe ik speel graag voetbal xbox en gaia nouja dat was het wel zo'n beetje =P
mvg,
AceHigh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:16 am
Hey HArry welkom op de guild, er zijn heir wel meerdere van rond jou leeftijd, en de rest die ouder is gedraagt zich er ook wel naar, dus heb veel plezier! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 6:18 am
.~Horsie~Anne~. Hey HArry welkom op de guild, er zijn heir wel meerdere van rond jou leeftijd, en de rest die ouder is gedraagt zich er ook wel naar, dus heb veel plezier! blaugh Bedankt anne razz hopelijk heb ik wel plezier hier razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 11:47 am
Welkom biggrin Ik ben ook 14 op het moment. Laat die ouderen maar praten. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 12:57 pm
Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch....
(welkom anyway! =D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 1:55 pm
kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:17 am
[Norwood] kittyocean Waaaaaaah! gonk En ik voel me al zo bejaard! crying De jeugd van tegenwoordig toch.... (welkom anyway! =D) Jah oma Kitty ik begrijp wat je bedoelt ( heeft het zelfde gevoel hier soms ) Maar ja gaia blijft te leuk om te stoppen ... dus blijf ik gewoon soms terug keren * kruipt voort met rolator * Ik ben half verslaafd XD Als het moet, kan ik wel zonder, maar wil toch per dag minimaal 1k verdienen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|