|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 8:44 am
opps! jag talade om Petsy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:09 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:11 am
Emperor: X'DDD UNDERBAR! 9.5/10
Och matcha surprised .. Robin sa något om att mina kläder inte matchar varandra, men ser bra ut ändå, förut. XD.. jag förstår inte riktigt hur man ser vad som matchar heller, fast jag har ändå ganska bestämd smak på lé kläderna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 9:14 am
jag tycker inte om ögonen :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 10:56 am
Det gör jaag~ Jag skulle gifta mig med honom om jag kunde. :3
Din karaktär säger mig inte så jättemycket surprised men får ett typ plus för forehead-protector-saken 5.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:35 am
.. Som sagt, inget matchar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 11:39 am
Hukoi Emperor: X'DDD UNDERBAR! 9.5/10 Och matcha surprised .. Robin sa något om att mina kläder inte matchar varandra, men ser bra ut ändå, förut. XD.. jag förstår inte riktigt hur man ser vad som matchar heller, fast jag har ändå ganska bestämd smak på lé kläderna. Det är nog för att jag är så van vid att du alltid går klädd sådär razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 12:37 pm
Petsy: Hah ^^ Är han verkligen så illa? Den blå-svartrandiga tröjan som hänger utanför den gråaflanellskjortan. Jag tycker det ser apballt ut surprised Skulle jag kunna se ut så på riktigt så skulle jag posa med en ^_^ blick och peace tecken och säga "Yeah!"
...Fast jag är iofs. smått känd för att bara gilla sånt som ingen bryr sig om. ^^;
Robin: Ja, det är ju klart :3 Jag har en massa mer kläder, men jag älskar dom här ju. Jag byter bara om jag ska rollspela.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:43 pm
Lodisen igen! gonk Nä, inget ont om lodisar.. sweatdrop Jag börjar vänja mig, och smått gilla, din "fattiga" stil. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:44 pm
.. Häftigt, helt enkelt.. 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:48 pm
Petsy: På något sätt så SER man faktiskt att du kommer från stockholm XD.. Inte för att jag inte visste det innan, men det känns verkligen som det när man ser dina kläder. 7.5/10
Nightmare: Nejnej, lodisar är ju jättetrevliga. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:50 pm
*Host* >.> .. Vi Stockholmare har ju bra smak, var väl därför wink domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 12, 2004 1:53 pm
Förknippar man Sthlm med färgen gul, kanske? Vilken färg är Skellefteå då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|