|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:50 am
Adragonfly wahahaha waar haal je je inspi vandaan? mijn groooootse vantasie (hmm *snif* *snif*... het stinkt hier naar eigendunk! XD, neej grapje, keb geen eigendunk, dat laat ik wel over aan andere mensen.. (die ervan houden met hun werk te pronken)) lol ik weet het eigenlijk niet!, ik vind het leuk om te lachen dus dan probeer ik humor dingen er in te douwen, hoe meer sarcastisch hoe beter XD!!tja het werkt goed blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:52 am
lol maaruhh ben na t eten trug "diner" time XD, mazzel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 1:13 pm
Leuke art!!!
Gezien je het gastenboek kon vinden, moet je binnengekomen zijn XD Probeer op Story te klikken, en dan Season 1 ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 10:53 pm
kittyocean Leuke art!!! Gezien je het gastenboek kon vinden, moet je binnengekomen zijn XD Probeer op Story te klikken, en dan Season 1 ^_^ ok zal'k proberen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 4:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 5:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 6:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 6:25 am
wat heb je daar tegen dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:09 am
wat heb je daar tegen dan? veel, het is de concurentie van microsoft, en ik mag die gozer niet.. maaruhh.. GROOTSE BOODSCHAP, mot naar pot -_-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:25 am
Wat kun jij gave dingen met dat artpad, dat verwacht je niet van zo'n simpel programma. Die eerste liet mijn internet vastlopen maar zag er echt gaaf uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 7:28 am
Darlaa Wat kun jij gave dingen met dat artpad, dat verwacht je niet van zo'n simpel programma. Die eerste liet mijn internet vastlopen maar zag er echt gaaf uit. lol thx XD, ehehe ik vind het leuk om te experimenteren (hmm mischien moet ik er dan niet bijzetten dat dat de reden is dat ik ps CS2 nog niet onder de knie heb XD) maaruhh, dat klopt van die eerste gewoon 2 of 3 keer op neej drukken, dan vind ie em
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|