|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 4:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 4:29 am
vooral die laatste is zooo skatig! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 4:32 am
Cassidy92 vooral die laatste is zooo skatig! 4laugh lol die heb ik 2 dagen geleden gemaakt! ^^ PS sry nog van dat gelijnde papier.. ik had op t moment nix anders
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 6:04 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 11:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 06, 2005 11:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 7:27 am
adragonfly, jij hebt ten minste inspiratie om iets op papier/computer te kunnen zetten. mijn hoofd is momenteel compleet leeg xp nou dit is mijn tekening, ben er nog al heel lang mee bezig geweest, maar ik vind dat het resultaat er wel mag wezen. gedaan met potlood en daarna op de computer ingekleurd. ik snap nog steeds van die layers en hoe ik aan al die special effects ben gekomen... geen idee sweatdrop dit is kitt, uit Serenay Moon... story belongs to kitty ocean ^_^ link: http://www.serenaymoon.tk/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 7:31 am
Zakou Nenharma adragonfly, jij hebt ten minste inspiratie om iets op papier/computer te kunnen zetten. mijn hoofd is momenteel compleet leeg xp nou dit is mijn tekening, ben er nog al heel lang mee bezig geweest, maar ik vind dat het resultaat er wel mag wezen. gedaan met potlood en daarna op de computer ingekleurd. ik snap nog steeds van die layers en hoe ik aan al die special effects ben gekomen... geen idee sweatdrop kittdit is kitt, uit Serenay Moon... story belongs to kitty ocean ^_^ lol dankesjeun, nogmaals sry voor mn engelse typfouten (het was ochtend en mn hersenen functioneren dan nog niet echt tip top XD lolz) ennuhh van je pixel, iets over een verhaal?, als dat t geval is, lol wil je een link posten ofzo vanwaar het vandaan komt? ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 7:37 am
Adragonfly Zakou Nenharma adragonfly, jij hebt ten minste inspiratie om iets op papier/computer te kunnen zetten. mijn hoofd is momenteel compleet leeg xp nou dit is mijn tekening, ben er nog al heel lang mee bezig geweest, maar ik vind dat het resultaat er wel mag wezen. gedaan met potlood en daarna op de computer ingekleurd. ik snap nog steeds van die layers en hoe ik aan al die special effects ben gekomen... geen idee sweatdrop kittdit is kitt, uit Serenay Moon... story belongs to kitty ocean ^_^ lol dankesjeun, nogmaals sry voor mn engelse typfouten (het was ochtend en mn hersenen functioneren dan nog niet echt tip top XD lolz) ennuhh van je pixel, iets over een verhaal?, als dat t geval is, lol wil je een link posten ofzo vanwaar het vandaan komt? ^^ alsjeblieft ^_^ http://www.serenaymoon.tk/veel plezier ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 8:05 am
Zakou Nenharma Adragonfly Zakou Nenharma adragonfly, jij hebt ten minste inspiratie om iets op papier/computer te kunnen zetten. mijn hoofd is momenteel compleet leeg xp nou dit is mijn tekening, ben er nog al heel lang mee bezig geweest, maar ik vind dat het resultaat er wel mag wezen. gedaan met potlood en daarna op de computer ingekleurd. ik snap nog steeds van die layers en hoe ik aan al die special effects ben gekomen... geen idee sweatdrop kittdit is kitt, uit Serenay Moon... story belongs to kitty ocean ^_^ lol dankesjeun, nogmaals sry voor mn engelse typfouten (het was ochtend en mn hersenen functioneren dan nog niet echt tip top XD lolz) ennuhh van je pixel, iets over een verhaal?, als dat t geval is, lol wil je een link posten ofzo vanwaar het vandaan komt? ^^ alsjeblieft ^_^ http://www.serenaymoon.tk/veel plezier ^_^ lo zal ik hebben! ^^ edit: erm.. ik kan het verhaal ofzo nergens vinden.. O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:15 am
Adragonfly Zakou Nenharma Adragonfly Zakou Nenharma adragonfly, jij hebt ten minste inspiratie om iets op papier/computer te kunnen zetten. mijn hoofd is momenteel compleet leeg xp nou dit is mijn tekening, ben er nog al heel lang mee bezig geweest, maar ik vind dat het resultaat er wel mag wezen. gedaan met potlood en daarna op de computer ingekleurd. ik snap nog steeds van die layers en hoe ik aan al die special effects ben gekomen... geen idee sweatdrop kittdit is kitt, uit Serenay Moon... story belongs to kitty ocean ^_^ lol dankesjeun, nogmaals sry voor mn engelse typfouten (het was ochtend en mn hersenen functioneren dan nog niet echt tip top XD lolz) ennuhh van je pixel, iets over een verhaal?, als dat t geval is, lol wil je een link posten ofzo vanwaar het vandaan komt? ^^ alsjeblieft ^_^ http://www.serenaymoon.tk/veel plezier ^_^ lo zal ik hebben! ^^ edit: erm.. ik kan het verhaal ofzo nergens vinden.. O.O ergens kun je klikken.. als je al op de site zit... staat ergens bovenaan story (klikkie), dan komen onderaan de seizoenen te staan. nou ja das het verhaal. zit je niet op de site... voer adres in de balk in. klik dan op: Continue to SERENAYMOON.TK: An new online fantasy-science fiction story, written by Kitty Ocean... (or wait for 15 seconds)dan klikken op het plaatje en dan de bovenstaande stappen volgen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:38 am
wahahaha waar haal je je inspi vandaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 9:47 am
wahahaha waar haal je je inspi vandaan? mijn groooootse vantasie (hmm *snif* *snif*... het stinkt hier naar eigendunk! XD, neej grapje, keb geen eigendunk, dat laat ik wel over aan andere mensen.. (die ervan houden met hun werk te pronken)) lol ik weet het eigenlijk niet!, ik vind het leuk om te lachen dus dan probeer ik humor dingen er in te douwen, hoe meer sarcastisch hoe beter XD!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |