|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:45 am
Enligt tidningarna så var de ute efter en bärbar dator? Men ja.. De förvrider alltid saker och ting..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:46 am
Nathaniel Mea Okay.. jag h? juh detta ig岠men d堶isste vi inte s䲳kilt mycket.. men att det var s堩lla... jag kan knapps skriva s堵ppr?䲠jag... och jag har t岡r i ?en... Hur v姡r n姯n g?s堭ot min Marcus och alla v岡n R䫩 (Mattias)!?!? Ig岠satt jag och snackade om att ge tillbaka men nu... jag vill se dom inl峴a och 崡lade!! F岠jag tag i j䶬arna som gjorde detta... Du skulle sett hur min far reagerade o.O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:47 am
~Rufus-kun~ Nathaniel Mea Okay.. jag h? juh detta ig岠men d堶isste vi inte s䲳kilt mycket.. men att det var s堩lla... jag kan knapps skriva s堵ppr?䲠jag... och jag har t岡r i ?en... Hur v姡r n姯n g?s堭ot min Marcus och alla v岡n R䫩 (Mattias)!?!? Ig岠satt jag och snackade om att ge tillbaka men nu... jag vill se dom inl峴a och 崡lade!! F岠jag tag i j䶬arna som gjorde detta... Du skulle sett hur min far reagerade o.O;; Det skulle jag gärna.. jag ska iväg nu... jag är redan försenad...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:49 am
Chibi Strawberry Enligt tidningarna så var de ute efter en bärbar dator? Men ja.. De förvrider alltid saker och ting.. räki blev av med datorn.. inte marcus.. de var nog ett rån.. som övergick till misshandel..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:50 am
Chibi Strawberry Enligt tidningarna så var de ute efter en bärbar dator? Men ja.. De förvrider alltid saker och ting.. Ehm...de förvred faktiskt inget. Det var så det var tror vi. Eftersom de snodde PartEx dator. De väntade utanför deras skola där ALLA har en sån dator så, det var bara att greppa första bästa grabb/tjej som kom ut ifrån ingången. PartEx och Chibi_Chocob hade bara oturen att vara de som gick ut ifrån den ingången just det tillfället. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 2:57 am
thank god for great teachers... Jag fick gå ifrån.. jag bröt ihop >.< Herre gud.. jag visste inte att jag brydde mig så mycket..
Jag vet inte... vad jag ska göra, detta är för nära på... Som jag sagt innan alla i föreningen, speciellt Marcus och hans familj, betyder JÄTTE mycket för mej... De är mina vänner privat också... så hur vågar dom... >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:04 am
Nathaniel Mea thank god for great teachers... Jag fick gå ifrån.. jag bröt ihop >.< Herre gud.. jag visste inte att jag brydde mig så mycket.. Jag vet inte... vad jag ska göra, detta är för nära på... Som jag sagt innan alla i föreningen, speciellt Marcus och hans familj, betyder JÄTTE mycket för mej... De är mina vänner privat också... så hur vågar dom... >.< man vet inte hur mycket man egentligen bryr sig om folk förren något sånt här händer.. det enda man kan göra är ju att finnas till för dem och alla andra... alldeles nyss ringde typ åtta personer från min skola och kollade hur det var med mig.. det är sådana saker som gör att man mår lite bättre även om man fortfarande mår skit både fysiskt och psykiskt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:09 am
Gandiloulou Nathaniel Mea thank god for great teachers... Jag fick gå ifrån.. jag bröt ihop >.< Herre gud.. jag visste inte att jag brydde mig så mycket.. Jag vet inte... vad jag ska göra, detta är för nära på... Som jag sagt innan alla i föreningen, speciellt Marcus och hans familj, betyder JÄTTE mycket för mej... De är mina vänner privat också... så hur vågar dom... >.< man vet inte hur mycket man egentligen bryr sig om folk förren något sånt här händer.. det enda man kan göra är ju att finnas till för dem och alla andra... alldeles nyss ringde typ åtta personer från min skola och kollade hur det var med mig.. det är sådana saker som gör att man mår lite bättre även om man fortfarande mår skit både fysiskt och psykiskt... Jo, jag har förstått detta. argh.. skakar fortfarande... att den här topicern finns är bra, för det verkar som om det är enda sättet för mej att skaffa lite feedback om jag som pågår. Ingen ringer till mej... Men det ör inget.. så länge jag vet hur det är med dom så är jag nöjd.. Jag vill vara i Västerås just nu... inte här där jag inte får veta något...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:14 am
Nathaniel Mea Jo, jag har förstått detta. argh.. skakar fortfarande... att den här topicern finns är bra, för det verkar som om det är enda sättet för mej att skaffa lite feedback om jag som pågår. Ingen ringer till mej... Men det ör inget.. så länge jag vet hur det är med dom så är jag nöjd.. Jag vill vara i Västerås just nu... inte här där jag inte får veta något... Det kommer kännas lättande imorgon när vi förhoppningsvis får besöka Mattias på sjukhuset.. Eftersom det nu känns som om det är flera ton tunga stenar på vardera axel...och jag håller med om att denna topic är bra...man kan trösta folk och bli tröstad, man får veta det nyaste som har hänt och sådant... när något sånt här händer skiter man verkligen i allt och vill bara finnas till för de som har blivit påverkade av händelsen... och man fattar verkligen hur dumt det är att gräla om små obetydliga saker... den här händelsen komemr nog att ändra mitt sätt att tänka på saker och ting...att ta en dag i taget och att verkligen visa för folk att man bryr sig om dem för man vet inte om nästa dag kan vara deras eller en egens sista...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:16 am
EveningBird jag vill bara meddella alla att jag lider med er. S姠den h䲠tr夥n idag och k䮤e is rinna ner i magen sad jag hoppas att dom b夡 blir helt 崥rst䬬da 3nodding heart *virtuella kramar till alla* heart *krama tillbaka* det känns skönt att folk bryr sig om de som blivit skadade men även deras vänner och familj...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:19 am
Drevlin Chibi Strawberry Enligt tidningarna så var de ute efter en bärbar dator? Men ja.. De förvrider alltid saker och ting.. Ehm...de förvred faktiskt inget. Det var så det var tror vi. Eftersom de snodde PartEx dator. De väntade utanför deras skola där ALLA har en sån dator så, det var bara att greppa första bästa grabb/tjej som kom ut ifrån ingången. PartEx och Chibi_Chocob hade bara oturen att vara de som gick ut ifrån den ingången just det tillfället. sweatdrop Jag tyckte att det lät rätt ofördrivet att de ville åt en dator men man kan ju aldrig veta. Och att det var något personligt mot dem är inte troligt så. Haai. Precis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:20 am
Gandiloulou Nathaniel Mea Jo, jag har förstått detta. argh.. skakar fortfarande... att den här topicern finns är bra, för det verkar som om det är enda sättet för mej att skaffa lite feedback om jag som pågår. Ingen ringer till mej... Men det ör inget.. så länge jag vet hur det är med dom så är jag nöjd.. Jag vill vara i Västerås just nu... inte här där jag inte får veta något... Det kommer kännas lättande imorgon när vi förhoppningsvis får besöka Mattias på sjukhuset.. Eftersom det nu känns som om det är flera ton tunga stenar på vardera axel...och jag håller med om att denna topic är bra...man kan trösta folk och bli tröstad, man får veta det nyaste som har hänt och sådant... när något sånt här händer skiter man verkligen i allt och vill bara finnas till för de som har blivit påverkade av händelsen... och man fattar verkligen hur dumt det är att gräla om små obetydliga saker... den här händelsen komemr nog att ändra mitt sätt att tänka på saker och ting...att ta en dag i taget och att verkligen visa för folk att man bryr sig om dem för man vet inte om nästa dag kan vara deras eller en egens sista... Precis.. Jag bryr mej inte längre om töntiga gräl om tävlingar eller sånt. Jag vill bara åka raka vägen in till stan och stanna där tills jag kan träffa Räki och Marcus. Jag vill se hur det är med dom med mina egna ögon. Och krama om Marcus och gråta lite till, fast med er andra. Herregud, nu vet jag att jag är isolerad där jag bor. Jag vill vara där för dom, men jag kan även förstå att Ingela kan tycka det är jobbigt. Jag vill vara där för Räki också... Jag menar, han råkade mest illa ut av de två... Jag tror jag ska ta ledigt i morron och ta mig in till stan, och stanna hos sanna eller något, för jag vill vara men när ni hällsar på Mattias.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:23 am
EveningBird jag vill bara meddella alla att jag lider med er. S姠den h䲠tr夥n idag och k䮤e is rinna ner i magen sad jag hoppas att dom b夡 blir helt 崥rst䬬da 3nodding heart *virtuella kramar till alla* heart *tar lyckligt emot dom* Tack för att ni bryr er ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 16, 2004 3:25 am
Nathaniel Mea Precis.. Jag bryr mej inte längre om töntiga gräl om tävlingar eller sånt. Jag vill bara åka raka vägen in till stan och stanna där tills jag kan träffa Räki och Marcus. Jag vill se hur det är med dom med mina egna ögon. Och krama om Marcus och gråta lite till, fast med er andra. Herregud, nu vet jag att jag är isolerad där jag bor. Jag vill vara där för dom, men jag kan även förstå att Ingela kan tycka det är jobbigt. Jag vill vara där för Räki också... Jag menar, han råkade mest illa ut av de två... Jag tror jag ska ta ledigt i morron och ta mig in till stan, och stanna hos sanna eller något, för jag vill vara men när ni hällsar på Mattias. självklart ska du följa med och kolla hur det är med Räki och Marcus... men vi måste ta det lungt med dem och inte vara för många som samtidigt kramar om och pratar med dem....det kan nog bli för mycket... eftersom de redan är ganska skakade efter händelsen... jag själv tänker skita i skolan tills jag får träffa dem och se att de mår bra... och jag känner mig extremt ledsen eftersom Räki är min pojkvän och allt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|