|
|
|
|
Posted: Fri Dec 29, 2006 7:07 pm
Eftersom jag kommer i bil måste jag fråga, hur är det med parkering? Minns inte riktigt hur det ser ut. <.<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 1:36 am
ecchan Eftersom jag kommer i bil måste jag fråga, hur är det med parkering? Minns inte riktigt hur det ser ut. <.<' Jodå, finns en stor och fin parkering precis utanför CuLTURENS ingång. Dock har jag för mig att när du väl kommer fram till kassan måste du be om ett parkeringstillstånd du sedan får gå ut och lämna i framfönstret på din bil. Har för mig också att vi delar ut dom gratis. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 4:29 am
Drevlin Jodå, finns en stor och fin parkering precis utanför CuLTURENS ingång. Dock har jag för mig att när du väl kommer fram till kassan måste du be om ett parkeringstillstånd du sedan får gå ut och lämna i framfönstret på din bil. Har för mig också att vi delar ut dom gratis. ^_^ Råger, tycker jag låter bra. Gratis = bra iaf. <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 30, 2006 3:03 pm
Drevlin Tråden för det kommande konventet är nu klart och finns på J-Cults hemsida att läsa. Där hittar ni den vanliga infon som priser o.s.v. Schema kommer senare...as usual. xd Det är bra... Men var är hemsidan? På http://j-cult.se/ står ingenting. Menar ni forumet, http://forum.j-cult.se/ ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 31, 2006 2:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 01, 2007 6:52 am
Mraoww, varför måste det vara den 3-4 februari. gonk Well... I might come surprised
EDIT: Kommer inte. Ghey.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 07, 2007 10:29 am
Är inte säker, men det är möjligt att min kusin Joakim ska med till J-cult. Dock är han handikappad så tror ni att han får plats med sin permobil? :0 Han kommer ju in och så,men om han kommer kunna se på anime eller vara i spelrummet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 08, 2007 11:48 am
Bara för att jag är allmänt snäll och vill sprida inorfmation om J-cult och DoujinFEST så lade jag upp lite av informationen som finns på hemsidan (samt hänvisade till hemsidan) på UMNGDOMAR.SE Jag vet att det finns folk som är intresserade och sånt där, så ja. Jag är snäll enligt mig själv.
wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 7:44 am
Dark Erica Är inte säker, men det är möjligt att min kusin Joakim ska med till J-cult. Dock är han handikappad så tror ni att han får plats med sin permobil? :0 Han kommer ju in och så,men om han kommer kunna se på anime eller vara i spelrummet. Det borde ju inte vara några problem, om han måste sitta kvar i permobilen kan han ju sitta längst fram och titta på film. Hur det ser ut på Bio Electra vet jag inte säkert. I spelrummet är det inga problem alls, om jag minns rätt är det inte ens några trösklar in i boxarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 8:55 am
Yannah Dark Erica Är inte säker, men det är möjligt att min kusin Joakim ska med till J-cult. Dock är han handikappad så tror ni att han får plats med sin permobil? :0 Han kommer ju in och så,men om han kommer kunna se på anime eller vara i spelrummet. Det borde ju inte vara några problem, om han måste sitta kvar i permobilen kan han ju sitta längst fram och titta på film. Hur det ser ut på Bio Electra vet jag inte säkert. I spelrummet är det inga problem alls, om jag minns rätt är det inte ens några trösklar in i boxarna. vad bra :3 han kommer nog mestadels att vara i spelrummet, eftersom den är det enda han i stort sett sysslar med på fritiden x3 För att bara kunna röra fingrarna är han faktiskt grymt duktig på dom flest spel. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 11, 2007 11:23 am
ska man ta med sitt x-box 360 tro? är de uppskattat av arrangörerna att man bidrar med lite underhålning?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 12:21 am
Zero-Egon ska man ta med sitt x-box 360 tro? är de uppskattat av arrangörerna att man bidrar med lite underhålning? Hm...det skulle uppskattas. Dock, med tur kommer Console.se sponsra oss och låna ut typ 2st 360 till oss som vi får använda. 3nodding Fast jag kan ju alltid nämna hur det blir någon dag före konventet. För en 360 vore bra nice. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 2:53 am
Drevlin Zero-Egon ska man ta med sitt x-box 360 tro? är de uppskattat av arrangörerna att man bidrar med lite underhålning? Hm...det skulle uppskattas. Dock, med tur kommer Console.se sponsra oss och låna ut typ 2st 360 till oss som vi får använda. 3nodding Fast jag kan ju alltid nämna hur det blir någon dag före konventet. För en 360 vore bra nice. 3nodding då tar jag med en med Gears of War och 4 kontroller, eller ska förs´öka ta med 4 kontroller ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 12, 2007 9:55 am
Zero-Egon Drevlin Zero-Egon ska man ta med sitt x-box 360 tro? är de uppskattat av arrangörerna att man bidrar med lite underhålning? Hm...det skulle uppskattas. Dock, med tur kommer Console.se sponsra oss och låna ut typ 2st 360 till oss som vi får använda. 3nodding Fast jag kan ju alltid nämna hur det blir någon dag före konventet. För en 360 vore bra nice. 3nodding då tar jag med en med Gears of War och 4 kontroller, eller ska förs´öka ta med 4 kontroller ^^ Hehe, kunde gissa att det var det spelet du ville ha med dig. wink Om nu PS3:an skulle bli uppskjuten mera än till slutet av Mars, så blir det att köpa en 360 med GoW. ^_^ Samt Dead Rising. Men om vi inte får dit någon så får du gärna ta med den. Jag ska försöka minnas att skriva här någon dag före konventet så att du kan kolla. Lite onödigt att dra med sin egen konsol om den inte behövs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|