|
|
|
|
Posted: Mon Nov 01, 2004 11:29 am
Chibi_Chocobo http://img.photobucket.com/albums/v68/Chibikun/Totoroswing.swf En Totoro jag animerade i flash kan lägga upp den som .gif sen för dom som inte har flash... LOL
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 1:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:14 am
Chibi_Chocobo Mushi Chibi_Chocobo Chibi_Chocobo http://img.photobucket.com/albums/v68/Chibikun/Totoroswing.swf En Totoro jag animerade i flash kan lägga upp den som .gif sen för dom som inte har flash... var den bra? BēT! xd Den borde J-cult ha p堭ellan filmerna ninja jo men folk kommer bli helt drogade xDD Det var de som var meningen ninja blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:18 am
Chibi_Chocobo Mushi Chibi_Chocobo Chibi_Chocobo http://img.photobucket.com/albums/v68/Chibikun/Totoroswing.swf En Totoro jag animerade i flash kan lägga upp den som .gif sen för dom som inte har flash... var den bra? BēT! xd Den borde J-cult ha p堭ellan filmerna ninja jo men folk kommer bli helt drogade xDD nej det kommer bli så här "ok nu ska vi titta på en film" alla sitter och gungar fram och tillbaka K-kan i-inte s-stänga a-av! >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:24 am
Och då kommer jag in där och frågar efter allas namn och lösenord på gaia. 3nodding ....Eh, sa jag det där? sweatdrop blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:29 am
Jag vet att det står nedan. Förlåt då, men du måste nog acceptera det!Jag gjorde den idag. Ja, du far skicka den till andra. Mitt namn star ju anda dar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 1:01 pm
 Jag och Rosso... Jag är alltså flickan xd Rosso är död sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 1:43 pm
moppe2 ecchan nvm... photobucket hatar mig... varfö det minskade ner bilderna för mig innan jag byggde om dem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 1:50 pm
Mikusagi ecchan Mikusagi  Jag och Rosso... Jag är alltså flickan xd Rosso är död sad moo... sorg. det är aldrig trevligt när ett husdjur dör. neutral Jag läste "alltid" xd lätt hänt, men asch så retligt... du fick mig att tänka på en gammal ramsa med det där. "aldrig stavas aldrig med två 'l', alltid stavas alltid med två 'l'"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 2:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2004 3:06 am
ecchan Mikusagi ecchan Mikusagi Jag kan också den ramsan! Haha! Ecchan kan en ramsa! Transan kan en ramsa! Transan rabblar ramsan! that was uncalled for... Transa ramsa! Så... du har alltså skägg... fast du är tjej? *kollar på rosetten* Du förklarar ju aldrig något för mig! gonk Du är så himla hemlighetsfull! sad ... "you're going the right way for a smackbottom" (från shrek) jag ska ta detta i lugnt tempo så att jag inte blir elak i tonen... ok, jag använder en kvinnlig avatar på gaia. jag tyckte det kunde bli en skoj grej, vilket det varit. jag har visat mitt riktiga ansikte på två ställen. i detta gille och i ett annat guild. jag har fått ganska roliga kommentarer på båda stälena. men ingen har hittills nämnt något om transor... jag är ingen sådan, tack så mycket. jag har inget emot transor för den delen, men jag har inte de personlighetsdragen. jag tycker därför att det var en ganska onödig bemärkelse. jag är inte arg, bara förvånad över uttalandet... Jag ar inte heller emot transor! Jag vill ju bara veta vad den jag snackar med AR. Varfor sade du inget? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|