Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ensimmäinen Näkemänne Anime Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

tuitu

4,700 Points
  • Beta Critic 0
  • Peoplewatcher 100
  • Beta Voter 0
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 8:49 am

no eka oli varmaan Muumit ja Alfred J. Kwak jos lasketaan. Muumit on lähes kaikki videolla a Alfredit löytyy koneelta domokun täsä on muuten Alfredin loppulaulu

sit pari leffaa....
-Pikku naisia kansikuva
-Kahden vuoden loma-aika kansikuva
-Helen Keller kansikuva

tätä sivuu ku selasin hokasin ett oon nähny myös Kolme muskettikoiraa, Taotao ja Peukaloisen retket pienempänä ja taitaa olla pari jaksoo jokasta videolla.

Hopeanuolta oon tietty nähny ja Pokemonia. eka jonka ihan oikeesti tiedostin animeksi oli Neon Genesis Evangelion joskus 11v, ja eka sarja jonka oon kokonaan kattonu on Rurouni Kenshin.
PostPosted: Sat Jan 06, 2007 2:09 am

No silloin pienenä kun en tienny mitä anime on niin tottakai Pokemonit ja Digimonit on katottu. Ja eka mitä aloin kattoa oli CHOBITS. Mut Candy Candy on semmone mitä metsästän!! twisted blaugh Ja Hopeanuolta olen kattonu. (candycandy-fani). 4laugh
Sitten olen katsonut näitä uudempia:

Azumanga Daioh
Ai Yori Aoshi Enishi
Utena
School Rumble
Elfen Lied
...mie en muista enempää.. eek mut oon mie kattonu aika paljon kaikkee erilaista whee

(joo...tää viesti on sekava... sweatdrop )

JA TIETTY! Nähny Ghiblin elokuvia: Totoro, Prinsessa Mononoke, Kiki's Delivery Service (ihana heart ), Liikkuva Linna, Henkien Kätkemä, Kissojen Valtakunta. Tais olla kaikki mitä oon ghibliltä nähny? biggrin

Shioichii-chan

vaahtosammutin

PostPosted: Sat Jan 06, 2007 5:09 am

Helen Keller ja Muumit. Whee~
PostPosted: Tue Jan 09, 2007 12:32 pm

Kyllä varmaan ensimmäinen anime on ollut Totoro.

Jostain syystä en osaa mieltää mitään lapsena katsomaani sarjaa animeksi (maija mehiläiset ja muut). Kait se on vaan se, että kun silloin sitä ei animeksi mitenkään mieltänyt ja suomenkielinen duppaus leimasi suomalaiseksi jotenkin. En tiedä. sweatdrop

Beixuelong

Kuuroko

Astral Knight

PostPosted: Sat Jan 13, 2007 8:10 am

Muumi ja Pokémon.
PostPosted: Fri Jan 19, 2007 12:11 am

Candy Candy, Pokemon, Hopeanuoli... Nää on ne mitä ite muistan katsoneeni 3nodding Taitaa jossain tuolla laatikon perällä olla Candy Candy videokasettikin... *ryntää etsimään*

Uminel

Leningrad Cowboy

PostPosted: Mon Jan 22, 2007 2:53 pm

Muumit ja Alfred.J.Kwak.

Josta puheenollen...
PostPosted: Fri Feb 23, 2007 8:19 am

Candy Candy mrgreen

Kuroine

Natsu-Kaze

PostPosted: Sun Nov 18, 2007 5:49 am

Mä muistelisin että, se olisi ollut Kamikaze Kaitou Jeanne
PostPosted: Fri Dec 28, 2007 7:45 am

pokemonit ja nää, sitten on henkien kätkemä ja varmaan myös totoro, tosinne on nykyää niin kaupallisia, kaikki on nähny ne..

star__child

puniou~

PostPosted: Sun Dec 30, 2007 1:32 pm

Hmm, paha sanoa.. Varmaan
Pikku naisia (ei käryäkään, mikä on alkuperäinen nimi..),
Pokemon,
Peukaloinen ja
Muumit

Sitten, kun jo tiesin mitä anime on, niin Sailor Moon varmasti ensimmäinen. Sen jälkeen taisi tulla Bleach, Evangelion yms.

Voimakkaasti on jäänyt mieleen Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch, "nuorena" merenneidot niin kiehtoi! Edelleen välillä törmään siihen ja rupean tuijottelemaan clippejä..

Täytyy myöntää, että monesta täällä mainituista en ole kuullutkaan sweatdrop
PostPosted: Sun Jan 27, 2008 6:43 am

Hmm. Vaikea käsite.

Muumit tietysti oli ensin, mutta koska joka ikinen anti-animefanaatikkokin on katsonut kyseistä sarjaa, en laske sitä.
Sen sijaan jo pienenä ihastuin suuresti Totoroon, mitä voi jo pitää animemaininnan arvoisena.

Sitten jos puhutaan animesarjasta, jota tietoisesti katsoin animena, en laske vielä siihenkään Pokémonia.
Sailor Moon ja Neon Genesis Evangelion Subilta sitten.
Ja jos taas lasketaan vain animesarja, jonka itse on etsinyt käsiinsä (ei siis tv:stä tyrkytettynä) ja katsonut animena, se ompi sitten D.N.Angel.

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

SnoopySnap

Timid Friend

PostPosted: Fri Feb 01, 2008 2:05 am

En muista sen nimee, mut se oli kai joku space tigers tai jotain, siin oli jotain häidyi jotka pelasti jotain prinsessaa avaruudessa. xD'
ja tietenkin muumit. OwO
sit oli tää ööh... Ei Candy Candy vaan joku sen tapanen, sen nimi oli joku Lady Lady (lol samanlaisuus Candyn Candyn kaa!) tai jotain.
PostPosted: Sat Feb 02, 2008 6:19 am

Anime-neitsyyteni taisi mennä Maija Mehiläiselle. heart

Carmen LaVihta

merjae

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 8:16 am

Juu onhan täällä lueteltu Muumia ja Maija Mehiläistä, mutta itse en suostu laskemaan niitä animeiksi. En minä niin pienenä edes tiennyt, mikä oli anime. Minulle ne olivat vain piirrettyjä.
Pokémon taisi sitten olla ihan ensimmäinen, vaikka silloinkaan ei ollut vielä hajua animesta tai muusta animehömpötyksestä. Ensimmäinen sarja, jota ei tullut telkasta tai videolta oli Excel Saga ja siitä on kauan kun katsoin sitä. Vieläkin se on yksi lemppareistani.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces