|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 10:40 am
Ruska Sakana-sama Ruska Sakana-sama Människan är inte mer än människa. wink So? Och eftersom människan av naturen är girig. Så fins det inte så mycket du kan göra åt rika barn, än att bli sur för att de har det bättre. wink Man har det nödvändigtvis inte bättre för att man är rik. Men inte nödvändigtvis sämre än dig heller.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 5:23 pm
Sakana-sama Men inte nödvändigtvis sämre än dig heller. Eh... va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 30, 2007 8:34 am
Jag önskade senast igår att jag var stark och smidig domokun
Annars är jag förbannat nöjd med mig själv. Ibland får jag lust att vara mer på ett visst sätt, men jag brukar nöja mig med att inse att det ju finns andra som är på det sättet ^^ Jag gillar att betrakta mänskligheten som en organism...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 12:08 pm
Jag önskade jag var en sån person med fotografiskt minne. Så jävla coolt! ända sen jag avr liten har jag önskat det x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 01, 2007 2:13 pm
Dora The Exploded Jag önskade jag var en sån person med fotografiskt minne. Så jävla coolt! ända sen jag avr liten har jag önskat det x3 Då önskar jag att jag kunde framkalla det du mindes surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 2:04 pm
Mikusagi Dora The Exploded Jag önskade jag var en sån person med fotografiskt minne. Så jävla coolt! ända sen jag avr liten har jag önskat det x3 Då önskar jag att jag kunde framkalla det du mindes surprised Vad gulligt! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 7:16 am
Niddler Mikusagi Dora The Exploded Jag önskade jag var en sån person med fotografiskt minne. Så jävla coolt! ända sen jag avr liten har jag önskat det x3 Då önskar jag att jag kunde framkalla det du mindes surprised Vad gulligt! biggrin Kanske för att jag ÄR GULLIG!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 2:53 pm