Ropecon? |
En paase :( |
|
20% |
[ 1 ] |
Ehka... |
|
20% |
[ 1 ] |
Toki! |
|
60% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 5 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 8:49 am
Monttubileisiin oon menossa paaesiintyjaksi (www.monttubileet.cjb.net), Provinssi oli jo, tulossa viela Ilosaaren Tomina, Ruisrock, Puntalarock, Ankkarock ja varmaan jotain satunnaisia keikkoja sunmuuta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 21, 2005 1:47 pm
[Thoughtless] Carmen LaVihta Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava. Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp Rammsteinia ei saa jattaa valiin. ;-; Itse kun haluaisin sita katsomaan, ja Velvet Revolveria myoskin. Vaan ei niin ei. >.<' Mutta tuo Gaia on pirun hyva idis. (: Eikos Velvet Revolver peruuttanut keikkansa Ruisrockissa?Kun ei perjantaina ole mitaan muuta kivaa katsottavaa niin en jaksa vaivautua. Mutta nyt kaikki tatuoimaan tekstia GAIA olkapaihin. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 1:20 am
Carmen LaVihta [Thoughtless] Carmen LaVihta Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava. Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp Rammsteinia ei saa jattaa valiin. ;-; Itse kun haluaisin sita katsomaan, ja Velvet Revolveria myoskin. Vaan ei niin ei. >.<' Mutta tuo Gaia on pirun hyva idis. (: Eikos Velvet Revolver peruuttanut keikkansa Ruisrockissa?Kun ei perjantaina ole mitaan muuta kivaa katsottavaa niin en jaksa vaivautua. Mutta nyt kaikki tatuoimaan tekstia GAIA olkapaihin. 3nodding Peruiko? |: Harmillista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:51 am
...tjah, mitas muut tekevat Juhannuksena?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 4:55 am
iskan afrikkalainen vuosien takainen #bestits# tuli mielle kaymaan pariksi viikoksia amerikasta ja porukat keksi, etta viedaanpa se mun kummien mokille viettamaan oikeen perinteista, suomalaista mokkijuhannusta.. etta sinne myo kaikki olla nyt menossa..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 5:11 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 9:20 am
Kavin juhannusostoksilla kaverini kanssa:yht. 45 euron edesta tavaraa kahdelle hengelle,eika siihen edes kuulunut alkomahoolipuoli. confused Toivottavasti aiti ei saa tietaa... Juhannukseksi olen siis menossa Dragsvikiin...ja Hankoon kamuni mokille.Niih,ja kissa ja kani mukaan myos.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 10:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2005 11:14 am
No tuskin mitaan erityisia tuntomerkkeja tulee olemaan... joku huono hellepaita ja farkut. Silmalasit. Ja tuotah... niin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 12:28 am
Meilla on Jussina ihan omat festarit. Etta neljan paivan paasta sitten takasin! ^_~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 29, 2005 7:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 3:48 am
Dodi. Nyt on rahaa saastossa ja kyyti luvassa, jos mitaan katastrofaalista ei tapahdu niin menen RopeConiin...
*heristaa nyrkkia jollekin naista asioista paattavalle* Jumankaut mie tahdon edes sinne! Uskallakin sairastuttaa minut!!
Pheow. Ja sitten mahdollisesti johonkin aikaan heinakuusta tai elokuusta minut voi myos loytaa Helsingista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 6:42 am
Perhana, taytyisi varmaan kayda ostamassa pe- la liput sinne Ruisrockiin... no, lippupalvelun mukaan kaikkia lippuja piisaa viela, joten ei paniikkia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 30, 2005 11:41 am
Miitti Ruisrockiin! :O (sunnuntaina koska oon vaan silloin paikalla :>>) jooko?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|