Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Kes�apahtumat! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ropecon?
En paase :(
20%
 20%  [ 1 ]
Ehka...
20%
 20%  [ 1 ]
Toki!
60%
 60%  [ 3 ]
Total Votes : 5

sa-mi-ra

PostPosted: Tue Jun 21, 2005 8:49 am

Monttubileisiin oon menossa paaesiintyjaksi (www.monttubileet.cjb.net), Provinssi oli jo, tulossa viela Ilosaaren Tomina, Ruisrock, Puntalarock, Ankkarock ja varmaan jotain satunnaisia keikkoja sunmuuta.
PostPosted: Tue Jun 21, 2005 1:47 pm

[Thoughtless]
Carmen LaVihta
Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava.

Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp
Rammsteinia ei saa jattaa valiin. ;-; Itse kun haluaisin sita katsomaan, ja Velvet Revolveria myoskin. Vaan ei niin ei. >.<'
Mutta tuo Gaia on pirun hyva idis. (:

Eikos Velvet Revolver peruuttanut keikkansa Ruisrockissa?Kun ei perjantaina ole mitaan muuta kivaa katsottavaa niin en jaksa vaivautua.

Mutta nyt kaikki tatuoimaan tekstia GAIA olkapaihin. 3nodding

Carmen LaVihta

thoughtless`

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 1:20 am

Carmen LaVihta
[Thoughtless]
Carmen LaVihta
Tilasin liput Ruisrockiin lauantaiksi ja sunnuntaiksi.Tiedan,paaesiintyja Rammstein jaa valiin...mutta en ma oikeasti jaksa lahtea katsomaan vain sita. sweatdrop Lauantaipaivan esiintyjalista on todella lupaava.

Ma taidan piirtaa Gaia-sanan mun olkapaahan,etta jos joku kiltalainen sattuisi tulemaan vastaan niin tunnistaisi...vaikka taitaa siella on ihan mahottomasti porukkaa... xp
Rammsteinia ei saa jattaa valiin. ;-; Itse kun haluaisin sita katsomaan, ja Velvet Revolveria myoskin. Vaan ei niin ei. >.<'
Mutta tuo Gaia on pirun hyva idis. (:

Eikos Velvet Revolver peruuttanut keikkansa Ruisrockissa?Kun ei perjantaina ole mitaan muuta kivaa katsottavaa niin en jaksa vaivautua.

Mutta nyt kaikki tatuoimaan tekstia GAIA olkapaihin. 3nodding
Peruiko? |: Harmillista.
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 4:51 am

...tjah, mitas muut tekevat Juhannuksena?

Liffy Glitter

Tsuzue

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 4:55 am

iskan afrikkalainen vuosien takainen #bestits# tuli mielle kaymaan pariksi viikoksia amerikasta ja porukat keksi, etta viedaanpa se mun kummien mokille viettamaan oikeen perinteista, suomalaista mokkijuhannusta.. etta sinne myo kaikki olla nyt menossa..
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 5:11 am

[ Message temporarily off-line ]

Eathlinn
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 9:20 am

Kavin juhannusostoksilla kaverini kanssa:yht. 45 euron edesta tavaraa kahdelle hengelle,eika siihen edes kuulunut alkomahoolipuoli. confused Toivottavasti aiti ei saa tietaa...
Juhannukseksi olen siis menossa Dragsvikiin...ja Hankoon kamuni mokille.Niih,ja kissa ja kani mukaan myos.
PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:37 am

Hecatonchiros

Carmen LaVihta

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 10:44 am

PostPosted: Thu Jun 23, 2005 11:14 am

No tuskin mitaan erityisia tuntomerkkeja tulee olemaan... joku huono hellepaita ja farkut. Silmalasit. Ja tuotah... niin.

Hecatonchiros

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Jun 24, 2005 12:28 am

Meilla on Jussina ihan omat festarit. Etta neljan paivan paasta sitten takasin! ^_~
PostPosted: Wed Jun 29, 2005 7:43 am

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 3:48 am

Dodi. Nyt on rahaa saastossa ja kyyti luvassa, jos mitaan katastrofaalista ei tapahdu niin menen RopeConiin...

*heristaa nyrkkia jollekin naista asioista paattavalle* Jumankaut mie tahdon edes sinne! Uskallakin sairastuttaa minut!!

Pheow. Ja sitten mahdollisesti johonkin aikaan heinakuusta tai elokuusta minut voi myos loytaa Helsingista.
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 6:42 am

Perhana, taytyisi varmaan kayda ostamassa pe- la liput sinne Ruisrockiin... no, lippupalvelun mukaan kaikkia lippuja piisaa viela, joten ei paniikkia.

Hecatonchiros

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 11:41 am

Miitti Ruisrockiin! :O
(sunnuntaina koska oon vaan silloin paikalla :>>)
jooko?
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas