|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 07, 2005 11:51 am
Pyoriiko kukaan kiltalainen paakaupunkiseudulla 9. paiva eli tulevana tiistaina?Ajattelin tehda shoppailureissun sinne,jos vain saan pitaa vapaapaivani(olen jo joutunut useaan kertaa tuuraamaan sairastuneita tyokavereita... stare ).Pitaisikohan kayda yleisurhielua katsomassa kun kerta nekin on menossa...naah,vain jos jokin maraton juostaan/kavellaan keskella kaupunkia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 2:14 am
Dodih,heratanpa taman threadin...elikka,olemme miraakkeli_88 kanssa tulossa seikkailemaan Hesaan taas kerran ensi lauantaina,eli moikkaamaan saa tulla.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 8:48 am
Hui-ui surprised Minakin olen matkustamassa Helsinkiin pain juuri lauantaina! Hassua =) Tosin en sitten tieda tulevasta aikataulusta ollenkaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 10:07 am
Matsurin Hui-ui surprised Minakin olen matkustamassa Helsinkiin pain juuri lauantaina! Hassua =) Tosin en sitten tieda tulevasta aikataulusta ollenkaan... surprised Hoo!En tieda minakaan aikataulusta mitaan varmaa(siihen kuuluu vierailu Blippoon, loput paatetaan siella) ,mutta uskoisin,etta saavumme Helsinkiin siina klo 11 tienoilla ja lahdemme ehka klo 6 tai jotain.Eli kylla siina on varmaan aikaa treffata,jos vain mieli tekee. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 5:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 7:37 am
Blippo = heart
Paitsi etta saisivat hankkia sinne enempi bishie-tuotteita. Mie en kesta kaikkee sita vaaleanpunaista ja ylisopoo. Mina olen raavas *koh* mies, ja vaadin itsellenikin jotain silmaa hivelevia tuotteita, jotka saavat miut inisemaan ihastuksesta kuin pieni fanitytto konsanaan. (se siita raavaasta miehuudesta, nih...)
Ja jotta pysyttais jopa threadin aiheessa, ni taas tan kuun lopusta aina joulukuun puoleen valiin asustelen enempi ja vahempi helsinkissa, joten sinne eksyvat/siella asuvat saa ottaa yhteytta, jos haluavat tavata. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 11:32 pm
xD Kovin totta tuo.. Pidemman oleilun jalkeen se sopo pinkkeys ja sokerinen Little By Little ja Utada Hikaru tms. alkaa kayda paahan ilkeasti... Mutta niita Nightmare Before Christmas haroja on kiva katsella, vaikka rahat niihin ei ikina riitakkaan smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 11, 2005 11:38 pm
*katselee Blippon valikoimaa kiltisti netin kautta ja tahtoo kaiken tavaran joka liittyy Totoroon*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:44 am
Kayn Tampereella ja Helsingissa melko usein, Turussakin minua nakyy, postaan paivamaaria sit kun jaksan.
Eniten ehka Jyvaskylassa lol.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 19, 2005 3:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 12:26 am
Tämä thread ollut kuolleena jo yli vuoden, mutta koska kesä on tuloillaan ja ihmiset alkavat matkustelemaan, niin ajattelin nostaa tämän ylös haudasta.
Minulla on matkustamista tiedossa 10.5.-15.5. välisenä ajankohtana. 10.5. suuntaan Kouvolan, Lahden ja Jyväskylän kautta Pihtiputaalle ja sitten 13.5. ja 14.5 olen Oulussa ja 15.5. vietän noin tunnin Helsingissä. Jos siis joku haluaa tavata..? Oulussa miulla on enemmän aikaa tavata kuin muualla, sillä nuo välipysähdykset menomatkalla on max. 30min ja Pihtiputaalla minä olen hoitamassa siskonpoikaa ja auttamassa siskoa järjestämään ristiäiset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 3:46 am
Tulevan Tuskan aikana minut spottaa Helsingistä (YLLÄÄÄTYYYS?!)
Sen enempää en tietääkseni ole matkustamassa.
Animecon auki vielä ennenkuin parempi puoliskoni tulee pietarista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|