Welcome to Gaia! ::

Reply Konvent & Träffar
UppCon:07 Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ska du till UppCon:07?
  Ja :D
  Nä ):
View Results

Wires in a Box

Invisible Shapeshifter

11,400 Points
  • Gender Swap 100
  • Way Too Many Pies 300
  • Generous 100
PostPosted: Wed Oct 04, 2006 8:45 am

Inte långt kvar nu!! ^___^
kan knappt vänta!
PostPosted: Wed Oct 11, 2006 9:54 am

usch va mycket alla klagar.
Jag ska lätt på UppCon, spela roll om de kostar 400kr, det är dyrt ja, men det är värt de, jag får träffa massa vänner som jag inte träffar annars, och mina vänner är lätt värda mer än 400kr.. :S

Blixtra
Crew

Chibi_Gania

PostPosted: Thu Oct 12, 2006 6:57 am

Jag ska gå...
Förra året köade jag i två timmar och kom till porten precis när dagsbiljetterna tog slut, så jag går väl mest på grund av det. o.o Borde ha tvingat med Jazz. -.- ... Borde iallafall ha ringt Jazz sweatdrop ... Fan -.-;;;
*Host* Ja... Nu har jag skrivit årets post på Gaia. o.o' *Totalt okänd för alla* ... Jag kände att med alla som inte tänkte gå så behövdes det nån som skulle det. ^^ (Okej så de flesta verkar ha röstat ja... Och några skrev att de skulle gå... Så jag hade egentligen ingen riktig orsak att skriva förutom att jag hade lust med det... -.-')
Ingen... Väldigt få verkar positiva.
Och jag känner inte ens nån som ska dit! gonk *Paranoid* ... o_o;;
*Harklar sig* Jaja. Ska sluta skriva nonsens nu och krypa tillbaka in i mitt hörn... emo

(Edit: 13 Okt)
*Paranoid* Eller så kanske jag inte ska gå... Uh... Jag... Jag kan säga till mamma att jag tappade min biljett! O_O ... ... -.- Vilket är omöjligt eftersom man får den när man kommer dit. ... Jag kan gömma mig under ett bord och vägra komma fram? Just det! blaugh

*Host* Jag kommer inte på Uppcon för jag är upptagen med att gömma mig under bord! ^^
PostPosted: Sat Oct 14, 2006 5:19 am

Chibi_Gania
[...]
*Paranoid* Eller så kanske jag inte ska gå... Uh... Jag... Jag kan säga till mamma att jag tappade min biljett! O_O ... ... -.- Vilket är omöjligt eftersom man får den när man kommer dit. ... Jag kan gömma mig under ett bord och vägra komma fram? Just det! blaugh

*Host* Jag kommer inte på Uppcon för jag är upptagen med att gömma mig under bord! ^^
Varför ångrade du dig? o.O

Niddler

~Bloody ~ Vampire~

PostPosted: Sun Oct 15, 2006 10:38 am

Chibi_Gania
Jag ska gå...
Förra året köade jag i två timmar och kom till porten precis när dagsbiljetterna tog slut, så jag går väl mest på grund av det. o.o Borde ha tvingat med Jazz. -.- ... Borde iallafall ha ringt Jazz sweatdrop ... Fan -.-;;;
*Host* Ja... Nu har jag skrivit årets post på Gaia. o.o' *Totalt okänd för alla* ... Jag kände att med alla som inte tänkte gå så behövdes det nån som skulle det. ^^ (Okej så de flesta verkar ha röstat ja... Och några skrev att de skulle gå... Så jag hade egentligen ingen riktig orsak att skriva förutom att jag hade lust med det... -.-')
Ingen... Väldigt få verkar positiva.
Och jag känner inte ens nån som ska dit! gonk *Paranoid* ... o_o;;
*Harklar sig* Jaja. Ska sluta skriva nonsens nu och krypa tillbaka in i mitt hörn... emo

Men Turtle då.. <.<;
Du borde verkligen gått dit.. *suckar*
Varför inte? ._.
Rawr.. Nåja, jag ringer dig imorgon, om du inte svarat här tills dess. *sakna Turtle* crying
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 4:20 am

var där, det ägde!!
ska dit nästa år igen n_n

Feints-

Sostrate

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 5:17 am

Legions_

var där, det ägde!!
DITTO :3
MÅÅÅSTE @_@ heart heart heart heart
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 2:36 pm

Det var roligt!! ^__^
jag var killen med svart retrocyberskjortan (diskett, NES-dosa och Game Over-skylt) och solrosor på huvudet .

Wires in a Box

Invisible Shapeshifter

11,400 Points
  • Gender Swap 100
  • Way Too Many Pies 300
  • Generous 100

Feints-

PostPosted: Thu Oct 19, 2006 2:39 am

Sostrate
Legions_

var där, det ägde!!

Ska nog Cosplaya då n_n
Se har vi det att jag försöker värva medlemmar till lekar på Ärentunaskolan nästa år heart

@hentais shumi KAMON BEIBII:du var jättehäftig, men min faqvorit var duskwoo som cosplayade som zoidberg n_n
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 6:21 am

Legions_
Sostrate
Legions_

var där, det ägde!!

Ska nog Cosplaya då n_n
Se har vi det att jag försöker värva medlemmar till lekar på Ärentunaskolan nästa år heart

@hentais shumi KAMON BEIBII:du var jättehäftig, men min faqvorit var duskwoo som cosplayade som zoidberg n_n
Hihi x3 jag var Sora den här gången!^__^ får se vad nästa blir :3
Roar, var också på Arentuna!:3

hentai shumi: chibihannes a la uc-forumet?O: O: dina kläder var heta :3

Sostrate

Feints-

PostPosted: Tue Oct 24, 2006 1:15 am

ska nog cosplaya jag med den här gången, jag ska även dra till ärentuna den här gången med. Det var skitkul där i år så n_n
PostPosted: Tue Oct 24, 2006 4:44 am

Att vara på Uppcon07 var bland det roligaste jag någonsin gjort~
Var där med Wau-chan och kollade på Higurashi no Naku Koro Ni, eftersom dom hade tappat bort Lain.. ><; Men kul var det! ^^

Simon_93

theMeji

Friendly Gaian

PostPosted: Wed Oct 25, 2006 12:31 pm

LOL @ mig och Kim.

Lördags kvällen var LÄTT bäst på hela UppCon! Flumm~ <3
PostPosted: Wed Nov 01, 2006 12:48 pm

Meijerem 2
LOL @ mig och Kim.

Lördags kvällen var LÄTT bäst på hela UppCon! Flumm~ <3
Lördagskvällen var SKUM XD

Sostrate

Wires in a Box

Invisible Shapeshifter

11,400 Points
  • Gender Swap 100
  • Way Too Many Pies 300
  • Generous 100
PostPosted: Sat Nov 25, 2006 12:14 pm

Lördagskvällen var helt underbar ^__^
det roligaste på hela UppCon, jag hoppas det blir tradition!!

@Legions_: Tack så mycket! Haha, ja Zoidberg var lugnt coolast xD

@Sostrate: yep, ChibiHannes är mitt andranamn .. tack så mycket ^_^
Reply
Konvent & Träffar

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out