|
|
Seurusteletko vakituisesti? |
Juu. ^^ |
|
24% |
[ 14 ] |
En. |
|
47% |
[ 27 ] |
Ei kai tassa mitaan hataa sinkkunakaan ole. |
|
28% |
[ 16 ] |
|
Total Votes : 57 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 8:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 9:59 am
...nyt mie voisin vaikka ampua itseani paahan. Mie onnistuin hankkimaan jostain itselleni ihQun poicciksen, ja nyt olen koko ajan ihan pihalla etta "mitapitaatehda mitapitaatehda". xD
Nyt olisi kovin kivaa olla henkisesti hieman vanhempi. Ehka se tasta..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 10:14 am
Alph-chan - jos saa menna pikkuseikkoihin niin 170cm - 180cm, ei yli eika ali. Olen itse vain 164cm ja suubakteerejen vaihto hankaloituisi, jos joutuisin kokoajan kuskaamaan jakkaraa mukanani. - on herrasmies, eika valita pienist� feminismi-purkauksistani - on ennenkaikkea todella hyva ystava, kun viimeaikoina (= viimeisen kolmen vuoden aikana) en ole oppinut pitamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia minaan muuna. - osaa laittaa ruokaa, koska mina olen poropeukalo kyokissa. - ei ole liian kiintynyt aitiinsa - jakaa samoja kiinnostuksenkohteita - siloposki, brunette, keskipitkahiuksinen - pitaa huolta ulkonaostaan - ei liian lihaksikas Lieneekohan tuollaista olemassakaan... xd Rupesin tota listaa kattomaa ja ite huomasin tosta kaiken muun, paitti hiukseni on pitemmät ku keskipitkät ja en jaa samoja kiinnostuksen kohteita (ehkä)... xd ...tosin mie en tiä oisko se tosiaan sen arvosta heittää se pallo jalkaan vielä tässäkään vaiheessa... eek Tosin tolla ajattelutavalla sitä kuollaan yksin nelikymppisenä sydänkohtaukseen tietokoneen ääressä ja rasvainen ruoan pala suupielestä roikkuen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 10:19 am
Pikku-Timppa Alph-chan - jos saa menna pikkuseikkoihin niin 170cm - 180cm, ei yli eika ali. Olen itse vain 164cm ja suubakteerejen vaihto hankaloituisi, jos joutuisin kokoajan kuskaamaan jakkaraa mukanani. - on herrasmies, eika valita pienist� feminismi-purkauksistani - on ennenkaikkea todella hyva ystava, kun viimeaikoina (= viimeisen kolmen vuoden aikana) en ole oppinut pitamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia minaan muuna. - osaa laittaa ruokaa, koska mina olen poropeukalo kyokissa. - ei ole liian kiintynyt aitiinsa - jakaa samoja kiinnostuksenkohteita - siloposki, brunette, keskipitkahiuksinen - pitaa huolta ulkonaostaan - ei liian lihaksikas Lieneekohan tuollaista olemassakaan... xd Rupesin tota listaa kattomaa ja ite huomasin tosta kaiken muun, paitti hiukseni on pitemmät ku keskipitkät ja en jaa samoja kiinnostuksen kohteita (ehkä)... xd ...tosin mie en tiä oisko se tosiaan sen arvosta heittää se pallo jalkaan vielä tässäkään vaiheessa... eek Tosin tolla ajattelutavalla sitä kuollaan yksin nelikymppisenä sydänkohtaukseen tietokoneen ääressä ja rasvainen ruoan pala suupielestä roikkuen... Tehee, taidan kuitenkin antaa sinulle rukkaset. blaugh Paatin tanaan menna naimisiin homon kanssa, vaikka se olisikin vahan hankalaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 10:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2005 11:17 am
Gash... Tietaakseni ihan hetero olen mutta teatteriporukoissa sattuu ja tapahtuu. Minullahan on itseani kaksi vuotta vanhempi kihlattu, naispuolinen, ja suhteemme kukoistaa kun kutsumme toisiamme 24/7 kihlatuiksi. Ottaen huomioon etta naemme vain kaksi kertaa viikossa ja joskus sattumanvaraisesti vahingossa ja mesessa... :/ Maailma on kummallinen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 1:23 am
Alph-chan Pikku-Timppa Alph-chan - jos saa menna pikkuseikkoihin niin 170cm - 180cm, ei yli eika ali. Olen itse vain 164cm ja suubakteerejen vaihto hankaloituisi, jos joutuisin kokoajan kuskaamaan jakkaraa mukanani. - on herrasmies, eika valita pienist� feminismi-purkauksistani - on ennenkaikkea todella hyva ystava, kun viimeaikoina (= viimeisen kolmen vuoden aikana) en ole oppinut pitamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia minaan muuna. - osaa laittaa ruokaa, koska mina olen poropeukalo kyokissa. - ei ole liian kiintynyt aitiinsa - jakaa samoja kiinnostuksenkohteita - siloposki, brunette, keskipitkahiuksinen - pitaa huolta ulkonaostaan - ei liian lihaksikas Lieneekohan tuollaista olemassakaan... xd Rupesin tota listaa kattomaa ja ite huomasin tosta kaiken muun, paitti hiukseni on pitemmät ku keskipitkät ja en jaa samoja kiinnostuksen kohteita (ehkä)... xd ...tosin mie en tiä oisko se tosiaan sen arvosta heittää se pallo jalkaan vielä tässäkään vaiheessa... eek Tosin tolla ajattelutavalla sitä kuollaan yksin nelikymppisenä sydänkohtaukseen tietokoneen ääressä ja rasvainen ruoan pala suupielestä roikkuen... Tehee, taidan kuitenkin antaa sinulle rukkaset. blaugh Paatin tanaan menna naimisiin homon kanssa, vaikka se olisikin vahan hankalaa. xd *vilkuttaa Alph-chanille* wink
... Ai hitto, miehan olenkin jo parisuhteessa. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 13, 2005 1:50 pm
Wicked Alph-chan Pikku-Timppa Alph-chan - jos saa menna pikkuseikkoihin niin 170cm - 180cm, ei yli eika ali. Olen itse vain 164cm ja suubakteerejen vaihto hankaloituisi, jos joutuisin kokoajan kuskaamaan jakkaraa mukanani. - on herrasmies, eika valita pienist� feminismi-purkauksistani - on ennenkaikkea todella hyva ystava, kun viimeaikoina (= viimeisen kolmen vuoden aikana) en ole oppinut pitamaan vastakkaisen sukupuolen edustajia minaan muuna. - osaa laittaa ruokaa, koska mina olen poropeukalo kyokissa. - ei ole liian kiintynyt aitiinsa - jakaa samoja kiinnostuksenkohteita - siloposki, brunette, keskipitkahiuksinen - pitaa huolta ulkonaostaan - ei liian lihaksikas Lieneekohan tuollaista olemassakaan... xd Rupesin tota listaa kattomaa ja ite huomasin tosta kaiken muun, paitti hiukseni on pitemmät ku keskipitkät ja en jaa samoja kiinnostuksen kohteita (ehkä)... xd ...tosin mie en tiä oisko se tosiaan sen arvosta heittää se pallo jalkaan vielä tässäkään vaiheessa... eek Tosin tolla ajattelutavalla sitä kuollaan yksin nelikymppisenä sydänkohtaukseen tietokoneen ääressä ja rasvainen ruoan pala suupielestä roikkuen... Tehee, taidan kuitenkin antaa sinulle rukkaset. blaugh Paatin tanaan menna naimisiin homon kanssa, vaikka se olisikin vahan hankalaa. xd *vilkuttaa Alph-chanille* wink
... Ai hitto, miehan olenkin jo parisuhteessa. xp Hey, baby! Kyllapas yhtakkia minulla kosijoita riittaa. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2005 6:32 am
Jo 4 vuotta saman ihmisen kanssa... tuossahan se nukkuu sangylla ihan vieressa! (Pelannut taas koko yon WOWia!) Vaikeita aikoja on joka suhteessa, niinkuin meidankin, mut kylla oon silti hurjan onnellinen tyttonen! Unelma miehella on tietysti pitkat tummat hiukset niinkuin omalla kullallani seka elaman arvot kohdallaan! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:54 am
Kavimme tanaan uskonnon tunnilla keskustelua seurustelusta ja seksuaalisuudesta. Opettaja kysyi pojilta, kenelle he puhuvat - jos puhuvat ollenkaan - kun he tulevat jatetyiksi. Melkein kaikki vastasivat, etta he puhuvat aidin kanssa. heart Aww.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 12:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 1:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 12:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 20, 2005 1:17 pm
Nyt tuli poikakaverille (jep, "hankin" sellaisenkin, hyva mina!) oikein klassinen kommahdys xD Kutsui minua Outiksi. Ja minahan en ole mikaan Outi...
...mutta ei helvata mina repesin. Raukkaparka naytti silta etta se _oikeasti_ kuolee siihen paikkaan! Huhuhu, siita jos olisi saanut kuvan... muuttui ihan valkoiseksi ja silmat lautasen kokoiset. Ja se oli kuulemma varma etta mina hakkaan sen... sweatdrop Aww, mutta miehan hakkaan vain kavereitani (mutta sita ei sille tyypille kerrota, on ja pysyy tossun alla)
Pitaisikohan tassa olla vihainen, minua kun naurattaa kovin. Tanaan tehtiin strateginen sopimus etta jos viela kuulen olevani joku muu niin alan kutsua tata ihqpoiccistani myos jonkun muun nimella. ninja
Onkos muille kaynyt moista?
Mutta jo on lupaavaa, ei edes kahta viikkoa yhdessa ja jo nyt tallaisia kriisinalkuja. cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 9:32 am
Loysinkohan sinkkuilulleni syyn: Sanoin eilen kahdelle pojalle etta juu,kylla on mies odottamassa kotona... stare Tilanne oli muutenkin niin absurdi ja se oli keskella yota pimealla kadun patkalla...
*surullinen houkaus*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|