|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 1:54 pm
Namn: Hanna Ålder: 16 Bor: Västerås in teh getto ninja Fritid: sjunga, rita, sitta framför datorn, manga, vännerna m.m. Lyssnar på: random låtar, när klasskompis spelar nintendo låtar på piano, mer folk i skolan som aldrig vill sluta spela gitarr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 1:58 pm
Det verkar inte uppdateras särskilt mycket i den här tråden heller verkar det som.. Eller märks det inte bara? ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:15 pm
Jag orkar ingenting just nu. Fixar det när jag har ork.
Min fot är lite trasig sådär. Ska försöka uppdatera någon dag snart.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 2:26 pm
chibi_chan Jag orkar ingenting just nu. Fixar det när jag har ork. Min fot är lite trasig sådär. Ska försöka uppdatera någon dag snart. Men du är ju inte enda moden surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:20 pm
Namn: Michael Cassel Född: 90/11/12 Bor: Ö-vik Intressen: Spel (speciellt TES4:Oblivion, SoR och Munchkin :3 ), programmering (i gamemaker sweatdrop ), "pixel art" och Herman Hedning & CO. Musik: Tv-spel OSTs Utseende: I bet you would like to know... ...not
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 26, 2006 9:10 am
Namn: Sofie Nicks: sofie-chan, yo-sensei, sora-chan ålder: 17^^ Intressen: Manga, anime, japanska, kampsport...hmm..COSPLAY...och mera whee Bor: i skogen bredvid naturreservatet^^ Gillar: cosplay, manga, jappanska och orkar inte skriva mera wink Ogillar: elaka personer, överdrivet våld..... annat: jag är blyg men när jag väll slappnat av lite så blir jag bara mysko^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:46 am
Namn: Ruska Född: 1988-07-11. Alt. 1989-07-11. Bor: Göteborg. Civilstatus: Singel / Inte intresserad. Personlighet: Blyg, blåst, dryg, estetisk, hatisk, mesig, pessimist, smart, utflippad. Intressen: Konst, kläder, människor. Övrigt: We do love the drunk and the mentally ill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 6:50 am
Jag håller på uppdatera lite nu! ^^, Hehe, uppdaterade just Petsy och Necrofix!
edit: Done~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 7:15 am
Ruska Namn: Ruska Född: 1988-07-11. Alt. 1989-07-11. Bor: Göteborg. Civilstatus: Singel / Inte intresserad.Personlighet: Blyg, blåst, dryg, estetisk, hatisk, mesig, pessimist, smart, utflippad. Intressen: Konst, kläder, människor. Övrigt: We do love the drunk and the mentally ill. ÄÄG!!! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 5:17 am
Kurenai~Sarutebi har bytt namn till GreenKurenai. :3
Uppdatera, pweez? x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 07, 2006 6:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 11:36 pm
Jag har inte varit aktiv på länge och kanske inte kommer vara det framöver heller, men har rekryterat min syster till Gaia så kanske, om hon gillar det smile Ska skicka henne länken till Svenska Gillet snart.
Iaf, kan lika gärna adda mig här ^^
Petrograd
Namn: Stefan Lejman Kallas: Lejman mestadels Ålder: 23 Bor: Arboga Intressen: MUD, Suikoden, röra på mig, lite filosofisk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 16, 2006 12:22 pm
Uhm.. *kikar lite blygt fram*
Namn: Linnéa Nicknames: Avery (mitt main nick), Cyclo, Ea... Födelsedatum: 12 December 1991 Vilket betyder.. ..att jag är 14. Bor: Täby Intressen: Gaia (hänger för det mesta i Chatterboxen, dock) och att krama folk. ^^ Personlighet: Ehm.. Jag är rätt ombytlig av mig och har världens humörsvägningar. x) men jag är oftast rätt snäll men galen av mig... BWAHAHAHAH.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 6:17 am
ninja Namn: Yuki ...jag kommer inte reagera på så mkt annat iaf... Nick: Yuki, Kureyki, RandomTeaAddict, Te Bor: långt utanför uppsala Ålder: 19 .___. Intressen: Manga, Anime, DDR, ITG, Cykla, plocka i trädgården lite, Rita, Wanted, bråka med folk =3, leka med eld, naturvetenskap, vandra i fjällen, fota, leka fotomodell för min kompis som smått jobbar som fotograf =P, jävlas med folk =^.^= Personlighet: dryg som fan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|