|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:27 am
Guild Nieuws:
Er zijn 2 berichten:
1. Er zijn nog steeds kamers die niet op orde zijn. Aan het einde van de week worden kamers die nog niet in orde zijn, en toch al enige tijd gereserveerd, gesloten. Ze blijven nog wel bewaard, want je kan dan de contactpersoon vragen hem weer te openen om hem af te maken. Doe je het dan nog steeds niet, dan wordt hij voor een tweede maal gesloten. Dan ga ik me er ook mee bemoeien. Ik stel dan een datum dat de kamer klaar moet zijn, en als hij die dag nog niet klaar is, dan is het over en uit en baibai kamer!
2. Onze eerste Event in de Event Hall is begonnen!! Er zijn/ komen minimaal 2 plekken waar je k**t rondhangen, en 1 Halloween Hunt! Let wel op, alleen orginisatoren mogen threads maken in de Event Hall. Leden mogen dit niet zomaar. Zij die dat wel doen, helaas, helaas, die worden gewoon gesloten en gaan niet eens het archief in.
LEES DE REGELS VAN DE EVENT HALL (en alle andere subfora) ALTIJD GOED!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 3:05 am
Klein nieuws:
Tja, sorry dat ik niet online ben XD Nou ja, in ieder geval gisteren niet. Ik ben gisteren van de trap gevallen; Le Autch XD Ik ben wel okay, niets gebroken, maar het is wel vermoeiend om achter de pc te zitten XD
Dusseuh... ben even de komende tijd niet veel online XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 9:33 am
Guild Owner Nieuws:
Naast de stilte van de Guild, ben ik genoodzaakt door te geven dat ik de komende tijd zeer weinig online tijd heb. Deels door huiswerk, deels door familieproblemen. Ik kan er niet over praten, en je hoeft het ook niet te vragen. Dit is gewoon prive.
Ik heb vertrouwen in mijn mods, dus goed naar ze luisteren he? =D Maak er wat van!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 4:44 am
klein mod nieuws...
ik heb thuis geen internet meer, dus voor de mensen die er nog zijn, ik ben er tot zondag niet. de provider dacht grappig te zijn door er mee te stoppen en alles uit te schakelen. zondag krijgen we als het goed is een nieuwe. ik zal zo vaak als ik kan op school checken, maar daar zullen jullie waarschijnlijk niet veel van merken.
hopelijk dus tot snel wink 3nodding
[edit] weer helemaal terug ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 24, 2005 3:55 am
Mod News:
Voor een tijdje zul je me even niet zien, niet hier, niet op msn. Ik wil er liever niet over praten dus vraag er aub niet naar. Ik hoop dat jullie het begrijpen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 5:22 am
ik heb toestemming van kittyocean om hier te postenhallo guildleden ik heb een kerstevent georganiseerd en die is nu open maar nog niet bezig je mag er posten vanaf 1 dag voor kerst to 2 dagen erna in die tijd gaat er vanalles gebeuren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 24, 2006 8:39 am
ik heb toestemming van kittyocean om hier te posten
~ Valentijn ~ 14 Februari ~Dit jaar zal er een Valentijns bal georginaseerd worden. Anoniem. Hiervoor zullen een paar events plus contests voor georginaseerd worden. Het event zal lopen van 11Feb tot 14Feb. Hopelijk zijn mensen in staat te komen. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 02, 2006 7:37 am
Een kort bericht:
1. De ADPE Battle Zone heeft mensen nodig die meehelpen het spel vorm te geven. Testers, zij die de regels nalezen... vanalles!!! Geef je op in de Post waarin je mag posten, en lees meteen de regels na, als je er toch bent =D
2. Rond valentijnsdag komt er weer een bal in de Guild ^_^ Georganiseerd door... Valentino! Zie de vorige post =D Kom allemaal!
3. Het Offtopic Forum wordt vaak overgeslagen; zonde! Zo is er bijvoorbeeld een topic met allemaal puzzels door XD Master 3! Doe toch mee =D Zelfs het populaire Sodoku doet mee!
4. Het Art Forum heeft geweldige mensen die prachtige art maken. Kom eens binnen!
^_^ Nou, kom op mensen! Knak je vingers en roep iedereen op... we gaan de Guild weer actief maken! Net zo actief als vroeger!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 09, 2006 12:15 pm
De Gaia FAQ topic is nu in zijn geheel vernieuwd,
We hebben geprobeert zo veel mogelijk informatie er in te zetten die over het algemeen goed is om te weten voor iedereen die van Gaia gebruik wilt maken. En in de hoop dat dit het voor newbies allemaal wat duidelijker maakt.
En Zakou bedankt voor haar hulp ^_^
Als iemand het leest en denkt dat er wat mist of wat anders kan of andere suggesties heeft post het dan in de FAQ topic, soms gaat door al dat getyp de overzichtelijkheid wat verloren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 11, 2006 3:25 am
~Valentijnsbal~Het valentijnsbal is begonnen.!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 22, 2006 2:19 am
Ik zie steeds nieuwe threads in de Question en Assistance, dus het bericht is nog niet geheel doorgekomen: Er is een Avatar Glitch op Gaia. Zo nu en dan krijg je een andere avatar dan degene die je bent. Dit betekent NIET dat je gehacked bent of op een andere account zit.
Op het moment is de glitch weer weg, maar wie weet... hij kan zo weer terug zijn!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 11:29 am
Het is al weer enige tijd geleden dat we een update hadden... anyway, ik post dit keer even wat ideeen van mezelf
1) We hebben een pracht donatie gekregen van QYDrop (meerdere!). Als je klaar bent met hem te aanbidden, is het misschien na te denken over een nieuwe wedstrijd, die zo toegankelijk mogelijk is voor zoveel mogelijk mensen. Ik dacht misschien aan een Avatar Comic; iedereen heeft MS Paint (nou ja... iedereen met Windows en anders kun je vast wel op school ofzo terecht. Of je werkt samen met iemand) en de avatars kun je gewoon van Gaia halen.
2) Het leek me leuk een project met de Guild te maken. Ikzelf van een Kiss Doll coderen (en maken), maar misschien is dit leuk met z'n allen te maken? Iedereen doneert wat kleren, haar... (allemaal weer met MS Paint gemaakt voor de mooi-igheid - trust me. Looks better!) items.... Het thema moet dan ook beslist worden; Jongen, Meisje, Gaia Avatars, of juist eigen design (my vote for the last!)
3) Er is een periode geweest dat het heel druk in de Guild was. De drukte is nu aardig weggezakt. Kom je eens iemand tegen die eerst in de Guild kwam, maar nu niet meer, meldt ze dan dat de Guild nog steeds leuk is, en als ze zeggen dat het saai is: Als je verwacht dat het leuk voor je wordt gemaakt, zit je verkeerd in de Guild. Plezier maak je zelf, en werk je aan mee. Wij kunnen niet alles, en we hebben ook leden nodig om activiteit te creeeren. En hoe kan het in vredesnaam actief worden als er maar zo'n 10 mensen standaard komen? We hebben echt meer actieve leden nodig; liever zij die deze Guild al kennen en ons (tijdelijk?) hebben verlaten.
4) Een aantal van de Guild Join requests bevatte argumenten als: 'Ik heb Gold nodig en een Guild zal me erbij helpen.' Gevolg? Ik zie NIEMAND van hen die dat aangaven, en denken ze soms dat de Guild anderen aan Gold helpen? We werken er allemaal hard voor, en daarbij komen we op punt 5:
5) Geen gezeur over dat items te duur zijn of dat Gold krijgen zo moeilijk is. Vele mensen die net bij Gaia komen haken af, of klagen op de Site Feedback forum dat het te moeilijk is. Gelukkig is dit in de Guild niet zo, en in het begin dacht ik dit ook. Maar hoe actiever je bent, hoe makkelijker het allemaal wordt! Geloof me maar! Ik kan nu in 1 dag 1 k verdienen door ALLEEN MAAR polls te beantwoorden. En dat is AMPER werk. Kan je je eens voorstellen wat er zou gebeuren als ik eens echt actief werd??
Reacties graag in Guild Suggesties of het daartoe bestemde Reactie Topic (staat wel ergens op de eerste pagina XD)
Ik hoor wel van jullie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 2:18 pm
de nederlands talige topic van ADPE bestaat nog steeds maar heeft nog nieuwe leden nodig. doe eens gezellig en kom er eens langs. dit is de link: De ADPE topic
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 1:22 am
Een code voor alle mensen om gratis te gebruiken:  [img]http://www.hostinghelps.com/mobileserv/questbar.aspx?have=30000&need=300000[/img] Ik dacht, willen jullie misschien wel weten ^_^ Ik vond het in de Q&A; iemand vroeg erom. IK HEB HET DUS NIET GEMAAKT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 7:05 am
De discussie en dreigende ruzie over ADPE en DRVO was mijn eigen schuld; dat geef ik toe. Maar ik neem er ook verantwoordelijkheid voor. Toch wil ik nog even duidelijk maken dat verdere disscussie over wie er beter is, verboden is op de Guild. We zijn twee totaal verschillende Guilds met twee totaal verschillende doelstellingen. Dat is niet te vergelijken.
Wil je toch wat kwijt over een andere Guild? Doe dat dan ergens anders. Het is geen ruzie waard.
Tenzij het natuurlijk om leuke berichten gaat! Dat mag altijd! Maar berichten waarbij je aangeeft dat je partij voor 1 van de 2 Guilds kiest, niet meer. Kies dan je loyaliteit en blijf dan bij 1 van de 2 Guilds.
De Guild Policy is dat iedereen welkom is, en om het hier gezellig te houden moeten we soms geven en nemen. In dit geval betekent het dus dat ik mijn persoonlijke mening opzij moet zetten en me als een Guild Owner moet gedragen.
Als Guild Owner bied ik dan ook mijn excuses aan dat ik het zo ver heb laten komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|