Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Paasiainen. Mita se on teille? Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Apr 02, 2007 11:50 am

Meillä kävi eilen parisen jotain näitä karkin ahneita muksuja. surprised Itsekkin tosin ollut aikanani semmoinen, joten en ala siitä kuitenkaan valittamaan.

Ainaki olivat nähneet vaivaa oksiinsa 3nodding
PostPosted: Fri Apr 06, 2007 1:17 pm

pääsiäisenä syödään mämmiä ja munia ;D

tuitu

4,700 Points
  • Beta Critic 0
  • Peoplewatcher 100
  • Beta Voter 0

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Apr 06, 2007 3:48 pm

Häsh, mämmiä gonk

Tulee siisti pääsiäinen. Istun opistolla. Täällä on vaan minä, minun naapuri, ja sitten joku kolmas.
Itseasiassa en edes ole varma onko täällä ketään kolmatta, joitain outoja viuhahduksia ja valoja ja oviääniä kyllä olen kuullut, mutta ketään en ole varsinaisesti nähnyt.
Näin Silent Hill -session jälkeen se on aika pelottavaa lol

Asiaan... haluan suklaata, mutta minulla ei ole, ja nyt harmittaa vietävästi. stare
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 11:32 am

Luwina
Toisaalta kristityt on pollineet sen pakanoilta.

Jotkin pääsiäistraditiot ovat kyllä pakanoilta perittyjä, mutta ihan ekaa pääsiäistä viettivät juutalaiset ja Jeesus ristiinnaulittiin Egyptistä vapautumisen muistoksi pidettyjen pääsiäisjuhlien aikana.

Tää mu pikku historian oppitunti ei vissiin oikein sovi tähän väliin, mutta älkää antako häiritä. Jatkakaa vaan pääsiäismunienne jauhamista wink

Meloreiel

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 11:59 am

Yhtään enempi suklaata minulle ja minä kuolen. gonk

En muutenkaan siedä suklaata suurissa määrin, niin sitten vielä monen monta munaa pittäs syyä... sad

Osa jäikin siitä syystä syömäti wink
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 12:18 pm

Ostin itselleni yhden Kinderin ja kissalleni rairuohoa.Siinä meidän pääsiäinen. domokun

Carmen LaVihta

Natsu-Kaze

PostPosted: Sat Feb 23, 2008 5:02 am

Olen ortodoksi joten minulle se pitäisi olla vuoden suurin juhla, ja minun pitäisi paastota karkista ja muusta makeasta... Kyllä silti niitä tulee syötyä.. xp
PostPosted: Sun Mar 16, 2008 6:35 am

Pääsiäinen? Hmm... Neljä päivää vapaata orjatyöstä. whee
Tässä harkitsen edelleen mitä teen silloin ja pähkäilen, ostaisiko suklaata vaiko... sweatdrop

Voyagerious

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Mar 16, 2008 1:57 pm

Mutsi oli ostanu sen semmosen 24 munan kennon kindereitä jos vaikka virpojia kävis...

Eipä käynyt.

Nyt niitä on vielä monia jälellä että tervetuloa hakemaan. surprised

Onko se vain minä vai onko muksuista tullut laiskoja? Viimevuonna niitä kävi vielä muutama, mutta tänä vuonna ei yhtäkään. Ja tässä kadulla tosiaan asuu myös niitä pieniä ihmisiä, joille virpominen olisi perinteisesti itsestään selvyys. surprised
PostPosted: Mon Mar 17, 2008 1:07 am

meillä kävi muutama pikku noita ja piti käydä ovella kehumassa heidän asusteitaan. äiti jakoi heille pääsiäismunia ja rahaakin.
sain kyöpelinvuori-munasta sellaisen pikkuauton joka liikkuu vähän matkaa kun sitä on vetänyt taakse päin. minusta ne ovat ihan parhaita yllätyksiä. 3nodding pääsiäisen aikaan yleensä telkkarista tulee niitä jeesus-aiheisia elokuviakin. äiti järkyttyi kamalasti katsoessaan Passionia. xd

wic

Brutal Witch

Taxet
Crew

PostPosted: Mon Mar 17, 2008 1:41 pm

Jäi tänä vunna myös lampaanlihat syömättä... surprised

No... ehkä mutsi valmistaa sen kun tulee saksasta. Tai sitten minä teen sen. surprised
PostPosted: Tue Mar 18, 2008 2:11 pm

Kun sunnuntaina 10pm maissa älysi, että oli palmusunnuntai, iski suklaanhimo.
Nyt tiistaina ostin kaksi yllätysmunaa ja kaksi pussia pieniä ruohomunia (en tietenkään syö niitä yksin, en...)

Zeggo

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Mar 19, 2008 7:14 am

Ei ole enää kivaa syödä yllärimunia, kun ne lelut joita niistä saa ovat ihan täydellisen kelvottomia. Ostin (ja lopulta söin, mutta en kerralla, näköjään kyky sietää suuria määriä suklaata heikkenee iän myötä) epäterveellisen määrän suklaamunia siinä toivossa että saisin ikkunalaudalle joitain pääsiäismunaukkeleita killumaan, mutta ei tuo saatu krääsä jouda muualle kuin roskikseen.

"Silloin kun minä olin nuori--!" -rantti tähän. Nyt harmittaa kun olen kadottanut ne kaikki leijonahahmot sun muut mitä joistain kindermunista aina tuli...

Joten kertokaa! Millaisista suklaamunista saa nykyään parhaat lelut?
PostPosted: Fri Mar 28, 2008 11:04 pm

Minulle pääsäinen merkkaa vain paljon suklaata ja jälleen kerran pakkojulimista. Plus mökillä oloa ja töiden tekoa....

Kindereistä taitaa muuten yhä saada ne parhaat lelut, jos sattuu hyvä tuuri. Joku palapeli nyt tuskin kauaa viihdyttää, mutta on siellä ihan kestyäviäkin ukkeleita, vaikkei ne enää ihan vedä vertoja leijonille ja krokoille : D

Heinix

Voyagerious

PostPosted: Sun Apr 05, 2009 3:56 am

Kappas vaan, pääsiäinen on taas ovella. Ja onpa tänään palmusunnuntaina muutamia noitiakin näkynyt urbaanissa ympäristössä. Tällä kertaa ainakin jäävät suklaamunat syömättä, viime vuonna tähän ketjuun lähettämääni viestiin viitaten 3nodding
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces