|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 1:46 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 5:38 am
Uzumaki Ootte kaikki suloisia! u__u Minun kuvani on tassa. Oon tosi gothix niiq. >< Ja kylla, pukeudun usein melko varikkaasti. Ihan oikeasti.  Mullakin on jossain koneeni syvimmissa onkaloissa kaasunaamarikuvia itsestani, mutta ne jaavatkoon sinne. Ihana kuva
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 6:38 am
Moongoddess90 Uzumaki Ootte kaikki suloisia! u__u Minun kuvani on tassa. Oon tosi gothix niiq. >< Ja kylla, pukeudun usein melko varikkaasti. Ihan oikeasti.  Mullakin on jossain koneeni syvimmissa onkaloissa kaasunaamarikuvia itsestani, mutta ne jaavatkoon sinne. Ihana kuva I agree 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 6:57 am
Uzumaki Liftrasir, olet natti! <3
Kylla se on niin, etta tosi moni animehorho haluaa erottua massasta jollain tavalla. Vaikken mina ainakaan ole gootti, vaikka melko usein kuljenkin mustissa. Inhoan tallaista luokittelua muutenkin.
Rakastan kylla gothic lolita -muotia. Ja yleensa koulussa/julkisesti pukeudun enemman ega (elegant gothic aristocrat)/neo gothic -tyylisesti, kuin egl. Eli siis tosi omituisesti. Miukukin rakastaa gothic lolita -muotia. <3 Siella on aika paljon sellaisia huonompia kappaleita, mutta joskus aina nakee jotain kasittamattoman hienoa. Pitaisi taas jaksaa hakea enemman kuvia niista vaatteista. En kylla kuvaa kehtaa laittaa (naette sitten 'coneissa, jos satutte paikalle), mutta joo. o.o; Tietaakseni olen ainut, jolla on vaatekaapissa lokarihousut, armeijavaatteita, yukata (conivaruste), goottivaatteita (kohta korsetti, kunhan loydan hyvan), norttivaatteita, piikkipantoja/pvcasusteita ja tavallisia teinikanavaatteita. Tosin gooteissa en koskaan viitsi ulkona kuljeskella. Pvc sen sijaan on ihan eri asia... <3 Olen iloisesti hapeana kaikille tyylisuuntauksille. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 8:30 am
Mun vaatekkaapi sisaltaaki enimmakseen niita normaaleja tavaroita: Mustia huppareita, mustia teepaitoja, mustia farkkuja, mustia sukkia, mustia naamoja, mustia asioita, ja HARMAAN kaasunaamarin... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 8:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 9:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 9:41 am
*kiillottaa moderaattori merkkiaan*
No niin, lapset eikohan pysyta ihan aiheessa, eli ihmisten naamavarkeissa. Vaatekaapin sisallolle voi perustaa vaikka oman threadin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 10:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 05, 2005 11:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:51 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 4:59 am
 Iteppa kerjasit... sweatdrop Toi on kyl vuoden vanha kuva... Ei voi mitaan!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 5:00 am
Ruoka  Iteppa kerjasit... sweatdrop Toi on kyl vuoden vanha kuva... Ei voi mitaan!^^ Lasikki menny pallon mukana blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 7:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 06, 2005 9:46 am
Ruoka Iteppa kerjasit... sweatdrop Toi on kyl vuoden vanha kuva... Ei voi mitaan!^^ oo, miten hiano pallo! eek *kade*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|