|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:53 am
D0ppelganger Du orkade! xd "Jag tycker om dig som du är, för du är som jag!" 3nodding Sött! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 5:59 am
Mikusagi D0ppelganger Du orkade! xd "Jag tycker om dig som du är, för du är som jag!" 3nodding Sött! heart Jag är ju så poetisk! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:00 am
ecchan kommer inte ihåg vem som sa det från början, men men. "den som kan skratta åt sig själv kommer aldrig upphöra att underhållas." Vilken tur jag har!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:03 am
Min f.d lärare till mig och min kompis:
"Ni är söta små änglar som följer efter mig som parasiter"
"Nicke & Mojje ? Hunden och räven?" (Inte så kul, men... jag tycker det!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 6:20 am
Mikusagi ecchan kommer inte ihåg vem som sa det från början, men men. "den som kan skratta åt sig själv kommer aldrig upphöra att underhållas." Vilken tur jag har! hrm... visst... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:16 am
"Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"
//Arne Hegerfors
Ett bra citat... =) Bäst faktiskt =)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:52 am
Tja.. Detta var lite skumt.. Jag typ.. Sov...
André ("vän till valkyria") Du, sömtutna, vakna nu!
Valkyria Köften! Jag konfrimerar mig...
André Va fan....? Uuuh... Du, sjusåvaren upp med dig nu!
Valkyria *kryper in under en kudde* Fan, kan ju inte k****a nu fattar du väll.
André Uuuh....
Valkyria ZzzzZzzzzz....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 7:54 am
Jessican86 "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" //Arne Hegerfors Ett bra citat... =) Bäst faktiskt =) xd underbar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 8:01 am
Yannah Jessican86 "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" //Arne Hegerfors Ett bra citat... =) Bäst faktiskt =) xd underbar! Då har du inte hört arnes bästa: "Dom hade fem men dom ville ha sex och det fick dom när foppa tryckte in den" xd Eller "Hela bollen måste ligga still".. Det är inte så ofta halva bollen rullar iväg xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 8:02 am
Det här är inte precis roligt, men... Jag känner att jag måste citera Hampus i min klass med "Christian fool!" som han säger till mig alltför ofta.
EDIT: Om jag tillägger att jag är kristen så kanske det blir liiite roligare. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:13 am
Valkyria86 Tja.. Detta var lite skumt.. Jag typ.. Sov... André ("vän till valkyria") Du, sömtutna, vakna nu!
André Uuuh....
Valkyria ZzzzZzzzzz....Haha, nä, man borde inte k****a när man konfirmeras, då blir inte mormor glad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:26 am
Eftersom jag spelar tennis tycker jag detta citat är skojigt:
"Nu är det är så varmt så går inte spelarna bara ut och torkar svetten mellan gemen, utan nu tar de även med sig handduken ut på planen och torkar sig mellan bollarna" - sagt av någon kommentator
- Och så har vi lite pitemål:
"Hä it i kan, hä jär it värt å kunna. Å hä it i vejt, hä jär it värt å vetta. Å i jär it ejnvis, i giv mä direkt i ha fel, hä jär bara hä, i ha aldri fel." - vet in vem som sade detta men roligt är det. Nån som behöver en översättning?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 10:52 am
Jag behöver ingen översättning, vi pratar så här i Skellefteå med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 11:11 am
Ancalime Eftersom jag spelar tennis tycker jag detta citat är skojigt: "Nu är det är så varmt så går inte spelarna bara ut och torkar svetten mellan gemen, utan nu tar de även med sig handduken ut på planen och torkar sig mellan bollarna" - sagt av någon kommentator - Och så har vi lite pitemål: "Hä it i kan, hä jär it värt å kunna. Å hä it i vejt, hä jär it värt å vetta. Å i jär it ejnvis, i giv mä direkt i ha fel, hä jär bara hä, i ha aldri fel." - vet in vem som sade detta men roligt är det. Nån som behöver en översättning? Spelar du tennis? neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 22, 2004 12:15 pm
Mikusagi Valkyria86 Tja.. Detta var lite skumt.. Jag typ.. Sov... André ("vän till valkyria") Du, sömtutna, vakna nu!
André Uuuh....
Valkyria ZzzzZzzzzz....Haha, nä, man borde inte k****a när man konfirmeras, då blir inte mormor glad. neej.. eeeh.... hehe... tycker att jag kan få ur mig lite intressanta saker när jag sover..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|