Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Jou/You Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

inyoung

PostPosted: Sun Jul 04, 2010 2:57 pm

My name is Lotte :3.
I'm 16, turning 17 in agust~
I'm a proud Dutchy! ;D
Have a 8mm hole in my left ear.
I love music I listen to all kinds of music.
I have a boyfriend for more than 11months now♥.

&&OHAI!
&&& meer weten, vraag maar! xD
PostPosted: Thu Jul 15, 2010 10:04 am

Hoi! Ik ben Michael.
Ik ben 17 (en ik nog heb niet mijn rijbewijs gonk )
Ik ben een domme luie Amerikaan wie geeft uit meeste van zijn tijd spelend videogames of spelend gitaar. :P
Mijn hobby's zijn taal-lerend (de resultaat van veel uren uitgegeven voor een computer) en, meer recentelijk, pijp-makend. surprised

Als je wilt horen meer, je vereist maar vragen.
(ook ik hoop dat je kan me goed verstaan ._.;;)

*phew!* Man, that was hard!
I'm quite new to Nederlands, so if I made any mistakes please point them out. Thank you. 3nodding ;;;

IJzeren Paard

risa ai

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 12:04 pm

sommige mensen zijn echt lang haha ! zelf ben ik 166cm >__< ik heet robin (meisje . .), ik ben 17 jaar woon in Rotterdam en zit op het TIO. =) i loooove naruto heel origineel heh ;p verder zit ik al sinds '04 op gaia ^0^ ben af en toe wel dood geweest maar ja ;p
PostPosted: Sat Jul 24, 2010 2:47 pm

risa ai
sommige mensen zijn echt lang haha ! zelf ben ik 166cm >__< ik heet robin (meisje . .), ik ben 17 jaar woon in Rotterdam en zit op het TIO. =) i loooove naruto heel origineel heh ;p verder zit ik al sinds '04 op gaia ^0^ ben af en toe wel dood geweest maar ja ;p

Jij woont vlak bij mij! n_n

inyoung

0-sannie chan-0

PostPosted: Fri Aug 13, 2010 8:19 am

ik tekken heel graag whee
net als lineda mak ik meestal me avi en soms ook andere dingen
waar ik aan denk .
ik verveel me best wel vaak dus kijk ik ook wel eens anime maar snaap nooit egt veel van stare
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 8:23 am

hey robin ik ben 172cm en 13 jaar xp whee

0-sannie chan-0

Inwe52

PostPosted: Fri Aug 13, 2010 12:49 pm

Ik ben denk ik een stukje ouder als de meeste hier.
Mijn naam is Marjolein en ben 20 jaar, woonachtig in Limburg. Woon samen met mijn vriend en heb een te gek huisdier waar ik helemaal verliefd op ben (een uil! heart )!!!

Heb 5 tattoo's en 2 piercings. Luister naar veel muziek, voornamelijk het soort wat je niet zo gauw k**t vinden in de winkels of hoort op de radio. Het loopt uiteen van Keltisch/Iers/Folk (bands zoals Rapalje, Faun en Omnia) tot stevige metal (verschillend Opeth, Blink182, Ill Nino en anderen) niet alles maar veel rauwe muziek. Ook luister ik naar Drumm&Bass en Goa/Cyber/Tekno. Wat ik daarvan een geweldige band vind is Sesto Sento.

Wil je meer weten over mij? Dan kun je het me altijd vragen!
Heb eventueel ook een Vampirefreaks, als iemand dat hier heeft, meld je dan maar ^^
PostPosted: Wed Dec 29, 2010 12:07 pm

Ik ben Single, ik bedoel *ahum* ik ben delano... ja~
18 jaar ^-^
Pc Gamer :3 wooi
School: aye, werk: aye T-T

Ik ben shy in rl *-*

*done*

biggrin

Rialor

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Thu Dec 30, 2010 4:38 am

wat voor games speel je?? razz  
PostPosted: Sat Feb 12, 2011 11:20 pm

hallo .//. ...
Ik ben Joke,en ik ben 17 jaar oud .
Ik ben eigenlijk een meisje , en ik woon in België .
jammer genoeg spel ik wel is verkeerd,omdat mijn leeraren nooit echt de moeite hebben gedaan om me te helpen toen ik 6-12 jaar was .
Dus sorry als ik wel is verkeerd spel u//u.
Ik ben snel verlegen . En ik zit op een kunstschool,ik wil later animatie studeren in het hogere school .
eh,ja,dat is alles denk ik >//<; ...

Blindekind

Tipsy Prophet

7,050 Points
  • Flatterer 200
  • Risky Lifestyle 100

Lunays

PostPosted: Sun Feb 13, 2011 3:01 am

Ik ben Amanda, ben 21 jaar en soms erg eigenwijs. Het beste kan ik mezelf omschrijven als een metalhead die stiekem van binnen een echt meisjes meisje is.. Ik hou van make-up, Hello Kitty, piercings en tattoo's. Verder ben ik dol op mijn 2 lieve ratten ^^ Vragen zijn altijd welkom!
PostPosted: Fri Feb 18, 2011 9:17 am

Geen idee hoe lang ik al lid ben van deze guild, dus het wordt nu dan toch wel eens tijd om mezelf officieel voor te stellen.

Ik ben Tom, veel te oud en woon al mijn hele leven in Amsterdam. Sinds iets meer dan twee jaar woon ik op mezelf, samen met mijn poes die luistert naar de naam Misty. Zo heette ze trouwens al in het asiel. Dus geen Pokémonconnectie. Sorry. xp

Ik zit als ik wakker ben in een elektrische rolstoel, want lopen lukt al sinds mijn zevende niet bepaald goed meer. Dit is verder niet zo interessant, maar ik noem het toch altijd maar even.

Hobby's zijn onder andere gamen, films en series kijken, tekenen, schrijven, allerlei gezellige dingen doen met vrienden en familie en, niet te vergeten, het vermoorden en oppeuzelen van pasgeboren baby's. Dat laatste heeft mijn zus me nog steeds niet vergeven. En ik had haar nog wel zo gewaarschuwd hem bij me uit de buurt te houden. Tja. rolleyes

Dus. Ehm. Houd ik het hierbij? Ja, ik houd het hierbij.

EDIT: Oja, ik heb trouwens Engels gestudeerd aan de VU. Misschien nog leuk om te weten... Nee? Ah, ok.

Garth Marenghi

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 12:50 am

Garth Marenghi
Geen idee hoe lang ik al lid ben van deze guild, dus het wordt nu dan toch wel eens tijd om mezelf officieel voor te stellen.

Ik ben Tom, veel te oud en woon al mijn hele leven in Amsterdam. Sinds iets meer dan twee jaar woon ik op mezelf, samen met mijn poes die luistert naar de naam Misty. Zo heette ze trouwens al in het asiel. Dus geen Pokémonconnectie. Sorry. xp

Ik zit als ik wakker ben in een elektrische rolstoel, want lopen lukt al sinds mijn zevende niet bepaald goed meer. Dit is verder niet zo interessant, maar ik noem het toch altijd maar even.

Hobby's zijn onder andere gamen, films en series kijken, tekenen, schrijven, allerlei gezellige dingen doen met vrienden en familie en, niet te vergeten, het vermoorden en oppeuzelen van pasgeboren baby's. Dat laatste heeft mijn zus me nog steeds niet vergeven. En ik had haar nog wel zo gewaarschuwd hem bij me uit de buurt te houden. Tja. rolleyes

EDIT: Oja, ik heb trouwens Engels gestudeerd aan de VU. Misschien nog leuk om te weten... Nee? Ah, ok.

ROLFMAO xD Babys opeten xD hahahahahahahhahaahhahahahahahhaa
Je hebt mn ochtend goed gemaakt razz ik stond al sjaggie maar nu is t toppie xD hahahahahahhaahahahahaha

wat is het VU trouwens?  
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 7:06 am

Dienuh
Garth Marenghi

ROLFMAO xD Babys opeten xD hahahahahahahhahaahhahahahahahhaa
Je hebt mn ochtend goed gemaakt razz ik stond al sjaggie maar nu is t toppie xD hahahahahahhaahahahahaha

wat is het VU trouwens?

De Vrije Universiteit Amsterdam.

En ik ben blij dat je er vrolijk van wordt dat ik baby's opeet. Ik word er zelf ook altijd heel vrolijk van. xp

Garth Marenghi

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500
PostPosted: Sun Feb 20, 2011 7:08 am

Lijkt me een heerlijke delicatesse, romig en mals xD

maar baby diertjes eet ik niet razz die hebben een veel kleinere mogelijkheid tot wereldoverheersers worden razz  
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces