Welcome to Gaia! ::

Reply Det Svenska Gillet
Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut... Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 ... 17 18 19 20 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100
PostPosted: Wed Jan 26, 2005 12:46 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Jan 26, 2005 1:25 pm

Mikusagi
Valkyria86
Dr?r f?ndra eller tredie g宧en att jag vickar ut min snea tand. Jag st岠inte ut med den l䮧re! Vill dra ut skiten eller vad som h䬳t! Borde rgina tandl䫡ren... xp

sad
*racker henne mobilen*
tack.. hehe... sweatdrop

Wilykit

Mushi

Unleashed Pawn

PostPosted: Wed Jan 26, 2005 2:07 pm

PostPosted: Thu Jan 27, 2005 2:27 am

Wilykit

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Thu Jan 27, 2005 9:57 pm

Jag tror att jag dromde nagot om Zelda...
Zeldadrommar har jag haft tidigare, atminstonde en. Jag far beratta nar jag kommer hem.
PostPosted: Fri Jan 28, 2005 4:12 am

Jag har drömt en dröm som jag alltid kommer ihåg i 3 år nästan. Jag drömde att jag gick på en väg. Så går jag förbi ett rött stort hus. Och stannar alltid och tittar på det. Och precis när jag ska öppna grinden så vaknar jag. Fast när jag var 12 år så drömde jag drömmen igen fast jag kom fram till fönstret den gången. Och där inne satt en gammal gumma och stickade på något. SÅ hon tittade tillbaka och log. Sen vaknade jag. Och jag har aldrig drömt den drömmen igen.

Hidden Character

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Fri Jan 28, 2005 12:24 pm

Pappiliott
Jag har drömt en dröm som jag alltid kommer ihåg i 3 år nästan. Jag drömde att jag gick på en väg. Så går jag förbi ett rött stort hus. Och stannar alltid och tittar på det. Och precis när jag ska öppna grinden så vaknar jag. Fast när jag var 12 år så drömde jag drömmen igen fast jag kom fram till fönstret den gången. Och där inne satt en gammal gumma och stickade på något. SÅ hon tittade tillbaka och log. Sen vaknade jag. Och jag har aldrig drömt den drömmen igen.

Laskigt! Fast gumman verkar snall... men allt ar inte guld som glimmar! Eller vilket ordsprak som nu passar in...
PostPosted: Fri Jan 28, 2005 12:37 pm

Jag hade en jättekonstig dröm om att jag sprang omkring på ett tåg med en vit kanin i ett koppel. Jag hade blå mössa med en liten gul och vit blomma på och blå lång och stor jacka. (det var konstigt)
Sen så kastade en gubbe av mig och kaninen. Så fick vi lov att gå hela vägen till sheriffen. En stor vitklädd karl som drack jättemycket wiskey.
Sen så kom Martin Stenmarck (sångare) och drack upp hans wiskey. Så gjorde de upp att de skulle träffas vid solnedgången och fight'a.
Så sprang jag omkring ett tag med min lilla kanin och hade sönder en massa glödlampor. Och snart blev det solnedgång. Och då var de båda klädda som cowboys och tog upp sina revolvrar. Sen vaknade jag.
confused

Kechappu

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Fri Jan 28, 2005 1:43 pm

Kechappu
Jag hade en jättekonstig dröm om att jag sprang omkring på ett tåg med en vit kanin i ett koppel. Jag hade blå mössa med en liten gul och vit blomma på och blå lång och stor jacka. (det var konstigt)
Sen så kastade en gubbe av mig och kaninen. Så fick vi lov att gå hela vägen till sheriffen. En stor vitklädd karl som drack jättemycket wiskey.
Sen så kom Martin Stenmarck (sångare) och drack upp hans wiskey. Så gjorde de upp att de skulle träffas vid solnedgången och fight'a.
Så sprang jag omkring ett tag med min lilla kanin och hade sönder en massa glödlampor. Och snart blev det solnedgång. Och då var de båda klädda som cowboys och tog upp sina revolvrar. Sen vaknade jag.
confused

Handelsefull drom, later det som!
PostPosted: Sat Jan 29, 2005 1:50 am

icedrop

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat Jan 29, 2005 10:30 am