|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:42 am
Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:42 am
Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:44 am
Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying oj... förlåt.. de var inte meningen att göra dig ledsen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd Men jag hade ju rätt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:45 am
Jalkazar Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying oj... förlåt.. de var inte meningen att göra dig ledsen.. Det är lungt.. För jag hade rätt.. *lipar åt dig* ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:45 am
Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd Men jag hade ju rätt.. Nehe.. Inte om man kolla i mitt lexikon..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:46 am
Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd Men jag hade ju rätt.. nej... jag tror inte dinosaurier räknas som fossil men jag ger mig... förlåt för att jag var otrevlig bara
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:47 am
Jalkazar Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd Men jag hade ju rätt.. nej... jag tror inte dinosaurier räknas som fossil men jag ger mig... förlåt för att jag var otrevlig bara Men dinosaurie skelleten är ju fossil.. :S Dom ligger ju nertryckta i marken. Men nu vet ni vad jag vill hålla på med.. så nu släpper vi det här.. =) Friends?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:49 am
Blixtra Jalkazar Blixtra Dogcamp Blixtra Jalkazar Blixtra arkeologi: fornkunspar, vetenskapen om den MÄNSKLIGA kulturens utveckling under den äldre tiden sådan den kan studeras i fornlämningar och fornfynd.. Nöjda nu? Paeontolog: Läran om FULA, GAMLA, OINTRESSANTA, FOSSILA VÄXTER SOM ALLA HATAR inte växter.. djuren.. ursäkta om jag finns då.. och berättade om mitt dröm yrke.. crying Ni två är ju otroliga på att tjaffsa xd Men jag hade ju rätt.. nej... jag tror inte dinosaurier räknas som fossil men jag ger mig... förlåt för att jag var otrevlig bara Men dinosaurie skelleten är ju fossil.. :S Dom ligger ju nertryckta i marken. Men nu vet ni vad jag vill hålla på med.. så nu släpper vi det här.. =) Friends? Okej.. friends *kram* Fossiler är förkalkade djur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:50 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:50 am
KAN NÅN BRY SIG OM MITT LEXIKON??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 6:52 am
Jag tror att det är minst lika spännande att hitta ett växtfossil som ett djurfossil. Man får veta väldigt mycket om jordens utveckling på det sättet. T.ex att det bara fanns barrträd och ormbunksväxter när dinosaurierna levde...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Dogcamp KAN NÅN BRY SIG OM MITT LEXIKON?? *tvättar lexikonet mellan öronen* Känner du dig utfryst lilla lexikon... inte oroa dig, Farbror Jalkazar gillar dig också.. ja'a då
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah Jag tror att det är minst lika spännande att hitta ett växtfossil som ett djurfossil. Man får veta väldigt mycket om jordens utveckling på det sättet. T.ex att det bara fanns barrträd och ormbunksväxter när dinosaurierna levde... *håller med Jhanna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|