|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 4:21 pm
Oeoe? "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:18 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:24 pm
Oi Biazete! blaugh "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:28 pm
hauehuahe xD~
ai meu pai comprou um daqueles aparelhos q faz massagem vibrando, passei ateh na minha testa, to com sensação q to tremendo ateh agora @u@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:32 pm
Seu pai comprou um vibrador pra você, Biazete? rofl "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:34 pm
Depois q eu li meu post pensei q ele daria margem a essa brincadeira, mas okay u.u
E nao nao... ele comprou pra ele mesmo o_o XDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:36 pm
Acontece! rofl
Vê o vídeo que eu postei no mural! blaugh "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:44 pm
Huhauehau eu tenho aquela Squirtle! E um Pikachu q vira Pokebola *-*
Mas ei, esse video eh uma copia descarada de um q eh famoso jah http://www.youtube.com/watch?v=0XxI-hvPRRA&mode=related&search= [tem um com ateh o mesmo corte de cabelo o_O] eh mt engraçado XD e eh mt bizarro como esses carinhas ficaram famosos e tal, eles ateh vendem camisetas deles -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:47 pm
O de verde não é o mesmo não? o.o "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:51 pm
Eles parecem mt mesmo x_x mas nao eh nao, fiquei comparando /o/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:55 pm
Hahahah
Então tá xD
Meu pescoço tá doendo ._. "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 5:59 pm
Olha, tah precisando do massageador/vibrador XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 6:00 pm
Nem to... u_u
Vem conversar comigo no tópico da minha quest? /o/ "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 6:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 6:04 pm
Yay! =] "Vows are spoken To be broken Feelings are intense Words are trivial Pleasures remain So does the pain Words are meaningless And forgettable "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|