|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:21 am
Filthy 5/10. Gaia shirt passar inte. Prova black ski jacket. 3nodding näe jag vet confused men jag sparar till en nm scarf :s
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:26 am
Filthy: Du behöver ett par glasögon, sen är den outfiten komplett. :] 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:35 am
Sephyre Filthy: Du behöver ett par glasögon, sen är den outfiten komplett. :] 9/10 Jag vet. Jag skulle ta av dom för Linka spirit skulle rita mitt huvud utan glasögon och OMG. Jag har Orange superstar tint shades men jag kan inte byta mitt inventory. för då försvinner mina jacked-up pants. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:39 am
Filthy Sephyre Filthy: Du behöver ett par glasögon, sen är den outfiten komplett. :] 9/10 Jag vet. Jag skulle ta av dom för Linka spirit skulle rita mitt huvud utan glasögon och OMG. Jag har Orange superstar tint shades men jag kan inte byta mitt inventory. för då försvinner mina jacked-up pants. sweatdrop Okej. o.o Lanzer får ta och fixa detta snart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:40 am
Sephyre Filthy Sephyre Filthy: Du behöver ett par glasögon, sen är den outfiten komplett. :] 9/10 Jag vet. Jag skulle ta av dom för Linka spirit skulle rita mitt huvud utan glasögon och OMG. Jag har Orange superstar tint shades men jag kan inte byta mitt inventory. för då försvinner mina jacked-up pants. sweatdrop Okej. o.o Lanzer får ta och fixa detta snart whee Ja. Jag har anmält mig men jag har inte fått något än. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 9:43 am
Filthy Sephyre Filthy Sephyre Filthy: Du behöver ett par glasögon, sen är den outfiten komplett. :] 9/10 Jag vet. Jag skulle ta av dom för Linka spirit skulle rita mitt huvud utan glasögon och OMG. Jag har Orange superstar tint shades men jag kan inte byta mitt inventory. för då försvinner mina jacked-up pants. sweatdrop Okej. o.o Lanzer får ta och fixa detta snart whee Ja. Jag har anmält mig men jag har inte fått något än. sweatdrop *pekar på Lanzers dagbok* Han ska försöka få tillbaka det ikväll ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 11:36 am
Sephyre och Filthy, ni är väldigt lika... en stor andel av alla på Gaia. Sorry. Och jag tycker inte ens om det :O Men det är ju inte helt fel, njet njet. Det skall icke sägas. 6/10 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 12:11 pm
Signstealer Sephyre och Filthy, ni är väldigt lika... en stor andel av alla på Gaia. Sorry. Och jag tycker inte ens om det :O Men det är ju inte helt fel, njet njet. Det skall icke sägas. 6/10 3nodding Det tycker du? Jag är iaf inte så o-orginell så att jag klär mig endast i svart eller liknande. Jag försöker matcha svart, orange, och vitt. Jag inte inte sett "en stor del av Gaia" försökt göra det. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 12:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:26 pm
Kanske skulle skaffa något att ha på huvet? bara ett litet förslag! sweatdrop
gillar den! 9/10 razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:37 pm
Mymlans dotter: Ta bort hjälmen, så blir det nog bra! Hmm... ja... 5p, men 6,7 om du tar bort hjälmen.
Tjejen! jag försöker klä mig i arme stil här va. Då kan jag väl inte vara utan hjälm! ninja
4/10.tycker att du ska ta bort strumpbyxorna,passar inte riktigt. och halsduken också. och kanske byta hårfärg?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 2:40 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:20 pm
Enkel, men den ser bra ut. Lite för vardaglig kanske? 7/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:43 pm
Ooh, en chans att bli bedömd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 8:09 pm
Jag gillar verkligen din avatar :3 Den har lätt mer stil och personlighet än dom flesta. Därför får du 8/10
Min då? Min då? :3~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|