|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:04 am
Zakou Nenharma kittyocean Oh ja, die had ik ook nog XD Helemaal vergeten XD Genka Yume was een product van meligheid XD ROFL dat is ook te merken whee wow fantasy paradox is geweldig mooi getekend!!! Moet je tegen de maker zeggen XD Raakt ie weer in een depressie omdat ie denkt dat ie niet goed genoeg is XD Hij is btw op Gaia; kijk maar in mijn Friendslist; Sunrise-oasis volgens mij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:10 am
kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Oh ja, die had ik ook nog XD Helemaal vergeten XD Genka Yume was een product van meligheid XD ROFL dat is ook te merken whee wow fantasy paradox is geweldig mooi getekend!!! Moet je tegen de maker zeggen XD Raakt ie weer in een depressie omdat ie denkt dat ie niet goed genoeg is XD Hij is btw op Gaia; kijk maar in mijn Friendslist; Sunrise-oasis volgens mij ik zal hem meteen depressieren (als dat een woord is sweatdrop whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 7:27 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma kittyocean Oh ja, die had ik ook nog XD Helemaal vergeten XD Genka Yume was een product van meligheid XD ROFL dat is ook te merken whee wow fantasy paradox is geweldig mooi getekend!!! Moet je tegen de maker zeggen XD Raakt ie weer in een depressie omdat ie denkt dat ie niet goed genoeg is XD Hij is btw op Gaia; kijk maar in mijn Friendslist; Sunrise-oasis volgens mij ik zal hem meteen depressieren (als dat een woord is sweatdrop whee ) Moet je doen ja XD Hij zegt al zo vaak dat hij niet goed genoeg is XD Hij wil niet eens een shopje op Gaia openen omdat hij zichzelf niet goed genoeg voelt!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:23 pm
die flower serie is geweldig... zou ik misschien die zwart witte mogen inkleuren? die posters.. beter, wat zeg ik heel veel beter dan wat ik nu op mijn kamer heb hangen whee toen ik die tekening voor het eerst zag, die je hebt ingekleurd, dacht ik dat dat luna van sailor moon was opde achtergrond whee maar voor de rest is hij echt super!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 9:35 am
Zakou Nenharma die flower serie is geweldig... zou ik misschien die zwart witte mogen inkleuren? die posters.. beter, wat zeg ik heel veel beter dan wat ik nu op mijn kamer heb hangen whee toen ik die tekening voor het eerst zag, die je hebt ingekleurd, dacht ik dat dat luna van sailor moon was opde achtergrond whee maar voor de rest is hij echt super! Tja, ik ga ze uiteindelijk allemaal zelf inkleuren..... maar goed, in het verleden heb ik toestemming gegeven, dus dan moet ik nu maar geen uitzondering maken he? ^_^ Zolang ik maar FULL CREDIT op de tekening krijgt ^_^ En bedankt voor de comments ^_^ Het klopt dat sommige mensen aan Sailor Moon denken als ze Serenay Moon lezen of zien. Ik krijg zelfs te horen dat Serenay Moon een slechte kopie van Sailor Moon is.....het LIJKT niet eens op elkaar XD Ik zie nergens meisjes rondhupsen en de wereld van Monsters of the Day redden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 29, 2005 2:09 pm
kittyocean Zakou Nenharma die flower serie is geweldig... zou ik misschien die zwart witte mogen inkleuren? die posters.. beter, wat zeg ik heel veel beter dan wat ik nu op mijn kamer heb hangen whee toen ik die tekening voor het eerst zag, die je hebt ingekleurd, dacht ik dat dat luna van sailor moon was opde achtergrond whee maar voor de rest is hij echt super! Tja, ik ga ze uiteindelijk allemaal zelf inkleuren..... maar goed, in het verleden heb ik toestemming gegeven, dus dan moet ik nu maar geen uitzondering maken he? ^_^ Zolang ik maar FULL CREDIT op de tekening krijgt ^_^ En bedankt voor de comments ^_^ Het klopt dat sommige mensen aan Sailor Moon denken als ze Serenay Moon lezen of zien. Ik krijg zelfs te horen dat Serenay Moon een slechte kopie van Sailor Moon is.....het LIJKT niet eens op elkaar XD Ik zie nergens meisjes rondhupsen en de wereld van Monsters of the Day redden XD ow maar dat krijg je ook 3nodding ik heb gewoon zin om wat dingen in te kleuren en aangezien mijn zusje niks meer voor mij heeft ben ik wat gaan surfen over deviantart om wat te vinden ^_^ alleen de naam lijkt ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 2:47 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma die flower serie is geweldig... zou ik misschien die zwart witte mogen inkleuren? die posters.. beter, wat zeg ik heel veel beter dan wat ik nu op mijn kamer heb hangen whee toen ik die tekening voor het eerst zag, die je hebt ingekleurd, dacht ik dat dat luna van sailor moon was opde achtergrond whee maar voor de rest is hij echt super! Tja, ik ga ze uiteindelijk allemaal zelf inkleuren..... maar goed, in het verleden heb ik toestemming gegeven, dus dan moet ik nu maar geen uitzondering maken he? ^_^ Zolang ik maar FULL CREDIT op de tekening krijgt ^_^ En bedankt voor de comments ^_^ Het klopt dat sommige mensen aan Sailor Moon denken als ze Serenay Moon lezen of zien. Ik krijg zelfs te horen dat Serenay Moon een slechte kopie van Sailor Moon is.....het LIJKT niet eens op elkaar XD Ik zie nergens meisjes rondhupsen en de wereld van Monsters of the Day redden XD ow maar dat krijg je ook 3nodding ik heb gewoon zin om wat dingen in te kleuren en aangezien mijn zusje niks meer voor mij heeft ben ik wat gaan surfen over deviantart om wat te vinden ^_^ alleen de naam lijkt ninja Ja, dat klopt; de naam lijkt er een beetje op. Maar goed, er zijn series die veel meer op elkaar lijken (Witch/Winx, Sailor Moon/ Wedding Peach, Pokemon/ Digimon etc etc etc) en soms ook nog qua naam. Ik heb er alleen zo'n hekel aan als mensen dat schreeuwen ZONDER het verhaal te hebben gelezen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 2:55 am
Omdat ik geen zin heb om naar DA te linken waar ze ook staan:  en
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 10:36 am
wow die zijn geweldig!!! die laarzen vind ik leuk! whee
ligt het aan mij of zie ik overeenkomsten tussen jouw avi en de meisjes?
foei zakou spieken op DA >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 11:52 am
Zakou Nenharma wow die zijn geweldig!!! die laarzen vind ik leuk! whee ligt het aan mij of zie ik overeenkomsten tussen jouw avi en de meisjes? foei zakou spieken op DA >.<Dat klopt gewoon hoor ^_^ Ik dacht, ik ga mezelf eens tekenen, en mezelf als character van Forever Young ^_^ Oh ja, en de laatste nieuwe: http://www.deviantart.com/deviation/24618046/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 12:00 pm
kittyocean Zakou Nenharma wow die zijn geweldig!!! die laarzen vind ik leuk! whee ligt het aan mij of zie ik overeenkomsten tussen jouw avi en de meisjes? foei zakou spieken op DA >.<Dat klopt gewoon hoor ^_^ Ik dacht, ik ga mezelf eens tekenen, en mezelf als character van Forever Young ^_^ Oh ja, en de laatste nieuwe: http://www.deviantart.com/deviation/24618046/ wahahaha nu heb je toch ge-link-d whee je hebt jezelf echt een mega vette outfit gegeven! en tama ziet er uit als een tijgertje. ^_^ alles is in die tekening in mooie zachte kleuren, vooral veel rood en geel en dan vallen haar ogen extra veel op. top!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 30, 2005 12:49 pm
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma wow die zijn geweldig!!! die laarzen vind ik leuk! whee ligt het aan mij of zie ik overeenkomsten tussen jouw avi en de meisjes? foei zakou spieken op DA >.<Dat klopt gewoon hoor ^_^ Ik dacht, ik ga mezelf eens tekenen, en mezelf als character van Forever Young ^_^ Oh ja, en de laatste nieuwe: http://www.deviantart.com/deviation/24618046/ wahahaha nu heb je toch ge-link-d whee je hebt jezelf echt een mega vette outfit gegeven! en tama ziet er uit als een tijgertje. ^_^ alles is in die tekening in mooie zachte kleuren, vooral veel rood en geel en dan vallen haar ogen extra veel op. top! Ja, had geen zin om weer via photobucket te werken XD Tama ziet er idd als een tijger uit ja XD Valt me nu pas op XD Ach, een tijger op een viool... het kan niet gekker XD Bedankt!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 4:08 am