|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:05 pm
Chinaaa mole nao eh, mas vc podia me dar um treco aleatorio pra dizer que nao saiu de graça, né?! mas ok, sem problemas... Nhe u__u Quer um chapéu de lixo? Eu te dou um...
"Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:08 pm
Zantty Brima: Que mapas novos?
Irina: Mas já saiu o resultado? o_o "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you" Non, eles nem me deixaram pedri pq falaram q tah "fora de fluxo"... fora de fluxo eh o caralho!! scream
Tô mto puta... me dah uma tequila, Zantty!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:08 pm
oieeeeeeeeeeeeeeeeeee razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:09 pm
tem certeza que ele pediu gold???
ele me mandou o dragão... parecia que tinha pedido gold mas não.... tava bugado mesmo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:10 pm
Brima razz ediu xD Tava no nome da trade
Yulia: Olá! =]
Irina: Que chato... Quando eu pedi matérias de psicologia da outra vez falou isso também .__. Espero que eu consiga as matérias que eu tou pedindo dessa vez u__u "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:11 pm
Irina_Krycek Zantty Brima: Que mapas novos?
Irina: Mas já saiu o resultado? o_o "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you" Non, eles nem me deixaram pedri pq falaram q tah "fora de fluxo"... fora de fluxo eh o caralho!! scream
Tô mto puta... me dah uma tequila, Zantty!!calma menina toma uma garrafa de rum ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:11 pm
Já volto 3nodding "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:12 pm
Zantty Brima razz ediu xD Tava no nome da trade
Yulia: Olá! =]
Irina: Que chato... Quando eu pedi matérias de psicologia da outra vez falou isso também .__. Espero que eu consiga as matérias que eu tou pedindo dessa vez u__u "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you" oizinho ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:13 pm
o mapa é um lah que tem uma roda... que diz lah no "wold"...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:14 pm
Yulia_Shidou Irina_Krycek Zantty Brima: Que mapas novos?
Tô mto puta... me dah uma tequila, Zantty!!calma menina toma uma garrafa de rum ^^ O-okay... í__ì
*vira metade da garrafa*
Valeu, Yulia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:15 pm
de nada menina ^^ tenho mais escondido se tiver afim^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:18 pm
ta cheio de coisas o gaia né? hahaha
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 6:20 pm
Voltei! 3nodding
Sabe o nome do mapa, Brima? o.o "Teach me passion for I fear it`s gone Show me love, hold the lorn So much more I wanted to give to the ones who love me I`m sorry Time will tell (this bitter farewell) I live no more to shame nor me nor you"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|