|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 10:22 am
Ik zou liegen als ik zei dat het niet zo was : /
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 10:28 am
Marijel @kittyocean iets minder aangebrand mag ook wel hoor smile Als jij dat aangebrand vond =S Ik gaf je juist een compliment!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 10, 2006 8:56 am
heey mensen ! ik zal me eens voorstellen xd ik ben falcon a.k.a steffie ik ben 15 ( word 16 op 15 september 4laugh ) mijn hobby's zijn uhhmmm anime , manga , tekenen , chatten , dansen , enuuh nog wel meer xd ik woon in nederland , noord-brabant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 10, 2006 9:22 am
Hoihoi!! 4laugh welkom. Vriendin van Eastvane?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 10, 2006 1:24 pm
hahaha lol niet M'N vriendin maar een vriendin razz . verder welcome steffie ^^. leuk dat je der ook bij bent smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 10, 2006 3:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 4:08 am
Jeetje, zoveel nieuwe leden opeens! Welkom! Welkom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 8:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 1:51 pm
Hehe, copy-paste doet anders wonderen hoor XD
Anyway, WELKOM =D Fijn dat je er bent!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 3:15 am
Hi, Ik ben een tijdje niet op gaia geweest maar nu ben ik weer terug. Ik ben KisaraGirl (natasha) en ik ben 19 jaar en hou van anime en manga enzo, lezen. film kijken, tekenen en gamen op de ps2. Ik woon in zeeland en dat was het wel een beetje razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 3:40 am
gezellig dat je weer terug bent smile weet niet of je al lid was van adpe smile maar welcome in de guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 3:44 am
Eastvane gezellig dat je weer terug bent smile weet niet of je al lid was van adpe smile maar welcome in de guild ja ik was al lid, maar ik kwam hier niet meer omdat er ook de ridders van oranje guild was maar daar ben ik gebanned.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 3:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 4:03 am
omdat ik niet meer op gaia kwam dus ook niet meer daar maar ik zei dat het goed was. ik vindt het wel jammer want nu ben ik weer terug.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 9:56 am
KisaraGirl Hi, Ik ben een tijdje niet op gaia geweest maar nu ben ik weer terug. Ik ben KisaraGirl (natasha) en ik ben 19 jaar en hou van anime en manga enzo, lezen. film kijken, tekenen en gamen op de ps2. Ik woon in zeeland en dat was het wel een beetje razz Hoi welkom terug dan ^_^ Ook wel is eerder hier in de guild geweest? je naam komt me zo bekent voor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |