|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 12:12 am
ja klopt best wel nu je het zegt, maar toen ik het las had ik het niet door. soms is wel te zien wie het hoofdstuk heeft geschreven. ik zat ergens op het einde van seizoen 1 en toen dacht ik: wedde dat kitty dit heeft geschreven. en ik scrolde naar boven en ja hoor blaugh
ik zit nu bij het laatste hoofdstuk van seizoen 2. =3 het is echt leuk om te lezen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:40 am
Bedankt; ja het is duidelijk te merken wie wat schreef XD Rocket Stevo is auditief dyslectisch; hij hoort sommige dingen anders. In plaats van bed hoort hij bv hat. Hierdoor is zijn spelling nooit echt uit de verf gekomen, maar je ziet hem groeien =D Zijn moeder heeft ook gezegd dat sinds hij met dit verhaal is begonnen, steeds beter schrijft!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:53 am
dat was niet het enige. je kon ook aan somige opmerkingen zien wie het had geschreven. bijvoorbeeld aan wat iemand zei. ik weet even niet meer precies, maar ik zal eens kijken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 8:13 am
Is goed =D Ik weet dat ik zeur maareuh.... tekening? XD *is heel erg nieuwsgierig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 5:06 am
kittyocean Is goed =D Ik weet dat ik zeur maareuh.... tekening? XD *is heel erg nieuwsgierig* beloofd is beloofd ^_^ nou hopelijk is het wat. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 7:26 am
Zakou Nenharma dat was niet het enige. je kon ook aan somige opmerkingen zien wie het had geschreven. bijvoorbeeld aan wat iemand zei. ik weet even niet meer precies, maar ik zal eens kijken 3nodding okee ik heb dat stukje niet meer kunnen vinden en ben gewoon verder gaan lezen. toen kwam ik dit tegen: 'Black Typhoon rolled a Blackboard into the cave. "This is my plan." She began.' (hoofdstuk 64 Serenay Moon) ik moest het een paar keer lezen voordat ik pas echt begreep wat er stond mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 25, 2005 10:45 am
Ze zijn cool Zakou!! En waarom begreep je dat zinnetje niet? confused Wat is er onduidelijk aan?
Hikari, wat is de resolutie waarop je je tekening inscanned? Hoe hoger de resolutie, hoe beter de kwaliteit!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 6:22 am
kittyocean Ze zijn cool Zakou!! En waarom begreep je dat zinnetje niet? confused Wat is er onduidelijk aan? danku wel ^_^ nee ik had zo iets van whiteboard? blackboard? eh? ow!! en wanneer komt de rest van de hoofdstukken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 7:07 am
Serenay Moon staat er tot ep 70, en er zijn al 50 specials ^_^ Nu al alles uit? Ik update de site elke vrijdag, maar eens in de 3 weken komt een nieuwe aflevering. Dat komt omdat ik het samen met Rocket Stevo schrijf, en hij is niet zo snel XD We zijn pas in het begin van seizoen 4 XD Maar als seizoen 3 af is, ga ik 3 movies (Souls for the Master, The 4 Elements en Infestation) in delen plaatsen. Ik hoop dat als dat af is, we ten minste halverwege seizoen 4 zitten. Stevo is nu bezig met het schrijven van ep 80; de 5e aflevering van s4, en het zijn er 25.
En tja, en als we echt niets meer hebben, dan update ik eens per maand, en hoop ik eens een aflevering te kunnen posten XD Het is niet anders; we hebben het druk, maar zitten dicht bij het einde!!
En als ik eens per maand update, dan zal ik waarschijnlijk ook een site voor FY bouwen. Reminds me off, ik moet de site Endless Rain nog updaten. Puu... de drukte!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 8:06 am
hahahaha ik heb de hele serie zover als hij er is uitgelezen. en heb ook een film bekeken. ^_^
ik zal regelmatig blkijven checken. ow en ik eh book net een idee gekregen voor een tekening 3nodding wacht maar af wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 26, 2005 12:48 pm
Zakou Nenharma hahahaha ik heb de hele serie zover als hij er is uitgelezen. en heb ook een film bekeken. ^_^ ik zal regelmatig blkijven checken. ow en ik eh book net een idee gekregen voor een tekening 3nodding wacht maar af wink Dus dat is Seizoen 1, 2 en bijna deel 3? Of heb je nu ook de special gelezen? En er staat nog een andere film naast Dream Paradox: The Things I never said to You; en vanuit de updates kun je Fantasy Paradox bereiken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 27, 2005 9:18 am
kittyocean Zakou Nenharma hahahaha ik heb de hele serie zover als hij er is uitgelezen. en heb ook een film bekeken. ^_^ ik zal regelmatig blkijven checken. ow en ik eh book net een idee gekregen voor een tekening 3nodding wacht maar af wink Dus dat is Seizoen 1, 2 en bijna deel 3? Of heb je nu ook de special gelezen? En er staat nog een andere film naast Dream Paradox: The Things I never said to You; en vanuit de updates kun je Fantasy Paradox bereiken. even kijken.. ik heb dream paradox gelezen en ben nu bezig met een musical. daar had ik een paar liedjes voor in mijn hoofd, maar ze zijn nederlands sweatdrop okee ik zal eens gaan kijken 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 1:40 am
Oh ja, die had ik ook nog XD Helemaal vergeten XD Genka Yume was een product van meligheid XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 28, 2005 6:26 am
kittyocean Oh ja, die had ik ook nog XD Helemaal vergeten XD Genka Yume was een product van meligheid XD ROFL dat is ook te merken whee wow fantasy paradox is geweldig mooi getekend!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|