|
|
|
|
Posted: Wed Sep 20, 2006 8:02 am
7/10 gillar inte färgerna men den ger en "niddler" feeling. Man känner faktiskt nästan igen folk på avan här i gillet rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 9:46 am
den är ganska tråkig. angelic sakerna passar inte in med dom andra mörkare kläderna och det enda gula ser ensamt ut. 5/10 men det glittrar fint~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 12:44 pm
Ser ut som de ytterst horribelt designade "necromongerserna" från den andra riddick filmen. 5/10 men bara för att jag gillar filmen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 23, 2006 1:00 pm
Den är helt okej faktiskt, men ta bort plastpåsen och sätt dit en snitsig hatt. Och av med handsken, den är helt enkelt ful tycker jag. xd
5/10
Och jag vet redan att min avatar inte är så mycket, jag lägger inte ner någon tid på den längre. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 3:04 am
Mjuka färger. Lila med några stänk av beige och vit. 7/10 Jag gillar den, starkt. Den är mysig och påminner mycket om hösten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 4:54 am
Jalkazar Ser ut som de ytterst horribelt designade "necromongerserna" från den andra riddick filmen. 5/10 men bara för att jag gillar filmen 3nodding ...Måste bara fråga, hur får du det här:

...till det här?
ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 24, 2006 5:16 am
HazardousGaze Jalkazar Ser ut som de ytterst horribelt designade "necromongerserna" från den andra riddick filmen. 5/10 men bara för att jag gillar filmen 3nodding ...Måste bara fråga, hur får du det här:

...till det här?
ninja Jag tänkte mer på necromongers värmesökande små varelser... Scanners tror ja de hette rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 11:21 am
Gandiloulou Mjuka färger. Lila med några stänk av beige och vit. 7/10 Jag gillar den, starkt. Den är mysig och påminner mycket om hösten. Du ser ut som ett gosedjur! whee Fast det svarta ser lite out of place-ut, förutom solglasögonen. 5p för det sweatdrop Edit: Ratea den här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 4:15 am
Ok:
Juste dämpat tema till färgtonerna, fast tyvärr så är själva färgerna ganska plottriga till arrangemanget sett.
ca 5/10.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 10:25 am
Jag tycker det är ful färg på öronen, men det kan inte direkt du hjälpa xP Och det stör inte så mycket. Men den är snygg. Trots den svarta lilla cirkeln ovanför huvydet =P 8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 2:47 pm
Den är härligt färgglad, men jag skulle gå för ett par andra skor. Och jag personligen har aldrig varit särkilt förtjust i Mochi.
6/10
Hoppa över mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 3:15 am
Hoppaa över eek
Du får 5/10 iaf ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 8:10 am
Ruska: jag tycker om det skarpt. Skitmysig och matchar. Den ser fluffig up på nåt sätt :'3 byt hatten till en blå så den matchar skorna bara. 80/100
Petsy: Den äger också. Älskar lila och ljusblå/vit och glitchen gör klänningen tuffare. :3 Sashen är mycket finare än scarfen så det var bra att du questade för den. >3< 80/100
jalk: Ganska snygg. Gillar rött och svart, men halsbandet och laurels passar inte in. plus att de glittrar för mycket. Skorna och byxorna matchade perfekt dock x3 60/100
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|