|
|
|
|
Posted: Sat Jun 03, 2006 1:40 pm
Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^
en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 03, 2006 11:52 pm
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Roggel? eek Dat ligt op zowat op fietsafstand van mij!Geen idee dat er een dorpje was dat zo hete.. o.o Je zou eens weten wat hier nog meer ligt: Retersbeek, craubeek, klimmen, walem, termaar, ulestraten. Het is zo gek nog niet of het ligt hier... Of in friesland xDWaar woon jij dan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 04, 2006 4:50 am
Count Flo Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Roggel? eek Dat ligt op zowat op fietsafstand van mij!Geen idee dat er een dorpje was dat zo hete.. o.o Je zou eens weten wat hier nog meer ligt: Retersbeek, craubeek, klimmen, walem, termaar, ulestraten. Het is zo gek nog niet of het ligt hier... Of in friesland xDWaar woon jij dan wink Daar dus in de buurt xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 2:42 am
fosseytje Darlaa Newbs niet noobs jongens, Welkom bij de guild smile ik heb altijd geweten dat het ofwel newbie of noob is bij het gamen gebruiken ze ook altijd n00b voor nieuwelingen nu ja dat terzijde ik ben blij om deel uit te maken van deze guild biggrin noobs zijn mensen die niet veel van een spel weten enzo >< ehe grote voorbaald mezelf ^^ Tada xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 6:52 am
Nee hoor ^_^ N00bs zijn mensen die DENKEN alles te weten en zich vaak belachelijk maken, door bv afgrijselijk te spellen of l33t-talk gebruiken. ze denken ook vaak dat ze cool zijn.
En aangezien jij begrijpelijk spelt, en niet doet alsof je alles weet, ben jij hoogstens een Newb ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 8:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 06, 2006 8:39 am
Hoi ^_^ welkom bij de guild en op Gaia. *zwaait welkom*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 3:40 am
Darlaa Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^ en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD * voelt zich aangesproken sad *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 7:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:42 am
[Norwood] Darlaa Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^ en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD * voelt zich aangesproken sad * Serieus? Ik vind jouw dus eerder het omgekeerde van een noob smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 8:53 am
Oranjekorfbalpizza! [Norwood] Darlaa Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^ en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD * voelt zich aangesproken sad * Serieus? Ik vind jouw dus eerder het omgekeerde van een noob smile Ja hier ook smile laat s kijken, correcte bewoording, aardig en geen idioot. XD *plakt button op norwood met ''perfect correcte Gaian''*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 9:11 am
Oranjekorfbalpizza! [Norwood] Darlaa Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^ en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD * voelt zich aangesproken sad * Serieus? Ik vind jouw dus eerder het omgekeerde van een noob smile een boon ?? rofl rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 08, 2006 9:13 am
Eastvane Oranjekorfbalpizza! [Norwood] Darlaa Mooi dan zijn we blij je er bij te hebben ^_^ en op Gaia staat noob voor een idioot die de fora volspamt met onzin, niet kan typen en zijn best lijkt te doen met iedereen ruzie te krijgen. XD * voelt zich aangesproken sad * Serieus? Ik vind jouw dus eerder het omgekeerde van een noob smile een boon ?? rofl rofl XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|