Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...
Art Topic Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 35 36 37 38 39 40 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Oct 16, 2005 9:21 am

ButtonFly
kiek
ButtonFly
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

De nieuwste.

Gemaakt naar een getekent ontwerp van mezelf. Graag jullie reacties!

Ik vind die boa stoer gedaan... XD
Ik denk dat het zo hoort, maar de benen zijn erg grappig ^_^
Ja, het was de bedoeling dat het een wijde broek was, maar nu lijtk het alsoffie is opgevuld met ballonnen!

het lijkt meer een broek gevult met watjes ^_^'' sorry!
PostPosted: Mon Oct 17, 2005 10:08 am

User Image
dit is mijn woonkamer in het adoe hotel, ik ********* r de hele dag aan gewerkt, en zou graag willen weten wat jullie ervan vinden (als ikw eer nieuwe dingetjes bedenk zet ik ze er uiteraart bij)

LeannaAnne
Vice Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Oct 17, 2005 10:46 am

Ik vind hem mooi! Misschien kun je nog wat met schaduwen doen? Dat krijgt het nog meer diepte!!!
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 9:45 am

User Image
User Image

hier is wat avi art die ik heb gemaakt deze week :3 ik wil graag een beetje advies om mijn art te verbeteren ^_^;;

[Roby]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:16 am

Wow! mooi.
De poses en gezichten zijn heel erg goed 3nodding
Dingen om te verbetere weet ik zo even niet, behalve miss een tekenprogramma gebruiken dat vloeiende lijntjes kan zetten.
PostPosted: Wed Oct 19, 2005 10:32 am

Je kan misschien meerdere lagen schaduw gebruiken.

http://floriet.deviantart.com/

9 nieuwe tekeningen toegevoegd vandaag!

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 20, 2005 1:46 am

Gezien de kleuren die je hebt gebruikt, zou ik het als png of gif opslaan, of in iedere geval hogere kwaliteit jpg ^_^ Het ziet er nu zo dof en vaag uit ^_^ Zijn het edits of 100% zelf gemaakte dingen? Ik ken de poses wel ergens van.....

En bij Buttonfly heb ik al via DA gecomment ^_^
PostPosted: Thu Oct 20, 2005 3:11 am

kittyocean
Gezien de kleuren die je hebt gebruikt, zou ik het als png of gif opslaan, of in iedere geval hogere kwaliteit jpg ^_^ Het ziet er nu zo dof en vaag uit ^_^ Zijn het edits of 100% zelf gemaakte dingen? Ik ken de poses wel ergens van.....

Ik weet ik heb de poses wel nagemaakt in paint, maar voor de rest helemaal snelf gemaakt ^_^ het komt door paint dat de kleuren zo zijn

[Roby]

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 20, 2005 8:57 am

[chici]
kittyocean

Ik weet ik heb de poses wel nagemaakt in paint, maar voor de rest helemaal snelf gemaakt ^_^ het komt door paint dat de kleuren zo zijn

Als je in Paint bmp als JPG saved, dan komen ze er idd zo uit te zien. Ik raad je aan een ander programma voor saven te gebruiken; dan blijven de kleuren mooier ^_^

Paint is een prima programma, maar voor saven is het 17x niets XD
PostPosted: Thu Oct 20, 2005 1:04 pm

New art op mijn DA pagina; dit keer een verjaardagscadeau!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Oct 21, 2005 2:38 am

Het is al een hele tijd geleden dat ik sprites heb gemaakt. Ze zijn wel okay ^_^

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Dark Luna (wit haar) is mijn fav, daarna Dark Aqua (blauw haar). De rest gaat er mee door.

Allemaal zijn het karakters van Serenay Moon, een online verhaal van mij (en een amerikaan). Via de site zijn ze adopteerbaar ^_^  
PostPosted: Sat Oct 22, 2005 3:32 pm

kittyocean
Het is al een hele tijd geleden dat ik sprites heb gemaakt. Ze zijn wel okay ^_^

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Dark Luna (wit haar) is mijn fav, daarna Dark Aqua (blauw haar). De rest gaat er mee door.

Allemaal zijn het karakters van Serenay Moon, een online verhaal van mij (en een amerikaan). Via de site zijn ze adopteerbaar ^_^
KAWAII! heart heart heart

ButtonFly

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 22, 2005 11:34 pm

Sprites maken is leuk en gaat snel ^_^ En toch kan je aardig wat details kwijt!!!
PostPosted: Sun Oct 23, 2005 4:11 am

ik ben door jou sprites toch nieuwsgierig geworden naar Serenay Moon en ben begonnen met het lezen ervan. ^_^

ik vind lady aqua het leukste van de sprites 3nodding

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 23, 2005 11:45 am

Beankt; ik vind die van Luna het meeste lijken, maar Aqua kan er ook mee door ^_^

Serenay Moon is in 2001 begonnen, maar je kan in dat verhaal echt onze ontwikkeling lezen ^_^ Zie het maar meer als een leerproject, waar we elkaar, onszelf en onze schrijfstijl hebben leren kennen!

Het begin is niet het beste van allemaal, maar het groeit =D
Reply
Art Scene - Verhalen, Tekeningen, Gedichten, Songteksten...

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 35 36 37 38 39 40 ... 88 89 90 91 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games