|
|
|
|
Posted: Sat Jul 15, 2006 2:24 pm
Jättesött, verkligen. Det lila och det blå passar ihop. Skorna är väl kanske det som känns lite... njae.
10p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 16, 2006 2:50 am
2/10 allt passar inte ihop och den är inte så fin sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 19, 2006 9:42 am
Dark Erica 20/100 Linnet är fult, skorna är fula, skjolen har fel nyans och glasögonen passar inte in. Med andra ord; Inget matchar och jag tycker den är ful. Meen den är ju inte naken,och det är ju alltid bra. :3 Vad menar du med det? Alla vet att det alltid är bra med naket. >: Naosuke > Go 3/10 Roseten och blomman passar inte in, varför hålla en ballong..? Färgerna.. Errh, färgen är väl blå... I för olika nyanser. Tråkig avatar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 1:51 pm
Ryus avtar påminner mig om Mario, men så lik är den egentligen inte. Avataren är rätt cool, bra blandning av kläder (men något med händerna stör mig... handskarna?) men den är inte söt, och Miku gillar söta avatarer, så den får inte skyhöga poäng. Finns det inga handskar utan gråa ränder?
6p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 20, 2006 4:37 pm
Rosa och gult är jättesött tillsammans. heart Det är dock en del rosa som inte passar ihop, och det saknas lite gult. Yellow Boombox skulle sitta fint tycker jag. ^^
6.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 6:15 am
Den är hur söt som hellst! <3 Även fast håret är lila så passar det in på nåt gulligt vis. >w< Kanske ett par skor till bara? :3
90/100
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 10:36 am
Lika het som alltid ;D
Men synd bara att skorna inte var i samma nyans som tröjan + att du hade något som matchade KiKi'n o:
8/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 1:07 pm
Het och söt på samma gång x3
Tycker att pendanten inte ska lysa... den ser jobbig ut bara, men jag börjar tycka om vingarna nu faktiskt, både fairy och anklets.
7.9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 8:43 am
Den är.. skrämmande, udda, dyster. Ändå tycker jag det blir någorlunda snyggt ihop. Jag har aldrig gillat robothuvudet, men jag är helt okej med det på din avatar. 3nodding
6/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 5:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 8:10 am
5/10 den är för tråkig helt enkelt. inget spännande i den. o: den följer ett färgtema rätt okej, även fast nyanserna är annorlunda. ta bort kattöronen. .o. dom passar inte in med resten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 5:19 am
Amagad! Jättetsöt avatar. :33 ..Nästan för söt.. D: Det enda jag skulle kunna klaga på är ögonen, men det är väl för att jag själv inte tycker om dem. XD 9/10. ;33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 25, 2006 11:05 am
daikirai. söta saker men kanske inte bäst ihop, mkt grönt där uppe, lite grönt där nere~ 4/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 11:55 am
Jävligt het, som vanligt. Men newb tröjan passar inte in, fel grå. Svansen är egentligen också fel, men den går bra ihop med hatten och resten av grejjerna. :3
807100
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 3:11 pm
Du är för söt för djävulshorn och djävulssvans! Avataren har en härlig attityd. Jag tänker inte kommentera färgkombination, för sådant tycker jag kan vara rätt onödigt, om det inte gäller rosa + rött, för det är ju oförlåtligt ;D 7p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|