|
|
|
|
Posted: Wed Sep 08, 2004 12:33 pm
Signstealer: Prova kjol. Kanske gröna strumpbyxor? Jag gillar inte din avatar... sorry... men blomman är ball, och avtaren passar ju ändå namnet (på något konstigt sätt)... jaja... 4.
Mymlans dotter: Ta bort hjälmen, så blir det nog bra! Hmm... ja... 5p, men 6,7 om du tar bort hjälmen.
Jag tycker att öronen och T-shirten fungerar bra på Chocobo. Finns det inte skor i orange? Prova att ta bort vingarna... kanske orangea sandaler?
Nej, nu kommenterade jag för många.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 12:42 am
jag tror jag har betygsatt dig jättemånga gånger redan XD
umm..5/10 det är ok...inte riktigt min smak bara...men det ska du ju inte klä dig efter heller sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:11 am
10/10 Du har en ENORMT snygg avatar. Gult/Guld är fint, och din avatar matchar och allt. Inte så många som har fått full poäng av mig heller domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:32 am
Petsy, i din "Rate Me" tråd i AT har jag redan sagt vad jag tycker ^^`
Nå, vad tycker Du om Svenska Gillets lilla, lila pimp? *Syftar på sig själv*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:34 am
Nightmare Asura Petsy, i din "Rate Me" tråd i AT har jag redan sagt vad jag tycker ^^` Nå, vad tycker Du om Svenska Gillets lilla, lila pimp? *Syftar på sig själv* Du ser ballare ut med svansen (som jag antar att du har lånat ut till Hopey?) :3 7.5/10 Halsbandet passar inte riktigt in heller tycker jag..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:36 am
Håller med att svansen passar in (Och min Nitemare Scarf, innan jag gav den till Hopey), och halsbandet har jag bara för att visa att jag är godhjärtad(?) ^^`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:40 am
Nightmare Asura Petsy, i din "Rate Me" tråd i AT har jag redan sagt vad jag tycker ^^` Nå, vad tycker Du om Svenska Gillets lilla, lila pimp? *Syftar på sig själv* Vågar inte titta där sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 7:45 am
Petsy Nightmare Asura Petsy, i din "Rate Me" tråd i AT har jag redan sagt vad jag tycker ^^` Nå, vad tycker Du om Svenska Gillets lilla, lila pimp? *Syftar på sig själv* Vågar inte titta där sad Fattar inte varför folk klagar om sets och sånt hela tiden o.O Sålänge det ser snyggt ut (om det inte handlar om att vara orginell). Det enda jag har emot vissa sets är att dom ser fula ut (tillsammans). domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 8:10 am
Riktigt snygg! tycker bara att du ska skippa svansen! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 10:08 am
Ändra din hårfärg till blått så blir det mycket snyggare whee 6.5/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 10:11 am
Sephyre Ändra din hårfärg till blått så blir det mycket snyggare whee 6.5/10 okej vad får jag för poäng om jag har blått hår då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 09, 2004 10:24 am
TessiTuss Sephyre Ändra din hårfärg till blått så blir det mycket snyggare whee 6.5/10 okej vad får jag för poäng om jag har blått hår då? Blir det så som jag tänkt mig, 7.3 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|