|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 10:05 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 10:15 am
Serizo Chidosu Siriah Deefkej Ik ga er niet zo van elke dag langs xD als ik zakgeld heb, (na deze vakantie) ga ik kijken of ze er al zijn, zoniet dan wacht ik nog iets langer, en nog un keer kijken. Maar check ''ma' angel'' (ik ga de page niet stretchen dus,) Hier is de link: http://img444.imageshack.us/img444/7782/scan100017ua.jpgDeef. Die ogen daarop zijn echt heel mooi gelukt surprised Alleen het hoofd is een beetje langwerpig. En de mijne? *Nee, niet mijn hoofd* Jouw hoofd is groot razz Leuke tekening! @kittyocean: Die tekening is mooi, zo goed ingekleurd ook surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:49 pm
Tja, alleen voor het inkleuren kan mijn vriendin de compli's krijgen, ik heb hem getekend XD Ik zei dat het karakter honingkleurig haar had..... blijkt zij klaverhoning te hebben en ik iets totaal anders XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 1:51 pm
Ik weet dat het hoofd langwerpig is, vond ik mooier dan een rond iets, uhm, daarom is ze zoo.... zielig.. daarom heeft.. uhh.. ze van die oogjes.. uhh.. hehe? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 2:30 pm
Het valt wel mee met die langwerpigheid, het valt wat meer op omdat anime charackters meestal veel haar aan de zijkanten hebben hangen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 11:35 pm
gewoon klein foutje 3nodding achja, ik vind hem zo nog steeds mooi biggrin , nu lijkt ze meer op zo'n horror film persoon, met van dat gare altijd-natte-haar. alsof ze in een meer hebben gelegen.. vind ik dan he smile achja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 7:13 am
kittyocean Tja, alleen voor het inkleuren kan mijn vriendin de compli's krijgen, ik heb hem getekend XD Ik zei dat het karakter honingkleurig haar had..... blijkt zij klaverhoning te hebben en ik iets totaal anders XD had zij niet ook die tekening van de zusjes ingekleurd? hij ziet er mooi uit! of eigenlijk zij rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:37 am
Tekening van de zusjes? Ehm... welke zusjes XD
Ze heeft nog een tekening als verassing ingekleurd XD Ze wil Adobe beter leren kennen en experimenteerd! En ach, ik heb een gallery met veel linearts, dus ze mag zich van mij uitleven =D Ik weet dat ze me 100% credit geeft!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 8:42 am
Wel heel mooi ingekleurd ja, en mooi getekent ofcourse.. *drool*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:58 pm
Ik vind ze wel leuk! Lekker fleurig!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:05 am
 De nieuwste. Gemaakt naar een getekent ontwerp van mezelf. Graag jullie reacties!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 7:07 am
Ziet er leuk uit =D Erg orgineel ontwerp ook!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:01 am
ButtonFly  De nieuwste. Gemaakt naar een getekent ontwerp van mezelf. Graag jullie reacties! Ik vind die boa stoer gedaan... XD Ik denk dat het zo hoort, maar de benen zijn erg grappig ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:09 am
kiek ButtonFly  De nieuwste. Gemaakt naar een getekent ontwerp van mezelf. Graag jullie reacties! Ik vind die boa stoer gedaan... XD Ik denk dat het zo hoort, maar de benen zijn erg grappig ^_^ Ja, het was de bedoeling dat het een wijde broek was, maar nu lijtk het alsoffie is opgevuld met ballonnen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|