|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:04 pm
En wij houden van nieuwe leden, xp vooral diegene die lekker blijven plakken en mee doen in de maffe gekkigheid hier xD
Jij ook bedankt =3 Dat zet me aan het denken. Wanneer kwam i ker eigenlijk bij? Ergens in het begin geloof ik 0.o boh dat is lang geleden. Toen hadden we kitt nog niet eens us als guildowner.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:05 pm
Zakou Nenharma Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Roggel? eek Dat ligt op zowat op fietsafstand van mij!Geen idee dat er een dorpje was dat zo hete.. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:07 pm
Darlaa Zakou Nenharma Count Flo Oi mates. Ik ben dus count flo (Roel in de echte wereld) Ik ben 19 en op 23 september jarig (wordt al 20 gonk ik ben oud) Woon in roggel (Voor de genen niet weten waar het ligt is hier een beschrijving: Het ligt in de buurt van roermond) en het is gelegen in het mooie limburg.
Mijn hobby's zijn hier op gaia zijn, een beetje teken, pokemon kijken (ja weet ik ben al bijna 20 en tekenfilms kijken is kinderachtig) En mijn grootste hobby is nog ltijd slapen blaugh Roggel? eek Dat ligt op zowat op fietsafstand van mij!Geen idee dat er een dorpje was dat zo hete.. o.o Je zou eens weten wat hier nog meer ligt: Retersbeek, craubeek, klimmen, walem, termaar, ulestraten. Het is zo gek nog niet of het ligt hier... Of in friesland xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:08 pm
Er bestaat in nederland zelfs een dorpje die bestaat uit 1 straat... Ben de naam kwijt, maar het bestaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:09 pm
SirVendetta Er bestaat in nederland zelfs een dorpje die bestaat uit 1 straat... Ben de naam kwijt, maar het bestaat. Walem... 3 huizen, 1 boerderij en een houtzagerij xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:57 pm
Zakou Nenharma SirVendetta Er bestaat in nederland zelfs een dorpje die bestaat uit 1 straat... Ben de naam kwijt, maar het bestaat. Walem... 3 huizen, 1 boerderij en een houtzagerij xDWOW!!! eek En ulestraten??! Daar ben ik een paar keer geweest =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 12:58 pm
SirVendetta Bedankt! En welkom voor toen je een paar jaar geleden bij de guild kwam xp . Ik houd nu al helemaal van deze guild biggrin We just love new members.... zeker met wat peper en zout!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 2:56 pm
kittyocean SirVendetta Bedankt! En welkom voor toen je een paar jaar geleden bij de guild kwam xp . Ik houd nu al helemaal van deze guild biggrin We just love new members.... zeker met wat peper en zout!!! Kom me maar halen xp . Broodjes moet je alleen wel zelf halen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 7:50 am
kittyocean Zakou Nenharma SirVendetta Er bestaat in nederland zelfs een dorpje die bestaat uit 1 straat... Ben de naam kwijt, maar het bestaat. Walem... 3 huizen, 1 boerderij en een houtzagerij xDWOW!!! eek En ulestraten??! Daar ben ik een paar keer geweest =D Daar om de hoek, in meerssen, woont mijn oma. Ik ga vaak met haar naar ulestraten om te tanken xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:35 am
Zakou Nenharma kittyocean Zakou Nenharma SirVendetta Er bestaat in nederland zelfs een dorpje die bestaat uit 1 straat... Ben de naam kwijt, maar het bestaat. Walem... 3 huizen, 1 boerderij en een houtzagerij xDWOW!!! eek En ulestraten??! Daar ben ik een paar keer geweest =D Daar om de hoek, in meerssen, woont mijn oma. Ik ga vaak met haar naar ulestraten om te tanken xDMeerssen..... ik kan je allang op straat gezien hebben XD En nooit geweten hebben dat jij het was XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:39 am
ik weet niet laatste keer dat ik er was is een maan dgelden en ik zal er voorlopig ook niet komen. opa en oma zijn 3 maanden (o.o) naar spanje. komen zij terug gaan wij 3 weken. en komen wij weer terug gaan zij weer 3 maanden (opnieuw o.o)
lol, ontmoeten wij elkaar ben jij dat meisje dat wel eens daar over straat liep xD Zeg ik ken jou ergens van... xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:47 am
Zakou Nenharma ik weet niet laatste keer dat ik er was is een maan dgelden en ik zal er voorlopig ook niet komen. opa en oma zijn 3 maanden (o.o) naar spanje. komen zij terug gaan wij 3 weken. en komen wij weer terug gaan zij weer 3 maanden (opnieuw o.o)
lol, ontmoeten wij elkaar ben jij dat meisje dat wel eens daar over straat liep xD Zeg ik ken jou ergens van... xD Een vriendin van mij woont daar 3nodding Dus zo vaak kom ik er niet XD 2h reizen is no fun XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:49 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 10:55 am
Ergens in Friesland is een plaatjes dat muggenbeet heet...vink nogal raar...of ligt dat aan mij xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 11:42 am
Cassidy92 Ergens in Friesland is een plaatjes dat muggenbeet heet...vink nogal raar...of ligt dat aan mij xd is het toevallig groot of klein?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|