|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:13 am
alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:14 am
kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:17 am
mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:20 am
Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:23 am
kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:30 am
mymlans dotter kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry! >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:31 am
kureyuki >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja gillar färgerna..men för lite grejer.....6.9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:32 am
kureyuki mymlans dotter kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry! >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja hörrö! surprised din avatar är väldigt snygg! neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:33 am
Gandiloulou kureyuki >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja gillar färgerna..men för lite grejer.....6.9/10 >.< ngra tips? ...vet inte vad som kan passa till... en devil tail kanske XD *man får väl drömma*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:33 am
kureyuki Gandiloulou kureyuki >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja gillar färgerna..men för lite grejer.....6.9/10 >.< ngra tips? ...vet inte vad som kan passa till... en devil tail kanske XD *man får väl drömma* lite smycken lr nåt kanske...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:34 am
mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry! >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja hörrö! surprised din avatar är väldigt snygg! neutral tackar ^^ din med *tittar på dina kängor* våra ser väldigt lika ut XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:38 am
Gandiloulou kureyuki Gandiloulou kureyuki >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja gillar färgerna..men för lite grejer.....6.9/10 >.< ngra tips? ...vet inte vad som kan passa till... en devil tail kanske XD *man får väl drömma* lite smycken lr nåt kanske... mm... *går och kollar vad hon har*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:39 am
kureyuki mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry! >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja hörrö! surprised din avatar är väldigt snygg! neutral tackar ^^ din med *tittar på dina kängor* våra ser väldigt lika ut XD har en likadan kjol som dig! 3nodding Hade den innan byxorna! du skulle kanske skaffa någon tröja....varför inte en sån som jag har? det skulle passa! wink 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:42 am
mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki mymlans dotter kureyuki Sephyre mymlans dotter kureyuki alla ignorerar mig crying ...iaf de senaste 2 gångerna O_o;; whee eek stackars ! jag dansar för dig! xd Det där kan missuppfattas xd xd O_o;; xd sweatdrop sorry! >.< ... fortfarande inte ngn som gett mig ngt betyg... ninja hörrö! surprised din avatar är väldigt snygg! neutral tackar ^^ din med *tittar på dina kängor* våra ser väldigt lika ut XD har en likadan kjol som dig! 3nodding Hade den innan byxorna! du skulle kanske skaffa någon tröja....varför inte en sån som jag har? det skulle passa! wink 3nodding heart menar du en nättop? *har en sådan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 04, 2004 11:48 am
eh...jag _hade_ en sådan!! O_O!!! vart är den?...jag har inte sålt den!!! GAAHH!!! gonk min älskade nättop crying crying den är borta *gråta* den måste ha försvunnit förut vid den där rollback"en" crying jag hade en massa problem då... har inte sett det förrns nu crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|